TK a prawo jazdy :)

Data: 2014-02-12 18:34:02
Autor: PiteR
TK a prawo jazdy :)
na  ** p.m.s **  Jacek Maciejewski pisze tak:

Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy
inżynierom czy lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia
ukończenia kursu kroju i szycia gospodyniom wiejskim :)

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

--
    Piter

Data: 2014-02-12 10:32:53
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 18:34:02 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]

> ukończenia kursu kroju i szycia gospodyniom wiejskim :)

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie. Jak płacisz to śpij spokojnie.

Data: 2014-02-12 21:29:35
Autor: PiteR
TK a prawo jazdy :)
na  ** p.m.s **   pisze tak:

kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie

a dlaczego tak :)

--
    Piter

TK a prawo jazdy :)