TK a prawo jazdy :)

Data: 2014-02-12 19:04:20
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
Cześć
Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia ukończenia kursu kroju i szycia
gospodyniom wiejskim :)
(nie żebym popierał niepłacenie alimentów)

Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów. Nie zabierano
nawet tym, którzy z racji sytuacji materialnej (faktycznej) nie mieli
z czego ich płacić, ale ich wolą było jednak płacenie.
Co do unikających płacenia - wcale mi nie przeszkadza ta forma
'represji'.

Data: 2014-02-12 19:48:05
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Dnia Wed, 12 Feb 2014 19:04:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów

Sam zasługujesz na miano trola. Zero wysiłku w zrozumienie tekstu.
Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich. No i nie piszę o możliwości
zabierania tylko o orzeczeniu TK. A TK się wypowiedział dopiero teraz, bo
widocznie ktoś rozumny zaskarżył cyt. "Tak możliwość była od dawna". Mnie,
w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju. --
Jacek

Data: 2014-02-12 10:58:33
Autor: kogutek444
TK a prawo jazdy :)
W dniu środa, 12 lutego 2014 19:48:05 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK

bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju. -- Jacek

Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a utrzymywał by je podatnik?

Data: 2014-02-12 21:11:58
Autor: Jacek Maciejewski
TK a prawo jazdy :)
Dnia Wed, 12 Feb 2014 10:58:33 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a utrzymywał by je podatnik?

A sio do kurnika kury deptać :)
--
Jacek

Data: 2014-02-12 20:08:46
Autor: Artur Maśląg
TK a prawo jazdy :)
[...]

Nie, nie, to Twoja domena - w łącznie z brakiem zrozumienia tekstu.

Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich.

Wiarę niewątpliwie posiadasz, a czy potrafisz zdefiniować inteligencje
szczerze wątpię.

No i nie piszę o możliwości zabierania tylko o orzeczeniu TK.

Którego oczywiście na wszelki wypadek na zacytowałeś/podlinkowałeś,
ponieważ niekoniecznie potwierdza Twoje rewelacje.

[...]

W tym co napisałeś nie ma grama uzasadnienia tez, które łaskawie
pozwoliłeś sobie postawić. Pozostanę jednak przy klasyfikacji
trollowatej...

TK a prawo jazdy :)