TK przyklepa? kradzie? KK.

Data: 2011-02-10 11:48:44
Autor: WW
TK przyklepa? kradzie? KK.
Witam

Jak przewidziałem, TK odłożył na czas nieokreślony rozpatrzenie wniosku SLD w sprawie majątku, jaki KK otrzymał od państwa w ramach "zadośćuczynienia".
Jako, ze Komisja Majątkowa przestanie istnieć, to sprawa nigdy już nie powróci.

A co czarni zagarnęli, to ich. !!

A my nadal podniecajmy się Smoleńskiem.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-10 11:55:46
Autor: Polok Prawdziwy
TK przyklepa? kradzie? KK.
Am Thu, 10 Feb 2011 11:48:44 +0100 schrieb WW:

[...]

Wcorej justo wypedziołem:

POLCKI JUS NIMA...!!!

Data: 2011-02-10 12:42:58
Autor: jadrys
TK przyklepa? kradzie? KK.
W dniu 2011-02-10 11:55, Polok Prawdziwy pisze:
[...]

Nie jesteś zbyt odkrywczy baco, - ja pisałem o tym że z Polski została już tylko flaga i hymn jakiś rok temu.

Data: 2011-02-10 12:13:44
Autor: Tomek
TK przyklepa? kradzie? KK.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ij0fqk$oc3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odebrali to, co im Bierut zabrał. I tyle.
Tomek

Ps. Czekają jeszcze inni właściciele zagrabionego mienia.

Data: 2011-02-10 12:20:30
Autor: boukun
TK przyklepa? kradzie? KK.

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d53c86f$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto, co, komu zabrał? Sprawdzałeś, jak nabyli przed wojną majątki? Całem mienie kościelne powinno zostać znacjonalizowane, to byłaby sprawiedliwość ludzka!

boukun

Data: 2011-02-10 12:39:40
Autor: Heraklit
TK przyklepa? kradzie? KK.
Był sobie taki dzień: 10 luty (czwartek), gdy o godzinie 12:20 *boukun*
naskrobał(a):

Kto, co, komu zabrał? Sprawdzałeś, jak nabyli przed wojną majątki?
którą?

Całem mienie kościelne powinno zostać znacjonalizowane, to byłaby sprawiedliwość ludzka!

a państwo rozdałaby "przyjaciołom" partyjnym i innym "dworskim"
ludziom?? I to ma być sprawiedliwością ludzką??

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-02-10 12:35:35

Data: 2011-02-10 14:31:52
Autor: boukun
TK przyklepa? kradzie? KK.

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1nda3vou7hk7j$.1uij4bs19nq1a.dlg40tude.net...
[...]

Nie, zwykłym ludziom, tak jak Ruskie w czasie wojny robili...

boukun

Data: 2011-02-10 14:40:40
Autor: Heraklit
TK przyklepa? kradzie? KK.
Był sobie taki dzień: 10 luty (czwartek), gdy o godzinie 14:31 *boukun*
naskrobał(a):

a państwo rozdałaby "przyjaciołom" partyjnym i innym "dworskim"
ludziom?? I to ma być sprawiedliwością ludzką??

Nie, zwykłym ludziom, tak jak Ruskie w czasie wojny robili...

a kto będzie decydował o tym, kto jest zwykłym ludem, a kto nie? A może
mają być takie kryteria jakie mieli bolszewicy?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-02-10 14:38:26

Data: 2011-02-10 12:28:14
Autor: Polok Prawdziwy
TK przyklepa? kradzie? KK.
Am Thu, 10 Feb 2011 12:13:44 +0100 schrieb Tomek:

[...]

A skond łone ten majontek miały...!?

- pseca kiedysik nalezoło syćko do inksych Nacyjuw, anie do WATYKONU...!!!

Polonusy, Prusoki i inkse prawowitymi włościcielami som, ty
STRIMKINOSONCY...!!!

Data: 2011-02-10 12:45:16
Autor: jadrys
TK przyklepa? kradzie? KK.
W dniu 2011-02-10 12:13, Tomek pisze:
[...]

Czyli tak to ma się odbyć - pod stołem, po cichu i bez orzeczenia czy KM postępowała zgodnie z polskim prawem?

Data: 2011-02-10 18:23:11
Autor: =heÂŽsk=
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Thu, 10 Feb 2011 11:48:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym, a pozniej  czarni zagarneli co swoje. ot sprawiedliwosc dziejowa.
 pamietasz jak prezes PiS reka raczka chcial dac nasze
 pieniadze na budowe swiatyni opatrznosci czy czegos?

A my nadal podniecajmy się Smoleńskiem.
  nie my tylko PiS i jego elektorat. poza smolenskimi  bzdurami nie maja juz nic do powiedzenia wiec co  rusz ktorys jak filip wyskoczy z "rewelacja".

Data: 2011-02-11 09:58:31
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-10 18:23, =heÂŽsk= pisze:

  z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym,

A zaczynali od stajenki, no no no ...

Nawet nie wiedziałem, że robią tak duże igły.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 17:21:09
Autor: =heÂŽsk=
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Fri, 11 Feb 2011 09:58:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W dniu 2011-02-10 18:23, =heÂŽsk= pisze:

>   z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym,

A zaczynali od stajenki, no no no ...

Nawet nie wiedziałem, że robią tak duże igły.

 pozostalo tylko sie od nich uczyc. zobacz taki rydzyk,
 wyciska zlotowke nawet tam gdzie nie ma zlamanego grosza!

Data: 2011-02-11 18:36:57
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-11 17:21, =heÂŽsk= pisze:
[...]

To prawda. Umiejętności przekonywania nie sposób mu odmówić. Szkoda, że moralność na tym cierpi, ale jak widać urzędnikom pana B. to w niczym nie przeszkadza.

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Fri, 11 Feb 2011 18:36:57 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

To prawda. Umiejętności przekonywania nie sposób mu odmówić. Szkoda, że moralność na tym cierpi, ale jak widać urzędnikom pana B. to w niczym nie przeszkadza.

 "pana B." do tego nie mieszaj. nie odwoluj sie tez do moralnosci.
 gdyby stosowac standardy wczesnochrzescijanskie kazdy klecha  powinien zyc w ubostwie, a nie obwieszac sie zlotem i pierscieniami
 z brylantem. mam na mysli tylko czesc kleru. znakomita wiekszosc
 z nich to ludzie uczciwi. do dzis wspominam pewnego proboszcza
 ktory byl prawdziwym ksiedzem, a na dodatek robil wspaniale wina.
 nie mial samochodu, wystawnego palacu, zyl skromnie, hodowal  pszczoly, gral w karty i wypil z kielicha z kolegami. nie gonil
 za mamona. na jego grobie (zwyczajnym) zawsze jest najwiecej kwiatow.
 obejrzyj sie wstecz. dzis wszedzie komercja, komercja, komercja.
 w ciekawych czasach zyjemy...

Data: 2011-02-12 15:34:52
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-12 09:40, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Dlatego nie oczekuje ubĂłstwa ale pomiarkowani i owszem.

[...]

Bardzo chytry jest sprzedawca, kiedy połozy na wierzchu dwa zgniłe warzywa i zapewnia, ze pod spodem są same dobre.