TK przyklepa? kradzie? KK.

Data: 2011-02-10 18:23:11
Autor: =he®sk=
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Thu, 10 Feb 2011 11:48:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jak przewidzia³em, TK od³o¿y³ na czas nieokre¶lony rozpatrzenie wniosku SLD w sprawie maj±tku, jaki KK otrzyma³ od pañstwa w ramach "zado¶æuczynienia".
Jako, ze Komisja Maj±tkowa przestanie istnieæ, to sprawa nigdy ju¿ nie powróci.

A co czarni zagarnêli, to ich. !!

 z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym, a pozniej  czarni zagarneli co swoje. ot sprawiedliwosc dziejowa.
 pamietasz jak prezes PiS reka raczka chcial dac nasze
 pieniadze na budowe swiatyni opatrznosci czy czegos?

A my nadal podniecajmy siê Smoleñskiem.
  nie my tylko PiS i jego elektorat. poza smolenskimi  bzdurami nie maja juz nic do powiedzenia wiec co  rusz ktorys jak filip wyskoczy z "rewelacja".

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-11 09:58:31
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-10 18:23, =he®sk= pisze:

  z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym,

A zaczynali od stajenki, no no no ...

Nawet nie wiedziałem, że robią tak duże igły.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 17:21:09
Autor: =he®sk=
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Fri, 11 Feb 2011 09:58:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W dniu 2011-02-10 18:23, =he®sk= pisze:

>   z tego co wiem to wpierw zagarnieto czarnym,

A zaczynali od stajenki, no no no ...

Nawet nie wiedziałem, że robią tak duże igły.

 pozostalo tylko sie od nich uczyc. zobacz taki rydzyk,
 wyciska zlotowke nawet tam gdzie nie ma zlamanego grosza!

Data: 2011-02-11 18:36:57
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-11 17:21, =he®sk= pisze:
[...]

To prawda. Umiejętności przekonywania nie sposób mu odmówić. Szkoda, że moralność na tym cierpi, ale jak widać urzędnikom pana B. to w niczym nie przeszkadza.

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [he®sk]
TK przyklepa? kradzie? KK.
On Fri, 11 Feb 2011 18:36:57 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>   pozostalo tylko sie od nich uczyc. zobacz taki rydzyk,
>   wyciska zlotowke nawet tam gdzie nie ma zlamanego grosza!

To prawda. Umiejêtno¶ci przekonywania nie sposób mu odmówiæ. Szkoda, ¿e moralno¶æ na tym cierpi, ale jak widaæ urzêdnikom pana B. to w niczym nie przeszkadza.

 "pana B." do tego nie mieszaj. nie odwoluj sie tez do moralnosci.
 gdyby stosowac standardy wczesnochrzescijanskie kazdy klecha  powinien zyc w ubostwie, a nie obwieszac sie zlotem i pierscieniami
 z brylantem. mam na mysli tylko czesc kleru. znakomita wiekszosc
 z nich to ludzie uczciwi. do dzis wspominam pewnego proboszcza
 ktory byl prawdziwym ksiedzem, a na dodatek robil wspaniale wina.
 nie mial samochodu, wystawnego palacu, zyl skromnie, hodowal  pszczoly, gral w karty i wypil z kielicha z kolegami. nie gonil
 za mamona. na jego grobie (zwyczajnym) zawsze jest najwiecej kwiatow.
 obejrzyj sie wstecz. dzis wszedzie komercja, komercja, komercja.
 w ciekawych czasach zyjemy...

  --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-12 15:34:52
Autor: WW
TK przyklepa?? kradzie?? KK.
W dniu 2011-02-12 09:40, "[he®sk]" pisze:
[...]

Dlatego nie oczekuje ubóstwa ale pomiarkowani i owszem.

[...]

Bardzo chytry jest sprzedawca, kiedy połozy na wierzchu dwa zgniłe warzywa i zapewnia, ze pod spodem są same dobre.