TL-MR3020 i Huawei E3131

Data: 2013-08-14 22:10:33
Autor: Marek
TL-MR3020 i Huawei E3131
Mam modem z playa E3131, czy będzie on działał poprawnie z routerem TP linka MR3020. Na li¶cie jest tylko E3131s-2, a mój nie jest s-2 ?

Data: 2013-08-15 02:51:55
Autor: Michal
TL-MR3020 i Huawei E3131
W dniu 2013-08-14 22:10, Marek pisze:
Mam modem z playa E3131, czy będzie on działał poprawnie z routerem TP
linka MR3020. Na liście jest tylko E3131s-2, a mój nie jest s-2 ?

A jaki to jes E313! - u2? To to samo praktycznie. Gdzie kupowany - play
sprzedaje chyba tylko S2 i U2. Zresztą OpenWRT obsługuje zarówno te, jak
i HiLinki (sprawdzane na WRT1043ND).
No i czy koniecznie chcesz trzymać się oryginalnego softu - to tplinkwe
ssie na max niestety.

--
/MB

Data: 2013-08-15 21:34:12
Autor: nom
TL-MR3020 i Huawei E3131

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:520be43c$0$1446$65785112news.neostrada.pl...
Mam modem z playa E3131, czy będzie on działał poprawnie z routerem TP linka MR3020. Na li¶cie jest tylko E3131s-2, a mój nie jest s-2 ?

Z oryginalnym softem nie będzie działać, ale jak zainstalujesz Gargoyle
http://eko.one.pl/?p=openwrt-gargoylepl
to będzie działać. :-)

TL-MR3020 i Huawei E3131