TLK 1 czerwca cd...

Data: 2012-05-30 09:24:46
Autor: Andrzej W.
TLK 1 czerwca cd...
Cześć,

Chciałbym ostrzec wszystkich, którzy chcą się wybrać gdzieś PKP w najbliższy weekend.
Kasy dysponują specyfikacją pociągów do 31 maja, kasjerzy nie mają pojęcia o tym które pociągi od 1 czerwca podlegają rezerwacji (system sprzedaży chyba też nie).
Mi udało się zakupić bilet dopiero za czwartym podejściem na drugim dworcu i to tylko dlatego, że wlazłem w internetowy rozkład PKP i pokazałem pani, że pociąg jest z rezerwacją i nie dałem się już spławić.
Normalnie usiłowano mi sprzedać bilet bez miejscówki i nie dało się przekonać kasjerek, że pociąg ma rezerwacje.
A tych naiwnych, którzy myślą, że kupią bilet w internecie muszę rozczarować, internet jest tylko dla pieszych.

Pozdrawiam,
AWa.

Data: 2012-05-31 11:19:45
Autor: Kapsel
TLK 1 czerwca cd...
Wed, 30 May 2012 09:24:46 +0200, Andrzej W. napisa³(a):

Chcia³bym ostrzec wszystkich, którzy chc± siê wybraæ gdzie¶ PKP w najbli¿szy weekend.
 jak ja nienawidzê tej firmy, to trudno opisaæ :(
 --
Kapsel
  http://kapselek.net

TLK 1 czerwca cd...