TLSWO czyli kupa

Data: 2010-09-23 13:22:50
Autor: Miglanc
TLSWO czyli kupa
Zauważyłam ciekawe zjawisko: na psp istnieje tu Towarzystwo Lizania Sobie Wzajemnie Odbytów. Wystarczy, że np. awe napisze jak±¶ rewelacyjn± bzdurę, a juz za chwilę wspiera go np. u2, jaksa albo rAzor Buł± zwany czy ostatnio cytryna. Taka kupa! Hiiihiiiihahahhahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-23 04:30:07
Autor: zbig
TLSWO czyli kupa
On 23 Wrz, 13:22, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[...]

To prawda. Osobi¶cie zdarza mi się spierać z politycznymi
"sojusznikami" np. ostatnio z dk w kwestii mozliwych powodów odmowy
wizy.

Data: 2010-09-23 19:38:47
Autor: awe
TLSWO czyli kupa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2a8a212f-cdd6-42e6-9b62-4453438691a1t11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie mogl juz zdzierzyc twojej glupoty?
awe

Data: 2010-09-23 20:12:01
Autor: dK
TLSWO czyli kupa

[...]

===========
Albo o tajno¶ci nietajnych współpracowników SB :)

dK

Data: 2010-09-23 05:06:23
Autor: u2
TLSWO czyli kupa
[...]

Widocznie lubi± lizać sobie 4 litery. Zupełnie jak niejaki miglanc vel
zahir :)

Data: 2010-09-23 20:10:46
Autor: dK
TLSWO czyli kupa

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c9b3884$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczy wrzucić tych zboczeńców do KF i masz spokój z zaburzeniami dolnojelitowymi :) Kilka tego typu delikwentów wyci±ć i grupa zaczyna wygladać przyzwoicie.

dK

TLSWO czyli kupa