TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie

Data: 2009-07-07 14:19:42
Autor: wspolna-flaszka.pl
TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie
Witam!
Już pół roku temu przerabiałem temat, mysłałem że ktoś pomyślał ile firmowych rachunków bank
przez taki debilizm traci i zlecił programistom naprawienie problemu (5 minut roboty, jedno IF) .

Na czym polega problem.
Wchodzę na ich stronę, wybieram założenie rachunku firmowego przez net.
Wypełniam wstepny formularz który prosi o podanie pesela regonu itp.

Pojawia sie pytanie: Czy jestes klientem banku?
NIE - dane niepoprawne (ok zgoda bo mam osobiste konto)
TAK - podaj numer rachunku, podaje, wklepuje kod z obrazka klikam dalej:

"Jesteś już klientem systemu ING BankOnLine, dlatego możesz jeszcze szybciej i prościej założyć rachunek za pomocą systemu. Zaloguj się i otwórz rachunek poprzez ING BankOnLine. W przypadku pytań lub wątpliwości zadzwoń pod nr 0 801 601 607, (032) 357 00 10 lub napisz na adres ingbankonline@ingbank.pl."

co robie, wchodze do panela wnioski, a tam zmien typ rachunku firma, nie zmienie bo nie mam, otworz konbto osobiste (po co ?) ,
itp. pierdoly, ale nie ma wniosku zakladajacego konto firmowe. Kurwicy mozna dostac. Na pewno nie ja jeden dzwonilem na ich infolinie
i az dziw bierze ze nikt nie wysylil sie by odpowiedni komunikat zamiescic na stronie.

Nie zamierzam zapierdzielac do banku bo pol roku temu postanowilem zdalnie ten rachunek otworzyc i tak tez zrobie. (dzis po pol roku udalo mi sie cudem
otworzyc konto firmowe w inteligo)

Narazie zamowielm darmowe wizytowki, majac nadzieje ze doradca (o ktorym jest mowa przy wizytowkach) zrobi za kuriera :)
Coz, dzis wizytowki przyszly poleconym, bez doradcy, zamowilem kolejne i tak do skutku, az ktos przylezie z wypelniona umowa :)

To tyle .

Ktos przez to przechodzil ?
--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie