Data: 2009-07-07 14:19:42 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie | |
Witam!
Już pół roku temu przerabiałem temat, mysłałem że ktoś pomyślał ile firmowych rachunków bank przez taki debilizm traci i zlecił programistom naprawienie problemu (5 minut roboty, jedno IF) . Na czym polega problem. Wchodzę na ich stronę, wybieram założenie rachunku firmowego przez net. Wypełniam wstepny formularz który prosi o podanie pesela regonu itp. Pojawia sie pytanie: Czy jestes klientem banku? NIE - dane niepoprawne (ok zgoda bo mam osobiste konto) TAK - podaj numer rachunku, podaje, wklepuje kod z obrazka klikam dalej: "Jesteś już klientem systemu ING BankOnLine, dlatego możesz jeszcze szybciej i prościej założyć rachunek za pomocą systemu. Zaloguj się i otwórz rachunek poprzez ING BankOnLine. W przypadku pytań lub wątpliwości zadzwoń pod nr 0 801 601 607, (032) 357 00 10 lub napisz na adres ingbankonline@ingbank.pl." co robie, wchodze do panela wnioski, a tam zmien typ rachunku firma, nie zmienie bo nie mam, otworz konbto osobiste (po co ?) , itp. pierdoly, ale nie ma wniosku zakladajacego konto firmowe. Kurwicy mozna dostac. Na pewno nie ja jeden dzwonilem na ich infolinie i az dziw bierze ze nikt nie wysylil sie by odpowiedni komunikat zamiescic na stronie. Nie zamierzam zapierdzielac do banku bo pol roku temu postanowilem zdalnie ten rachunek otworzyc i tak tez zrobie. (dzis po pol roku udalo mi sie cudem otworzyc konto firmowe w inteligo) Narazie zamowielm darmowe wizytowki, majac nadzieje ze doradca (o ktorym jest mowa przy wizytowkach) zrobi za kuriera :) Coz, dzis wizytowki przyszly poleconym, bez doradcy, zamowilem kolejne i tak do skutku, az ktos przylezie z wypelniona umowa :) To tyle . Ktos przez to przechodzil ? -- http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio! http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto http://oprogramowanie.dedykowane.szacuneczek.org.pl - aplikacje/www na zamówienie |
|