TLUMIENIE...

Data: 2010-10-27 10:15:18
Autor: Panslavista
TLUMIENIE...
.... afgańskich sił walczących z bandyckim napadem międzynarodowej soldateski pod parchackim zarządem. Złapano jednego z patriotów Afganistanu. To był odpowiednik majora Hubala, Łupaszki czy Ognia.

Data: 2010-10-27 10:55:25
Autor: dK
TLUMIENIE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc7df9c$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
... afgańskich sił walczących z bandyckim napadem międzynarodowej soldateski pod parchackim zarządem. Złapano jednego z patriotów Afganistanu. To był odpowiednik majora Hubala, Łupaszki czy Ognia.

Wersja amerykańska:
Pacyfikacja oddziału jednego z talibskich terrorystów przez siły pokojowe NATO.

Wersja rosyjska
Wojska NATO pojmały jednego z bojowników afgańskich.

Wersję Panslavisty już poznaliśmy :))

Na mój gust to ta rosyjska jest... najbardziej obiektywna.

dK

Data: 2010-10-27 11:14:14
Autor: Panslavista
TLUMIENIE...

"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4cc7e902$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moja wypowiedź jest subiektywna - to m oja ocena części historii Polski i tego co dzieje się w Afganistanie, który nigdy Polsce nie zagrażał, a śmierć Polaków w Afganistanie jest skutkiem przyłączenia się do bandy napastników.

Data: 2010-10-27 14:46:43
Autor: Neko_apolityczny
TLUMIENIE...
[...]

Stary a glupi...