TMUB - czytanie z e zrozumieniem

Data: 2016-09-06 09:15:58
Autor: wiatrak
TMUB - czytanie z e zrozumieniem
Wziąłem udział w promocji karty kredytowej T-Mobile. Polecił mnie skutecznie Eneuel, wyrobiłem kartę i dostaję co miesiąc 100,10 PLN na rachunek karty.

Ponieważ posiadam od dawna ROR w T-Mobile. mogę być rekomendującym. Rekomendowałem kartę kredytową znajomemu, złożył on wniosek z linka, otrzymał kartę i w lipcu ma zaksięgowane kilka płatności.

No i w sierpniu nie dostałem za niego stówki jako rekomendujący. Złożyłem reklamację, w której szczegółowo opisałem sytuację podając nawet dane rekomendowanego przeze mnie osobnika i fakt braku premii 100 pln na rachunku ROR za jego skuteczne polecenie. I w ciągu 6 dni dostałem odpowiedź.....

"Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamacje numer 227xxx dotyczącą braku wypłaty premii w związku z promocją Kart kredytowych ,,POLEĆ ZNAJOMEMU KARTĘ KREDYTOWĄ MASTERCARD", kieruję niniejszą korespondencje. Uprzejmie informuję, że premia w wysokości 100.10 PLN została wypłacona w dniu 25.08.2016 r. na rachunek karty kredytowej numer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx . Prosimy o weryfikacje historii rachunku. Wyrażam nadzieję, że przedstawione wyjaśnienie będzie wystarczające",

Toż nie reklamowałem braku premii 100,10 jako REKOMENDOWANY, tylko brak 100 PLN na ROR jako REKOMENDUJĄCY.
  Czyli czytają, ale nie kumają. Oni nie żaby.

Data: 2016-09-06 21:04:35
Autor: KB
TMUB - czytanie z e zrozumieniem
Witam
Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia odpowiedzieli Ci nie na  to co pytałeś.
Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową  a nie masz konta zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to napisane.

pozdrawiam
KB

Data: 2016-09-06 23:19:29
Autor: z
W dniu 2016-09-06 o 21:04, KB pisze:
[...]

Znaczy dzięki skrzętnie ukrytemu drobnemu druczkowi wisienki poszły się je...
Sorry nie mogłem się powstrzymać :-)
Na zadawanie się takimi "cfaniakami" szkoda życia.

Data: 2016-09-06 23:35:33
Autor: wiatrak
TMUB - czytanie z e zrozumieniem

Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową  a nie masz konta
zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to
napisane.

Przecież piszę, że mam ROR. I polecam jako posiadacz ROR-u.

Data: 2016-09-08 00:14:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TMUB - czytanie z e zrozumieniem

"KB" 57cf1346$0$15205$65785112@news.neostrada.pl

Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia
odpowiedzieli Ci nie na  to co pytałeś.

Ważne, że odpowiedzieli!

Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta zwykłego

Ma ROR -- może niezwykły... ;)

-=-

Teraz ja:

 - jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać 100 pln?
   (do kiedy wydać, ile razy, na jaką kwotę, do kiedy aktywować kartę...)
 - do kiedy płacą  100 pln?
   (do 25 dnia miesiąca...)
 - na które konto płacą  100 pln?
   (na ROR polecającego)

 - jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać 100.10 pln?
   (do kiedy wydać, ile razy, na jaką kwotę, do kiedy aktywować kartę...)
 - do kiedy płacą  100.10 pln?
   (do ?? dnia miesiąca...)
 - na które konto płacą 100.10 pln?
   (na kredytówkę poleconego)

Wniosek złożony został w lipcu, plastyk dotarł w sierpniu i został aktywowany w sierpniu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 01:00:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TMUB - czytanie z e zrozumieniem

"Eneuel Leszek Ciszewski" nqq3h4$pfl$1@node2.news.atman.pl

[...]

[potworne lenistwo na tej grupie... nikt nie udziela odp...]

Nikt nie zna tych warunków, czy każdy uważa, że warunki są znane?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-10 09:48:45
Autor: wiatrak
TMUB - czytanie z e zrozumieniem

[potworne lenistwo na tej grupie... nikt nie udziela odp...]

Nikt nie zna tych warunków, czy każdy uważa, że warunki są znane?

Najlepiej polecać w CITi. U nich nic nie trzeba reklamować. Znów dali 3 stówki za polecenie.

Data: 2016-09-10 09:39:46
Autor: wiatrak
[...]

U nich w systemie przy reklamacji jest przycisk "odpowiedz". To odpowiedziałem:

   "Rozpatrująca reklamację xxxxxx Pani xxxxxxxx xxxxxx być może zapoznała się z treścią reklamacji, ale nie dane jej było zrozumieć co tam jest napisane.
  Otóż nie reklamowałem braku premii z tytułu  uczestnictwa w promocji jako REKOMENDOWANY. Jako REKOMENDOWANY zawarłem umowę o kartę i miałem wypłaconą premię na rachunek karty kredytowej w lipcu i sierpniu po 100,10 złotych. Takiej też kwoty po raz trzeci spodziewam się do dnia 25 wreśnia.

  Nie otrzymałem natomiast premii jako REKOMENDUJĄCY. Posiadam ROR w TMUB i z tego tytułu mogę rekomendować usługi swoim znajomym.
  I rekomendowałem swojemu znajomemu kartę kredytową. Ten znajomy zawarł umowę o kartę  z linku rekomendacyjnego i spełnił w lipcu warunki (zaksięgowane w lipcu 4 płatności kartą)

I z tego tytułu powinienem otrzymać 100 złotych NA RACHUNEK ROR jako REKOMENDUJĄCY za skuteczne polecenie karty.

   Radziłbym na przyszłość nie tylko czytać, ale czytać ze zrozumieniem."

I po tej odpowiedzi przyszedł sms, że rozpatrzą kolejną reklamację nr xxxxxx. Cyli tą moją odpowiedź potraktowali jako kolejną reklamację .

TMUB - czytanie z e zrozumieniem