TMUB -> Alior - klopot z logowaniem

Data: 2020-12-02 22:53:12
Autor: Zdzichu500
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Witam

Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.

Pozdrawiam,
Zdzichu

Data: 2020-12-02 16:12:45
Autor: jakson
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru

Jak masz Kantor Aliora to masz aliorowy "globalny" numer klienta/CIF.
To samo inaczej: aliorowy numer klienta/CIF jest taki sam jak kantorowy.

BTW Szkoda, że Alior i Kantor Alior nie mają ujednoliconego systemu logowania:
- do Aliora zalogujesz się po CIF-ie lub aliasie
- do Kantora po CIF-ie lub e-mailu
Fajnie jakby e-mail i alias były wspólne dla obu systemów (jak CIF) - widać księstwa IT się nie dogadały :)

klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.

Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.
Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym dniu (poniedziałek).
Hasło "pewne jak w banku" oznacza dziś coś zupełnie innego niż kiedyś :)

Data: 2020-12-03 07:08:52
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 03.12.2020 jakson <jkbsnd@gmail.com> napisał/a:

Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.

W sensie ogólnym, czy tylko tych nie mających wcześniej
Aliora "Ojca"?

Bo ja miałem wcześniej i jest bez problemu- wszystkie rachunki
z TMUB (w tym walutowe) oraz stałe zlecenia i odroczone przelewy
się pojawiły.

Małżonka miała tylko TMUB, muszę ją zmobilizować,
żeby czym prędzej sprawdziła :-)

Data: 2020-12-05 17:44:49
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 03.12.2020 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

Małżonka miała tylko TMUB, muszę ją zmobilizować,
żeby czym prędzej sprawdziła :-)

No i oczywiście kupa, ale inaczej :-)

Przy próbie logowania na podany CIF wita nas awatar plus
hasło maskowane. Ewidentnie ktoś inny korzysta z tego
CIF w Aliorze. Żona zalogowała się do Kantoru, sprawdziła
CIF- taki, jak był zanotowany (jaki przyszedł w wiadomości
TBUB). Sprawdziliśmy profilaktycznie raz (żeby nie zablokować
komuś konta) hasło kantorowe- oczywiście nie działa.

Burdel jak na weselu u szwagra, jak by to ujął Franek
Dolas. Zamiast dzwonić na infolinię żona zdecydowanie
woli złożyć wypowiedzenie :-)

Co ciekawe, ja mam u Aliora wyłącznie konta zmigrowane
(wcześniej z ś.p. Meritum) i obie migracje OK.

Data: 2020-12-05 18:52:49
Autor: Kamil Jońca
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

Dlaczego tak sądzisz? IMO jak podasz fikcyjny CIF to alior cię o tym nie
poinformuje, tylko grzecznie przejdzie do następnej strony, żeby na
końcu stwierdzić, że hasło nie pasuje.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-06 12:02:38
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 05.12.2020 Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> napisał/a:

Dlaczego tak sądzisz? IMO jak podasz fikcyjny CIF to alior cię o tym nie
poinformuje, tylko grzecznie przejdzie do następnej strony, żeby na
końcu stwierdzić, że hasło nie pasuje.

Ten fikcyjny nie jest, da się zalogować do niego do Kantoru.

A jeśli Alior dla zablokowanego CIF ma tę samą procedurę
co dla fikcyjnego i podsuwa konsekwentnie tego samego awatara, ten sam rodzaj hasła (maskowane/nie maskowane) i jego długość (sądząc po koniecznych do podania elementach)- no, to udało im się swoich klientów zmylić bardzo skutecznie :-) --

Data: 2020-12-06 13:26:44
Autor: Kamil Jońca
[...]

Może być rozpoznawany przez kantor, a nie rozpoznawany przez Alior jako
taki (="fikcyjny")

Jak nie wierzysz to spróbuj podać w aliorze ewidentnie "zły" CIF (np za
krótki/za długi)

[...]
Dla nieznanego CIF-u można to pop prostu wygenerować na podstawie tegoż
CIF-u.

Data: 2020-12-06 15:17:21
Autor: AS
W dniu 05.12.2020 o 18:44, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Bo trzeba podać hasło nie z Kantoru, ale to z TMobile :)

Data: 2020-12-06 17:30:13
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 06.12.2020 AS <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> napisał/a:

Bo trzeba podać hasło nie z Kantoru, ale to z TMobile :)

Niestety to nie miało szans pasować, bo za krótkie
(powiedzmy, że w TBUB miało 14 znaków, a Alior zażyczył sobie znaki 2,5,8,10 i 17). Choć może trzeba było uzupełnić treścią od początku? ;-)

Data: 2020-12-07 18:49:30
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2020-12-06 o 18:30, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Nie wiem jak w Aliorze, ale to, że system wymaga 17-go znaku hasła nie jest sprzeczne z tym, że hasło jest krótsze.
Chyba w BZWBK tak było.
P.G.

Data: 2021-02-18 10:18:54
Autor: ąćęłńóśźż
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
W takiej sytuacji pozostawiamy nadmiarowe pola puste.

-- -- -
14 znaków, a Alior zażyczył sobie znaki 2,5,8,10 i 17

Data: 2020-12-04 21:46:11
Autor: WAM
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
On Wed, 2 Dec 2020 16:12:45 -0800 (PST), jakson <jkbsnd@gmail.com>
wrote:

Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.
Alior zawsze ma te problemy przy łączeniach systemów. Tak samo było z
BPH. I tak jak tu w wątku opisane trzeba było pójść do oddziału
odblokować. Więc poszedłem wtedy... wypowiedzieć umowę :)

Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym dniu (poniedziałek).
Przy migracji z BPH problemy z dodzwonieniem się trwały kilka dni,
bank wtedy publikował nr kom. do oddziałów pod którymi oczywiście dało
się tylko dowiedzieć trzeba przyjść do oddziału.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-12-09 13:25:13
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-12-04 o 21:46, WAM pisze:

Alior zawsze ma te problemy przy łączeniach systemów. Tak samo było z
BPH. I tak jak tu w wątku opisane trzeba było pójść do oddziału
odblokować. Więc poszedłem wtedy... wypowiedzieć umowę :)

Pamiętam doskonale jak to było. Alior nie zawalił. Zawalili ludzie, którzy nie potrafili przeczytać prostej instrukcji i zapchali system. Ja byłem takim klientem i oczywiście poczekałem kilka dni z pierwszym logowaniem aż głupkom odblokują dostępy i system się odetka.
Nie sądzę, żeby dało się przygotować jakikolwiek system na takie tabuny idiotów nie potrafiące przeczytać prostej instrukcji. Każdy system się zapcha.

[...]

Bo się panie bierze konta internetowe za 0zł, a potem się tego obsługiwać nie umie:) I dzwoni się na infolinię:)

--
t0maszek

Data: 2020-12-10 22:36:19
Autor: Zdzichu500

W dniu 03.12.2020 o 01:12, jakson pisze:
Jak masz Kantor Aliora to masz aliorowy "globalny" numer klienta/CIF.
To samo inaczej: aliorowy numer klienta/CIF jest taki sam jak kantorowy.

Rzeczywiście. Jakoś wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.

[...]

I tak w Aliorze to pełen sukces, że jest po migracji jeden login. I jak ktoś miał konto w TMUB i Aliorze to widzi wszystko razem. W takim mBanku do dzisiaj mam 2 loginy - jeden ze starego mBanku a drugi ze zmigrowanego Multibanku.

Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym dniu (poniedziałek).

Potwierdzam, tak szybko już dawno na infolinii nie łączyło z żywym człowiekiem.

Pozdrawiam
Zdzichu

Data: 2020-12-03 09:26:57
Autor: AS
[...]

Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor.
Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru.
Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w macierzystym Alior.
Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne inne zaklęcia nie pomagają.
Ta migracja przejdzie do historii :)

Andrzej

Data: 2020-12-03 09:49:20
Autor: Kamil Jońca
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
AS <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> writes:

[...]
Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
inne zaklęcia nie pomagają.
Ta migracja przejdzie do historii :)

Andrzej

E tam. Burdel to był przy migracji handlobank -> citi (nawet wiersze powstały)
I kto to teraz pamięta?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-03 12:00:39
Autor: Wojtek
On 03/12/2020 05:26, AS wrote:
[...]

O to to! A Pani na infolinii wmawiała mi, że miałem konto w Aliorze (a to tylko kantor) :-)

Data: 2020-12-04 08:40:41
Autor: lolekanabolek
W dniu 03.12.2020 o 16:00, Wojtek pisze:

O to to! A Pani na infolinii wmawiała mi, że miałem konto w Aliorze (a to tylko kantor) :-)

u mnie w rodzinie jeszcze lepszy przypadek, ojciec jeszcze przed TMUB miał kredyt wzięty w euro agd, akurat w Aliorze. I wtedy nadali mu CIF. Pani na infolinii powiedziała, że z tego powodu, że ojciec nigdy się nie logował do aliora zablokowany został CIF. Odblokowała go ale niestety nie mogła go podać i kazała iść do oddziału.
Niezły burdel

Marcin

Data: 2020-12-04 11:15:53
Autor: jo44
W dniu 04.12.2020 o 08:40, lolekanabolek pisze:
  Odblokowała go ale niestety
nie mogła go podać i kazała iść do oddziału.
Niezły burdel

A w oddziale, jak to w oddziale, poprosili o dowód i skserowali go.

Data: 2020-12-09 13:27:26
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-12-04 o 08:40, lolekanabolek pisze:

[...]

I tego oczekuje od banku. Ma być bezpieczny, nie musi być wygodny.

--
t0maszek

Data: 2020-12-03 16:26:43
Autor: Marek
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
[...]

Moje przypadki:
kto nie miał wczesniej konto w kantorze -> migracja bez problemu.
kto miał wczesniej kantor otrzymał numer CIF -> i tu były problemy,
logowanie do zablokowanego CIF nie jest możliwe bez kontaktu z infolinią lub wizyty w oddziale.
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad godzine z zjadło ~42zł
Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(
marek

Data: 2020-12-03 17:47:22
Autor: Michal Jankowski
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:

[...]

A było zadzwonić na 12 370 70 00

   MJ

Data: 2020-12-03 17:50:52
Autor: Marek
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> Wrote in message:r
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:> Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!> u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad > godzine z zjadło ~42zł> Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(> marekA było zadzwonić na 12 370 70 00   MJ

A czy ten numer był promowany jako pierwszy kontakt w razie
 problemów z migracja? Czy może jest głębiej ukryty?
--
Marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-12-09 13:30:52
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-12-03 o 17:50, Marek pisze:
A czy ten numer był promowany jako pierwszy kontakt w razie
  problemów z migracja? Czy może jest głębiej ukryty?

Tak, jest okropnie schowany. ROTFL. Normalnie tajny tylko dla wtajemniczonych:))))

--
t0maszek

Data: 2020-12-03 22:47:30
Autor: jo44
[...]

U mnie sieć naliczyła "tylko" 26,50 :)
Dzwoniłem wprawdzie na ten numer "udający" zwykły, stacjonarny,
ale Otvarta, cwana "gapa", domyśliła się, że to infolinia. :)

Data: 2020-12-04 00:51:20
Autor: Michal Jankowski
W dniu 03.12.2020 o 22:47, jo44 pisze:
[...]

Że co?

Nikt nie ma prawa liczyć połączeń z numerem 12 370 70 00 inaczej niż na stacjonarny w Krakowie.

   MJ

Data: 2020-12-09 13:29:07
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-12-03 o 16:26, Marek pisze:
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad godzine z zjadło ~42zł
Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(

Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.

--
t0maszek

Data: 2020-12-09 13:33:47
Autor: Robert_DF
W dniu 09.12.2020 o 13:29, Tomaszek pisze:

Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.

jak się dzwoniło na "normalny" numer 012.... to nie było opłat

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-09 14:42:18
Autor: Kamil Jońca
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> writes:

[...]

Jest pewna róznica, jeśli załatwiam coś w 5 minut i płacę za to
(powiedzmy) 50gr, a jeśli czekam godzinę i płacę za to 30 PLN

KJ

Data: 2020-12-03 22:42:57
Autor: jo44
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:

Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne inne zaklęcia nie pomagają.
Ta migracja przejdzie do historii :)

Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów, telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia"
po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku.
Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem
CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach.
Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem
że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk -
nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów
przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja
tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc
że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem
osobą nieuprawnioną!

Data: 2020-12-04 21:52:38
Autor: WAM
On Thu, 3 Dec 2020 22:42:57 +0100, jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl> wrote:

[...]
W AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym z
rachunków. To nawet jak zgubie CIF to znajdę go w innym banku w
przelewie zdefiniowanym. No chyba że coś się zmieniło przez lata
ale... u mnie działa. W TMUB tak nie było?

WAM

Data: 2020-12-09 13:33:02
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-12-04 o 21:52, WAM pisze:
[...]

To słabo jeśli tak jest naprawdę.

--
t0maszek

Data: 2020-12-09 21:06:50
Autor: WAM
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
On Wed, 9 Dec 2020 13:33:02 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

[...]
Tak jest naprawdę. Wszystkie numery moich rachunków w AK mają na końcu
numer CIF (8 cyfr). ZTCP 9 cyfra od końca oznacza walutę: 0 PLN, 1
USD, 2 EUR...

WAM

Data: 2020-12-04 11:02:06
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2020-12-03 o 09:26, AS pisze:

[...]

Wypadało by jakoś klienta ostrzec - jak się w ciągu najbliższych 2 tygodni nie zalogujesz to zrobimy ci kuku.
Teraz ostrzegali, że trzeba się zalogować to TMUB bo jak nie to się zostanie bez wiedzy co dalej.

[...]

Zalogowałem się kilka dni temu (po 2,5 letniej przerwie) do TMUB i dowiedziałem się, że będę się logował identyfikatorem z AK.
W AK nie logowałem się jeszcze dłużej.

Na razie nic nie próbowałem. Ale skoro są problemy migracyjne to spróbuję wziąć ich na przeczekanie :)
P.G.

Data: 2020-12-04 15:06:56
Autor: AS
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Dziś dostałem odpowiedź na złożoną reklamację, związaną z migracją.

Szanowny Panie,

poniżej zamieszczam nasza odpowiedź.

Wyjaśnienia
Zachowanie najwyższych standardów obsługi jest dla naszego banku sprawą priorytetową. Staramy się, aby klienci nie oczekiwali zbyt długo na zgłoszenie konsultantów. Niestety, w wyjątkowych wypadkach (wzmożona ilość połączeń, wydłużenie rozmów z klientami) czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem banku będzie wydłużony. Za wszelkie niedogodności bardzo Pana przepraszamy.

Zgodnie z wcześniejszą korespondencją 29.11.2020 r. wszystkie produkty otwarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe przenieśliśmy do bankowości Alior Online oraz aplikacji Alior Mobile -w jednym miejscu będą dostępne produkty przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe i produkty Alior Banku. Bankowość internetowa i aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe został wyłączone.

Logowanie do bankowości elektronicznej Alior Banku powinno odbyć się zgodnie z poniższą instrukcją, przy użyciu numeru CIF klienta, który Pan posiada w Alior Banku tj. xxxxxxxx.

Logowanie do bankowości Alior Online od 29.11.2020 r.
1. Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij ,,Zaloguj".
2. Wybierz opcję ,,Alior Online".
3. W pole ,,Login" wpisz swój numer klienta CIF nadany w Alior Banku: xxxxxxxx.
4. Wpisz hasło startowe. Otrzymasz je SMS-em na zaufany numer telefonu podany w Alior Banku. Obecnie Twój numer to:+48xxxxxxxxx.
5. Ustal hasło do logowania (musisz wprowadzić je dwukrotnie).
6. Wybierz obrazek bezpieczeństwa, który będzie widoczny przy każdym kolejnym logowaniu.
7. Zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego hasła i kolejnego kodu SMS, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu.

Analiza wykazała, że wprowadzał Pan błędne dane do logowania. Cieszę się, że 30.11.2020 r. udało się Panu poprawnie zalogować do naszej bankowości internetowej.

Z wyrazami szacunku
Elżbieta Gałązka
Specjalista ds. Reklamacji i Skarg
Zespół Obsługi Reklamacji
Departament Operacji
Alior Bank

Nie padło ani jedno słowo o tym, że mój numer CIF (nadany w Kantorze) był zablokowany w Alior już od kilku lat..
Tuszowanie migracyjnej wpadki na całego :)
Czy wprowadzałem błędne dane? Owszem. Skoro poprawne nie działały to próbowałem inne kombinacje. Nie działało nawet odzyskiwanie hasła, ani przypomnienie numeru CIF (ten znałem na 100% bo miałem zanotowany z komunikatu w TM i był tożsamy z tym w Kantorze).

Data: 2020-12-05 06:43:41
Autor: witrak()
On Friday, December 4, 2020 at 3:07:44 PM UTC+1, AS wrote:
[...]

Oni NIGDY nie przyznają się do błędu. Równie fajny przypadek (choć zamiast przenoszenia usług tu było rozszerzenie ich własnego systemu): W czasach, kiedy Alior nie śnił jeszcze o bankowości mobilnej i SMSowym potwierdzaniu zleceń zostało założone konto bez podania numeru telefonu do SMSów, bo nie było to potrzebne, co więcej nie było innego miejsca na podanie numeru niż dla telefonu do kontaktów. Ten został podany.
Potem Alior wprowadził odrębny numer do SMSów, *nie kopiując* do niego numeru dla kontaktów. Pewnego razu, okazało się, że trzeba coś potwierdzić (zresztą chyba nawet nie transakcję, tylko  jakieś oświadczenie - może rezydencję podatkową?).
I tu zaczęły się cyrki. Nie można potwierdzić, bo numer do SMSów z kodami niepoprawny. Ki diabeł? To są dwa? Infolinia: tak, są dwa, trzeba zmienić.  Więc próba zmiany tegoż (tj. wpisania tego samego, który jest podany jako telefon kontaktowy). Nie da się, bo trzeba w tym celu wpisać kody z SMSów wysłanych i na nowy i na stary numer, a na stary numer nie przychodzi, bo nie ma poprawnego starego (są same zera).  Co więcej, dostęp internetowy zostaje zablokowany. Telefon na dezinfolinie: aby odblokować, trzeba przyjść do oddziału. "Ale przecież byliśmy w oddziale 2 miesiące wcześniej!" (bo trzeba było odblokować dostęp internetowy zablokowany przy okazji problemów - banku - nie klienta - z dostępem do sieci; ktoś ich dosował? albo po prostu mieli coś z siecią? w każdym razie były lagi przy logowaniu, transmisja się zwieszała, a KeePass - jak to on - wypełniał, odczekując tyle, ile normalnie było trzeba, bo o lagach nic nie wiedział...). "Więc dlaczego trzeba jeszcze raz przychodzić, wszystkie dane macie aktualne, w tym telefon do kontaktów - i ten ma być też do SMSów, możecie go wstawić w to drugie miejsce! Przecież problem jest z powodu Waszego błędu - to Wy przez niedopatrzenie przy wprowadzaniu zmiany w systemie doprowadziliście do tego?" I oczywiście odpowiedź standardowa dla tego banku - "Takie mamy procedury". "Ale jak obecnie mieszkam za granicą? mam specjalnie przyjeżdżać?" - "Takie mamy procedury"

witrak()

TMUB -> Alior - klopot z logowaniem