Data: 2020-12-03 09:26:57 | |
Autor: AS | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala. Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor. Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru. Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w macierzystym Alior. Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem.. Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne inne zaklęcia nie pomagają. Ta migracja przejdzie do historii :) Andrzej |
|
Data: 2020-12-03 09:49:20 | |
Autor: Kamil Jońca | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
AS <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> writes:
[...] Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadneE tam. Burdel to był przy migracji handlobank -> citi (nawet wiersze powstały) I kto to teraz pamięta? KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2020-12-03 12:00:39 | |
Autor: Wojtek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
On 03/12/2020 05:26, AS wrote:
Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala. O to to! A Pani na infolinii wmawiała mi, że miałem konto w Aliorze (a to tylko kantor) :-) |
|
Data: 2020-12-04 08:40:41 | |
Autor: lolekanabolek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 16:00, Wojtek pisze:
u mnie w rodzinie jeszcze lepszy przypadek, ojciec jeszcze przed TMUB miał kredyt wzięty w euro agd, akurat w Aliorze. I wtedy nadali mu CIF. Pani na infolinii powiedziała, że z tego powodu, że ojciec nigdy się nie logował do aliora zablokowany został CIF. Odblokowała go ale niestety nie mogła go podać i kazała iść do oddziału. Niezły burdel -- pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2020-12-04 11:15:53 | |
Autor: jo44 | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 04.12.2020 o 08:40, lolekanabolek pisze:
Odblokowała go ale niestety nie mogła go podać i kazała iść do oddziału. A w oddziale, jak to w oddziale, poprosili o dowód i skserowali go. > Niezły burdel :) |
|
Data: 2020-12-09 13:27:26 | |
Autor: Tomaszek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 2020-12-04 o 08:40, lolekanabolek pisze:
u mnie w rodzinie jeszcze lepszy przypadek, ojciec jeszcze przed TMUB miał kredyt wzięty w euro agd, akurat w Aliorze. I wtedy nadali mu CIF. Pani na infolinii powiedziała, że z tego powodu, że ojciec nigdy się nie logował do aliora zablokowany został CIF. Odblokowała go ale niestety nie mogła go podać i kazała iść do oddziału. I tego oczekuje od banku. Ma być bezpieczny, nie musi być wygodny. -- t0maszek |
|
Data: 2020-12-03 16:26:43 | |
Autor: Marek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem.. Moje przypadki: kto nie miał wczesniej konto w kantorze -> migracja bez problemu. kto miał wczesniej kantor otrzymał numer CIF -> i tu były problemy, logowanie do zablokowanego CIF nie jest możliwe bez kontaktu z infolinią lub wizyty w oddziale. Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA! u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad godzine z zjadło ~42zł Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :( marek |
|
Data: 2020-12-03 17:47:22 | |
Autor: Michal Jankowski | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA! A było zadzwonić na 12 370 70 00 MJ |
|
Data: 2020-12-03 17:50:52 | |
Autor: Marek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> Wrote in message:r
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:> Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!> u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad > godzine z zjadło ~42zł> Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(> marekA było zadzwonić na 12 370 70 00 MJ A czy ten numer był promowany jako pierwszy kontakt w razie problemów z migracja? Czy może jest głębiej ukryty? -- Marek -- -- Android NewsGroup Reader-- -- https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html |
|
Data: 2020-12-09 13:30:52 | |
Autor: Tomaszek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 2020-12-03 o 17:50, Marek pisze:
A czy ten numer był promowany jako pierwszy kontakt w razie Tak, jest okropnie schowany. ROTFL. Normalnie tajny tylko dla wtajemniczonych:)))) -- t0maszek |
|
Data: 2020-12-03 22:47:30 | |
Autor: jo44 | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA! U mnie sieć naliczyła "tylko" 26,50 :) Dzwoniłem wprawdzie na ten numer "udający" zwykły, stacjonarny, ale Otvarta, cwana "gapa", domyśliła się, że to infolinia. :) |
|
Data: 2020-12-04 00:51:20 | |
Autor: Michal Jankowski | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 22:47, jo44 pisze:
W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze: Że co? Nikt nie ma prawa liczyć połączeń z numerem 12 370 70 00 inaczej niż na stacjonarny w Krakowie. MJ |
|
Data: 2020-12-09 13:29:07 | |
Autor: Tomaszek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 2020-12-03 o 16:26, Marek pisze:
Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA! Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa. -- t0maszek |
|
Data: 2020-12-09 13:33:47 | |
Autor: Robert_DF | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 09.12.2020 o 13:29, Tomaszek pisze:
Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.jak się dzwoniło na "normalny" numer 012.... to nie było opłat -- pozdrawiam Roberts kredyty-ubezpieczenia-inwestycje https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/ |
|
Data: 2020-12-09 14:42:18 | |
Autor: Kamil Jońca | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> writes:
W dniu 2020-12-03 o 16:26, Marek pisze: Jest pewna róznica, jeśli załatwiam coś w 5 minut i płacę za to (powiedzmy) 50gr, a jeśli czekam godzinę i płacę za to 30 PLN KJ -- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html |
|
Data: 2020-12-03 22:42:57 | |
Autor: jo44 | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne inne zaklęcia nie pomagają. Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów, telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia" po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku. Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach. Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk - nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem osobą nieuprawnioną! |
|
Data: 2020-12-04 21:52:38 | |
Autor: WAM | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
On Thu, 3 Dec 2020 22:42:57 +0100, jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl> wrote:
Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacjaW AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym z rachunków. To nawet jak zgubie CIF to znajdę go w innym banku w przelewie zdefiniowanym. No chyba że coś się zmieniło przez lata ale... u mnie działa. W TMUB tak nie było? WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2020-12-05 10:13:30 | |
Autor: jo44 | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 04.12.2020 o 21:52, WAM pisze:
W AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym z Niestety, nie. |
|
Data: 2020-12-09 13:33:02 | |
Autor: Tomaszek | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 2020-12-04 o 21:52, WAM pisze:
W AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym z To słabo jeśli tak jest naprawdę. -- t0maszek |
|
Data: 2020-12-09 21:06:50 | |
Autor: WAM | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
On Wed, 9 Dec 2020 13:33:02 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote: Tak jest naprawdę. Wszystkie numery moich rachunków w AK mają na końcuW AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym zTo słabo jeśli tak jest naprawdę. numer CIF (8 cyfr). ZTCP 9 cyfra od końca oznacza walutę: 0 PLN, 1 USD, 2 EUR... WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2020-12-04 11:02:06 | |
Autor: Piotr Gałka | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
W dniu 2020-12-03 o 09:26, AS pisze:
Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor. Wypadało by jakoś klienta ostrzec - jak się w ciągu najbliższych 2 tygodni nie zalogujesz to zrobimy ci kuku. Teraz ostrzegali, że trzeba się zalogować to TMUB bo jak nie to się zostanie bez wiedzy co dalej. Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem.. Zalogowałem się kilka dni temu (po 2,5 letniej przerwie) do TMUB i dowiedziałem się, że będę się logował identyfikatorem z AK. W AK nie logowałem się jeszcze dłużej. Na razie nic nie próbowałem. Ale skoro są problemy migracyjne to spróbuję wziąć ich na przeczekanie :) P.G. |
|
Data: 2020-12-04 15:06:56 | |
Autor: AS | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
Dziś dostałem odpowiedź na złożoną reklamację, związaną z migracją.
Szanowny Panie, poniżej zamieszczam nasza odpowiedź. Wyjaśnienia Zachowanie najwyższych standardów obsługi jest dla naszego banku sprawą priorytetową. Staramy się, aby klienci nie oczekiwali zbyt długo na zgłoszenie konsultantów. Niestety, w wyjątkowych wypadkach (wzmożona ilość połączeń, wydłużenie rozmów z klientami) czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem banku będzie wydłużony. Za wszelkie niedogodności bardzo Pana przepraszamy. Zgodnie z wcześniejszą korespondencją 29.11.2020 r. wszystkie produkty otwarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe przenieśliśmy do bankowości Alior Online oraz aplikacji Alior Mobile -w jednym miejscu będą dostępne produkty przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe i produkty Alior Banku. Bankowość internetowa i aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe został wyłączone. Logowanie do bankowości elektronicznej Alior Banku powinno odbyć się zgodnie z poniższą instrukcją, przy użyciu numeru CIF klienta, który Pan posiada w Alior Banku tj. xxxxxxxx. Logowanie do bankowości Alior Online od 29.11.2020 r. 1. Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij ,,Zaloguj". 2. Wybierz opcję ,,Alior Online". 3. W pole ,,Login" wpisz swój numer klienta CIF nadany w Alior Banku: xxxxxxxx. 4. Wpisz hasło startowe. Otrzymasz je SMS-em na zaufany numer telefonu podany w Alior Banku. Obecnie Twój numer to:+48xxxxxxxxx. 5. Ustal hasło do logowania (musisz wprowadzić je dwukrotnie). 6. Wybierz obrazek bezpieczeństwa, który będzie widoczny przy każdym kolejnym logowaniu. 7. Zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego hasła i kolejnego kodu SMS, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu. Analiza wykazała, że wprowadzał Pan błędne dane do logowania. Cieszę się, że 30.11.2020 r. udało się Panu poprawnie zalogować do naszej bankowości internetowej. Z wyrazami szacunku Elżbieta Gałązka Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Obsługi Reklamacji Departament Operacji Alior Bank Nie padło ani jedno słowo o tym, że mój numer CIF (nadany w Kantorze) był zablokowany w Alior już od kilku lat.. Tuszowanie migracyjnej wpadki na całego :) Czy wprowadzałem błędne dane? Owszem. Skoro poprawne nie działały to próbowałem inne kombinacje. Nie działało nawet odzyskiwanie hasła, ani przypomnienie numeru CIF (ten znałem na 100% bo miałem zanotowany z komunikatu w TM i był tożsamy z tym w Kantorze). |
|
Data: 2020-12-05 06:43:41 | |
Autor: witrak() | |
TMUB -> Alior - klopot z logowaniem | |
On Friday, December 4, 2020 at 3:07:44 PM UTC+1, AS wrote:
Dziś dostałem odpowiedź na złożoną reklamację, związaną z migracją..... Analiza wykazała, że wprowadzał Pan błędne dane do logowania. Cieszę się, że 30.11.2020 r. udało się Panu poprawnie zalogować do naszej bankowości internetowej. Z wyrazami szacunku Elżbieta Gałązka Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Obsługi Reklamacji Departament Operacji Alior Bank Nie padło ani jedno słowo o tym, że mój numer CIF (nadany w Kantorze) był zablokowany w Alior już od kilku lat.. Tuszowanie migracyjnej wpadki na całego :) Czy wprowadzałem błędne dane? Owszem. Skoro poprawne nie działały to próbowałem inne kombinacje. Nie działało nawet odzyskiwanie hasła, ani przypomnienie numeru CIF (ten znałem na 100% bo miałem zanotowany z komunikatu w TM i był tożsamy z tym w Kantorze). Oni NIGDY nie przyznają się do błędu. Równie fajny przypadek (choć zamiast przenoszenia usług tu było rozszerzenie ich własnego systemu): W czasach, kiedy Alior nie śnił jeszcze o bankowości mobilnej i SMSowym potwierdzaniu zleceń zostało założone konto bez podania numeru telefonu do SMSów, bo nie było to potrzebne, co więcej nie było innego miejsca na podanie numeru niż dla telefonu do kontaktów. Ten został podany. Potem Alior wprowadził odrębny numer do SMSów, *nie kopiując* do niego numeru dla kontaktów. Pewnego razu, okazało się, że trzeba coś potwierdzić (zresztą chyba nawet nie transakcję, tylko jakieś oświadczenie - może rezydencję podatkową?). I tu zaczęły się cyrki. Nie można potwierdzić, bo numer do SMSów z kodami niepoprawny. Ki diabeł? To są dwa? Infolinia: tak, są dwa, trzeba zmienić. Więc próba zmiany tegoż (tj. wpisania tego samego, który jest podany jako telefon kontaktowy). Nie da się, bo trzeba w tym celu wpisać kody z SMSów wysłanych i na nowy i na stary numer, a na stary numer nie przychodzi, bo nie ma poprawnego starego (są same zera). Co więcej, dostęp internetowy zostaje zablokowany. Telefon na dezinfolinie: aby odblokować, trzeba przyjść do oddziału. "Ale przecież byliśmy w oddziale 2 miesiące wcześniej!" (bo trzeba było odblokować dostęp internetowy zablokowany przy okazji problemów - banku - nie klienta - z dostępem do sieci; ktoś ich dosował? albo po prostu mieli coś z siecią? w każdym razie były lagi przy logowaniu, transmisja się zwieszała, a KeePass - jak to on - wypełniał, odczekując tyle, ile normalnie było trzeba, bo o lagach nic nie wiedział...). "Więc dlaczego trzeba jeszcze raz przychodzić, wszystkie dane macie aktualne, w tym telefon do kontaktów - i ten ma być też do SMSów, możecie go wstawić w to drugie miejsce! Przecież problem jest z powodu Waszego błędu - to Wy przez niedopatrzenie przy wprowadzaniu zmiany w systemie doprowadziliście do tego?" I oczywiście odpowiedź standardowa dla tego banku - "Takie mamy procedury". "Ale jak obecnie mieszkam za granicą? mam specjalnie przyjeżdżać?" - "Takie mamy procedury" witrak() |
|