TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych

Data: 2015-05-21 05:35:27
Autor: luc
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe "produkty" za 0 pln.

pzdrwm
luc

Data: 2015-05-21 15:57:36
Autor: Piotr Gałka
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe "produkty" za 0 pln.

Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć mi przysłać.
To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?
P.G.

Data: 2015-05-21 07:29:37
Autor: luc
W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:57:35 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]

Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć mi przysłać.
To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?

Wg TOiP:

======================Wydanie Karty i wznowienie Karty
a.  Karta debetowa MasterCard
(obowiązuje do 31 maja 2015 roku)

opłata pobierana na koniec
miesiąca, w którym
wydano/ wznowiono Kartę

0 zł
=====================
Mają jeszcze kupę czasu :-)

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2015-05-23 02:02:47
Autor: Titus Atomicus
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont w alutowych
In article <ad04d8db-ea67-4a8c-8513-e3987eab7346@googlegroups.com>,
 luc <bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote:

Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe "produkty" za 0 pln.
A co to TMUBDPAB?
:-(
--
TA

Data: 2015-05-23 03:17:31
Autor: luc
W dniu sobota, 23 maja 2015 02:02:47 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe > "produkty" za 0 pln.

T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank - drzewiej Sync

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2015-05-24 20:06:34
Autor: Titus Atomicus
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont w alutowych
In article <c513805b-ae6d-48f5-90cb-3da84e398de5@googlegroups.com>,
> [...]

> A co to TMUBDPAB?
> :-(

T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank - drzewiej Sync

A, ok.
Idiotyczna nazwa.
A ta karta jest darmowa w utrzymaniu?
I generalnie jakie sa minusy tego banku?
--
TA

Data: 2015-05-26 07:14:58
Autor: 666
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
Daj proszę link do zamówienia.
Pytania:
* Czy rachunek tej karty walutowej można zasilać w marmurkowej kasie?
* Czy rachunek tej karty mozna podpiąć do jakiegoś kantoru foreksowego (jak w bzwbk) lub do aliorowego, dla korzystej wymiany pln?

-- -- -