TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych

Data: 2015-05-21 15:57:36
Autor: Piotr Gałka
TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe "produkty" za 0 pln.

Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć mi przysłać.
To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?
P.G.

Data: 2015-05-21 07:29:37
Autor: luc
W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:57:35 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]

Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć mi przysłać.
To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?

Wg TOiP:

======================Wydanie Karty i wznowienie Karty
a.  Karta debetowa MasterCard
(obowiązuje do 31 maja 2015 roku)

opłata pobierana na koniec
miesiąca, w którym
wydano/ wznowiono Kartę

0 zł
Mają jeszcze kupę czasu :-)

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych