TNK HD i PVR - juz dziala?

Data: 2010-08-25 13:22:16
Autor: adresss
TNK HD i PVR - juz dziala?
Czesc,

czy to juz dziala? Jakies opinie z tym zwiazane?

--
ThinkXtra

Data: 2010-08-25 22:14:17
Autor: ko
TNK HD i PVR - juz dziala?

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci
Czesc,
Czesc
czy to juz dziala? Jakies opinie z tym zwiazane?
Tak  dziala, ale jak narazie malo czasu na opinie, ale na "goraco" timeshift bardzo ladnie dziala, nagrywanie takze.
Sa jednak ograniczenia, mozna nagrywac tylko na nosnikach wiekszych niz 80Gb. Z tego co zauwazylem
caly czas chodzi hdd nawet w standby tunera
Pozdrawiam
-- ThinkXtra

Data: 2010-10-25 19:05:57
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?
Czy podczas nagrywania danego programu w danej stacji jest mozliwosc ogladania innej stacji czy wtym samym czasie trzeba ogladac nagrywany kanal ?

Data: 2010-10-25 22:00:34
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 25.10.2010 19:05, Darek pisze:
Czy podczas nagrywania danego programu w danej stacji jest mozliwosc
ogladania innej stacji czy wtym samym czasie trzeba ogladac nagrywany
kanal ?

jak masz 2 przewody antenowe podłaczone to tak.
jak piszesz o tnk to nie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-25 21:41:27
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cc5d265$1news.home.net.pl...
[...]

Czyli nawet semi twina nie ma?

Data: 2010-10-30 13:14:29
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?
Czy w fta w TnK mozna znalesc jakies stacie w HD ?

Data: 2010-10-30 15:17:16
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 30.10.2010 13:14, Darek pisze:
Czy w fta w TnK mozna znalesc jakies stacie w HD ?

jak masz dekoder hd to tak

Data: 2010-10-30 19:27:08
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Uzytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisal w wiadomosci news:4ccc1abfnews.home.net.pl...
[...]

Na tym dekoderze hd co obecnie TnK oferuje za 399 ile mniej wiecej mozna takich kanalów zlapac oraz z jakich krajów i jakie.

Data: 2010-10-31 10:04:58
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 30.10.2010 19:27, Darek pisze:

Na tym dekoderze hd co obecnie TnK oferuje za 399 ile mniej wiecej mozna
takich kanalów zlapac oraz z jakich krajów i jakie.

kilka niemieckich.
ale na wiele nie licz

Data: 2010-10-31 11:41:00
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Uzytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisal w wiadomosci news:4ccd3116news.home.net.pl...
[...]

Jest mozliwe nagrywanie danego programu na danej stacji gdy oglada sie inna stacje ?

Data: 2010-10-31 11:47:55
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Uzytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:iajh40$q77$1inews.gazeta.pl...

[...]

Po jakiego zadajesz powtórnie to samo pytanie w tym samym watku?
Jestes z tych co to bardzo lubia pytac, ale odpowiedzi juz ich nie interesuja?

Data: 2010-10-31 17:21:33
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:iajhgp$uc0$1news.onet.pl...
[...]

Pytania sa od tego aby je zadawac :) a na serio jesli nie uzyskalem odpowiedniej odpowiedzi to zawsze mozna spytac powtórnie :)

Data: 2010-10-31 22:35:12
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
[...]

Albo zrozumiec co Ci odpowiedziano.
Wzglednie zapytac o to, czego nie rozumiesz.

Nawet pytania trzeba umiec zadac, te Twoje sa mocno nie teges.
Rozwin to w kilka zdan, moze ktos bedzie wiedzial o co pytasz, a Ty bedziesz mial wieksza szanse cos zrozumiec z odpowiedzi.

Data: 2010-10-31 14:57:20
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
Jest mozliwe nagrywanie danego programu na danej stacji gdy oglada sie
inna stacje ?

jak masz odpowiedni sprzęt to tak

Data: 2010-10-31 17:22:20
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ccd759a$1news.home.net.pl...
[...]

Co to za sprzęt i czy bedzie on działał z tym dekoderem za 399 zł. ?

Data: 2010-10-31 18:53:13
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 31.10.2010 17:22, Darek pisze:
Co to za sprzęt i czy bedzie on działał z tym dekoderem za 399 zł. ?

zadajesz te same pytania. obawiam się, że sam nie wiesz czego chcesz.
ja np nie wiem co to za dekoder za 399 zł i jak ma współpracować z nim?

zadaj konkretne pytanie co chcesz oglądać i jaka cena Cię zadawala,
bo na razie wiem, że chcesz mieć niezależne nagrywanie.

poza tym rozróżniaj tnk i tnk hd -- -- > www.telewizjanakarte.pl
w tnk hd karta jest sparowana z dekoderem, w tnk nie.
w tnk, jka sama nazwa wskazuje, nie ma kanałów hd (płatnych).

jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może ciut mniej) za dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu
conax (modułu nie ma jeszcze w sprzedaży, podobno za kilka dni).
taniej wyjdÄ… dwa dekodery.

jak poważnie rozważasz niezależne nagrywanie to zastanów się nad
abo z n lub c+.
n - dekoder dostajesz za darmo (płacisz tylko aktywację)
c+ - wynajem ( z tego co wiem chyba już nie sprzedają)

Data: 2010-10-31 22:36:42
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może ciut mniej) za dekoder z dwoma głowicami

Chyba żartujesz?
Swego czasu takie sprzęty były zapowiadane za połowę tej ceny.

Data: 2010-11-01 09:39:09
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 31.10.2010 22:36, Cavallino pisze:
jak chcesz tnk hd i niezależne nagrywanie to koszt ok 2000 zł (może
ciut mniej) za dekoder z dwoma głowicami

Chyba żartujesz?
Swego czasu takie sprzęty były zapowiadane za połowę tej ceny.

ja mówię o dekoderze ze sklepu. tnk hd takiego nie oferuje.
za 1000 takiego nie znalazłem, co nie ozacza, że nie ma

Data: 2010-11-01 09:42:41
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cce7c85$1news.home.net.pl...
[...]

Ja również.

tnk hd takiego nie oferuje.
za 1000 takiego nie znalazłem, co nie ozacza, że nie ma

A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść opcja drugiej głowicy, w tym dvbs-2.

Data: 2010-11-01 09:53:51
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 09:42, Cavallino pisze:
> A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
> Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść
> opcja drugiej głowicy, w tym dvbs-2.

o ile dostępne są głowice.
azbox-a można kupić za ok 1900
ariva TT - 1650

Data: 2010-11-01 11:16:13
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cce7ff7$1news.home.net.pl...
> [...]
> A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
> Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść

TT to znaczy?

Data: 2010-11-01 11:20:05
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 11:16, Cavallino pisze:

o ile dostępne są głowice.
azbox-a można kupić za ok 1900
ariva TT - 1650

TT to znaczy?

nie wiem, pytaj producenta ;-)
http://allegro.pl/ferguson-ariva-tt-hd-pvr-250gb-2-dvbs2-i1287317544.html

Data: 2010-11-01 11:26:13
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
> [...]
> A jak się nazywał ten pierwszy tuner hd combo?
> Pamiętam że jak chciałem go kupić, to kosztował z 1100 zł i miała wejść

A nie sÄ…?
Mówię o tym sprzęcie:
http://www.sklep-tvsat.com/Technomate_6900_Combo-16.html

Ma już dwie głowice, ale nie wiem czy występuje wersja 2*dvb-s2.

azbox-a można kupić za ok 1900

1580
http://www.sklep-tvsat.com/_HIT__EXTRA_CENA_Azbox_Premium_HD_PLUS_2x_DVB_S2-79.html

ariva TT - 1650

1397 w wersji 250GB.
http://www.dvbsklep.pl/fergusonarivatthdtvpvrhdd250gb-p-106.html

Data: 2010-11-01 11:34:16
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 11:26, Cavallino pisze:
A nie sÄ…?
Mówię o tym sprzęcie:
http://www.sklep-tvsat.com/Technomate_6900_Combo-16.html

Ma już dwie głowice, ale nie wiem czy występuje wersja 2*dvb-s2.

ma, ale dvb-s tylko jedna, a głowic osobno nie widzę.
poza tym bałbym się to kupić, nie wiem jak wsparcie.

azbox-a można kupić za ok 1900

1580
http://www.sklep-tvsat.com/_HIT__EXTRA_CENA_Azbox_Premium_HD_PLUS_2x_DVB_S2-79.html

tego nie znam. zatrzymałem się na premium, który miał świetne mozlowości i jedną wadę - brak dostępnych głowic dvb-s.
teraz są po 300 zł

ariva TT - 1650

1397 w wersji 250GB.
http://www.dvbsklep.pl/fergusonarivatthdtvpvrhdd250gb-p-106.html

czyli warto poszukać ;-)

Data: 2010-11-01 19:08:35
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cce977f$1news.home.net.pl...
[...]

ma, ale dvb-s tylko jedna,

To widzę, pytanie czy jest już zapowiadana wersja z drugą.
Zresztą - dwie głowice, z tym że tylko jedna dvb-s2 wystarczają w zupełności.
Tak mam na htpc.

czyli warto poszukać ;-)

Ano.
2000 to gra nie warta świeczki, ale o te 30% mniej, to już się można zastanowić, bo wychodzi taniej niż htpc.
Ale drożej niż sprzęt N czy Cyfry, więc jak ktoś nie musi łączyć TnK HD z czymś innym, to nadal wybór bez sensu.

Data: 2010-11-01 19:13:41
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 19:08, Cavallino pisze:
To widzę, pytanie czy jest już zapowiadana wersja z drugą.
Zresztą - dwie głowice, z tym że tylko jedna dvb-s2 wystarczają w
zupełności.

nie. po co wieszać 2 anteny?

Tak mam na htpc.

Data: 2010-11-01 19:21:09
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ccf032anews.home.net.pl...
[...]

A jaka druga i po co?
Bo jeśli ta druga to do naziemnej, to chyba logiczne, że do darmowego dvb-t warto.
U mnie większość nagrań idzie właśnie z dvb-t, z satki nagrywam coś raz na tydzień max.

Data: 2010-11-01 19:27:32
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 19:21, Cavallino pisze:

A jaka druga i po co?
Bo jeśli ta druga to do naziemnej, to chyba logiczne, że do darmowego
dvb-t warto.

po pierwsze nie wszedzie działa, po drugie nie zawsze jest możliwość powieszenia tej anteny, po trzecie jak ktoś kupi tnk to po kiego
jeszcze naziemna, jak tam wszystko jest.

U mnie większość nagrań idzie właśnie z dvb-t, z satki nagrywam coś raz
na tydzień max.

ale nie wszyscy tak majÄ…

Data: 2010-11-01 19:34:49
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ccf0668$1news.home.net.pl...
[...]

Jak sobie zazwyczaj zadaję odwrotne pytanie - po co płacić za sat, skoro to co w DARMOWYM dvb-t mi prawie wystarcza (teraz już nie).
W rezultacie jestem skłonny płacić za to w sat, czego nie dostanę za friko z naziemnej.
Sat to uzupełnienie, a nie podstawa oferty.

U mnie większość nagrań idzie właśnie z dvb-t, z satki nagrywam coś raz
na tydzień max.

ale nie wszyscy tak majÄ…

Oczywiście, ale nigdzie nie pisałem że mówię o jakichś wszystkich.
Zawsze wypowiadam siÄ™ ze swojego punktu widzenia.

Data: 2010-11-01 19:44:44
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 19:34, Cavallino pisze:

[...]

zgodzę się z tym jak oferta będzie dostępna i będzie to stabilna
programowo. gdyby było tak jak w zapowiedziach to wielu
odbiorcom to wystarczy.

ale nie wszyscy tak majÄ…

Oczywiście, ale nigdzie nie pisałem że mówię o jakichś wszystkich.
Zawsze wypowiadam siÄ™ ze swojego punktu widzenia.

a ja swojego i swoich klientów.

p.s.
gdyby uruchomili dvb-t już bym sprzedał sporo box-ów

Data: 2010-11-01 10:27:39
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ccdace2$1news.home.net.pl...
[...]

Innych dekodareów za 399 zł. w ofercie TnK nie ma i chyba wiadomo o który chodzi. Sam odpisałeś ze jak sie ma odpowiedni sprzęt to tak , więc sie spytałem jaki sprzęt masz na mysli.
Ten dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu Conax o którym piszesz to ma byc w ofercie Telewizji na Karte czy będzie go mozna kupic osobno ?

Data: 2010-11-01 10:43:52
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 10:27, Darek pisze:

> [...]
Ten dekoder z dwoma głowicami + karta z modułem dostępu Conax o którym
piszesz to ma byc w ofercie Telewizji na Karte czy będzie go mozna kupic

czytasz ze zrozumieniem?
1. rozrózniaj tnk i tnk hd!!!
w tnk sÄ… trzy dekodery sprzedawane przez operatora,
a w tnk hd jeden.
ten jeden to dekoder ADB i jest to dekoder tylko PVR READY,
czyli przystosowany do nagrywania na zewn nośniku.
posiada 1 głowice, a co za tym idzie nie ma niezależnego
nagrywania.

we wcześniejszym poście podałem przykład dekodera z podwójną
głowicą, ale jeszcze nie ma w sprzedaży modułów dostępu.

Data: 2010-11-01 11:04:23
Autor: Darek
TNK HD i PVR - juz dziala?

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cce8bb0$1news.home.net.pl...
> [...]

we wcześniejszym poście podałem przykład dekodera z podwójną
głowicą, ale jeszcze nie ma w sprzedaży modułów dostępu.

Sorry, zapomniałem dodać TnK HD, nie musisz sie rzucać, każdemu zdarza sie mała pomyłka :) I własnie o TnK Hd mi chodzi cały czas.

Data: 2010-11-01 11:09:09
Autor: pawell32
TNK HD i PVR - juz dziala?
W dniu 01.11.2010 11:04, Darek pisze:
Sorry, zapomniałem dodać TnK HD, nie musisz sie rzucać, każdemu zdarza
sie mała pomyłka :)

to czemu przez cały czas powtarzasz ten błąd?

  I wÅ‚asnie o TnK Hd mi chodzi caÅ‚y czas.

jak pisałem, róznica jest zasadnicza.
karte z tnk włożysz do innego dekodera, tnk hd nie.
(jak na razie)

Data: 2010-11-01 11:17:41
Autor: Cavallino
TNK HD i PVR - juz dziala?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

karte z tnk włożysz do innego dekodera, tnk hd nie.
(jak na razie)

Od 9 listopada rusza sprzedaż modułu CI do TnK HD.
Więc jakby ten problem nie istnieje.