TNK SD paczka tvn z coraz gorszą jakością

Data: 2012-03-27 12:32:54
Autor: Robert_J
TNK SD paczka tvn z coraz gorszą jakością
Pionier 1530 z obsługą TNK.
Od 10 lat używam go z anteną 60cm (taką z Cyfry)
Od czasu zmiany parametrów paczki tvn (SID) jakość sygnału się pogorszyła.

Nie zauważyłem niczego takiego :-). Kanały TVN dla wszystkich operatorów są z tego samego transpondera, więc nie ma znaczenia podział na TnK czy C+.

Rozumiem że jak jest marna pogoda (burza) to nie ma mocnych ale tak jak właśnie teraz: słońce świeci moc sygnału jak zawsze (53-56%) a tvny zrywają i nie da się oglądać. Co zmienić?

Kup sobie po prostu normalny tuner, a ten oddaj do utylizacji. 1530 był zabytkiem już kilka lat temu :-)

 Antenę na większą :-( Nie bardzo mam miejsce.

Antena ma najmniejsze znaczenie. jak jest dobrze ustawiona i masz normalny konwerter to nie ma prawa być problemów. Pomijam oczywiście gradobicie i śnieżyce ;-)

TNK SD paczka tvn z coraz gorszą jakością