TNK Technisat Digit S2-CD DiSEqC

Data: 2009-02-28 19:16:48
Autor: Darek
TNK Technisat Digit S2-CD DiSEqC
Czy w Telewizji na Karte są jakieś dobre kanaly sportowe na których mozna oglądac ligi zagraniczne tj. hiszpanska, angielska i inne ligi ( bo chyba polskiej nie ma :) i najlepiej na żywo,  jeżeli tak to jakie , NBA , NHL . Czy jest mozliwośc oglądać tez takie kanaly jak : Kuchnia.tv , AXN , AXN Sci - fi , AXN Crime w polskiej wersji językowej , Discovery , BBC itp.
Z góry dzieki.

Data: 2009-02-28 19:30:02
Autor: Sat_Diver
TNK Technisat Digit S2-CD DiSEqC
Nastał dzień 2009-02-28 19:16, Darek donosi, że:
Czy w Telewizji na Karte
ciach
Sprawdź tutaj:
http://pl.kingofsat.net/pack-tvnakarte.php
Z góry dzieki.
Ależ proszę (google nie boli)

Data: 2009-03-01 10:27:57
Autor: Darek

Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:goc0c0$ft7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Te kanaly co są na tej stronie są tez na ich stronie , chodzilo mi o kanaly na FTA bo nieraz szukalem na necie i malo co znalazlem bo nie tylko Ty korzystasz z googli :)

Data: 2009-03-01 11:45:05
Autor: Sat_Diver
TNK Technisat Digit S2-CD DiSEqC
Nastał dzień 2009-03-01 10:27, Darek donosi, że:
chodzilo mi o kanaly na FTA bo nieraz szukalem na necie i malo co znalazlem
Także na tej samej stronie
http://pl.kingofsat.net/
Na samej górze wybrać satelitę, uprzednio zaznaczając "ptaszka" przy FTA

Data: 2009-02-28 22:21:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gobv2n$27mf$1omega.artcom.pl...
Czy w Telewizji na Karte są jakieś dobre kanaly sportowe na których mozna oglądac ligi zagraniczne tj. hiszpanska, angielska i inne ligi ( bo chyba polskiej nie ma :)

I innych też nie ma i nie będzie.
Wszystko co ciekawe w ligowej piłce jest w Canal+.

TNK Technisat Digit S2-CD DiSEqC