TNK dekoder

Data: 2009-12-16 12:22:54
Autor: zorka
TNK dekoder
Jaki najtanszy dekoder do TNK?
Czy dekoder- pozostałość po cyfrze nada się?

Pozdr
zor

Data: 2009-12-16 13:38:02
Autor: pawell32
TNK dekoder
zorka pisze:
Jaki najtanszy dekoder do TNK?
Czy dekoder- pozostałość po cyfrze nada się?

Pozdr
zor
tak, ale nie każdy.
napisz jaki masz, wówczas powiecz czy się nada

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-16 13:53:17
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28d4b1$1news.home.net.pl...
zorka pisze:
[...]

Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 13:54:02
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgal7t$cni$1news.onet.pl...

Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

czyli PACE

Data: 2009-12-16 14:01:43
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28d990$1news.home.net.pl...
zorka pisze:

Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

Pozdrawiam
zorka
na tym się nie da

Kur... znowu pod górke.
Ale dzieki za info.

A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?

Pozdr
zor

Data: 2009-12-16 14:12:12
Autor: pawell32
TNK dekoder
zorka pisze:

A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?

Pozdr
zor
przed chwila patrzyłem i nie widziałem na niego softu.
możesz kupić starą karte (seca2) i dekoder powinien pracować,
ale jestes skazany na ich liste.
jakbyś miał sterego mediasata (pioneer, kenwood) to tak.
można całego przerobić

Data: 2009-12-17 09:38:45
Autor: Robert_J
TNK dekoder
Kur... znowu pod górke.
A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?

Kup sobie jakiegoś taniego, np. Opticum, i będziesz zadowolony. Bo odnoszę wrażenie że jesteś zbieraczem złomu, który za wszelką cenę chce tchnąć jeszcze życie w swoje eksponaty ;-)))

Data: 2009-12-17 10:01:47
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgcqmo$c1o$1inews.gazeta.pl...
Kur... znowu pod górke.
[...]

Kurcze, nie jestem zbieraczem złomu ... ale ... faktycznie zostały mi jakies tam dekodery z czasów kiedy były urzywane.

Z ostantniego czasu został mi pace po cyfrze, z okresu umowy z polsatem jakis echostar, mialem tez swojego do zabaw i nauki fergusona.
Wszystko to zostało, co nie znaczy, że jestem zbieraczem - ot poprostu nie zutylizowałem w pore i lezy w piwnicy.
A pytanie było czy z tych starych dekoderow da sie jeszcze cos zrobic - chyba normalne pytanie - co nie?

Nawiasem mowiac to te oksponaty - 2 z trzech jakie posiadam - potrafią odbierać kanały FTA, wiec chyba nie zupełnie nieprzydatne eksponaty.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-17 11:07:50
Autor: K.K.
TNK dekoder
A pytanie było czy z tych starych dekoderow da sie jeszcze cos zrobic - chyba normalne pytanie - co nie?

Bynajmniej nie, nie było normalne, gdyż w pytaniu zagadką pozostały TE dekodery.
Zagadki tego typu jak;
Z prędkością 60 km/h jedzie pociąg.
Po jakim czasie dojedzie?
są zbyt trudne jak na tę grupę. Przydałaby się informacja jaki to pociąg, bo pośpieszny dojedzie szybciej.

Data: 2009-12-17 11:24:03
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:hgd0if$rs4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I czy na torach nie ma robót. Torowych robót.
A pociąg taki: zielony z grafiti. :-)

Pozdrowienia
zorka

Data: 2009-12-19 18:47:00
Autor: jerzu
TNK dekoder
On Thu, 17 Dec 2009 11:07:50 +0100, "K.K."
<zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> wrote:

bo pośpieszny dojedzie szybciej.

Niekoniecznie. Pośpiesznych już nie ma :-)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-17 12:42:00
Autor: pawell32
TNK dekoder
zorka pisze:
[...]

widzisz to jest tak, klient idzie do punktu i cieszy się
bo dostaje dekoder np. za 99 zł na własność.
operator też się cieszy bo na tym przycina i ma problem
z głowy, klientowi zostaje złom po rozwiązaniu umowy,
bo lepiej kupić tani fta

Data: 2009-12-17 12:55:18
Autor: zorka
TNK dekoder

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b2a1910$1news.home.net.pl...
[...]

Różnie to bywa.
Ja miałem do wyboru kupić na własnośc za 49 zł
albo dzierżawić przez 18 miesiecy płacąc po 10zł/miesiąc.
Więc kupiłem. I został - leży w piwnicy, ale kosztował mnie 48 zł a nie 189zł.

pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-17 12:59:41
Autor: Cavallino
TNK dekoder
[...]

Wystawić na allegro jak Ci niepotrzebny i problem z głowy.
Wielu chętnie kupi, Cyfra teraz daje drugą kartę gratis, więc drugi tuner będzie jak znalazł.

Data: 2009-12-17 13:08:15
Autor: pawell32
TNK dekoder
zorka pisze:
[...]

no tak, to wyszło taniej

Data: 2009-12-16 15:53:31
Autor: BaX
TNK dekoder
Przez telefon dostałem info, że jest napis cyfra+ i DSR2221/91

Pozdrawiam
zorka
na tym się nie da
Pewnie by się udało przez stary bloker z WTV ze wsadem dla TNK.

Data: 2009-12-16 16:00:41
Autor: pawell32
TNK dekoder
W dniu 16.12.2009 15:53, BaX pisze:
Przez telefon dosta�em info, �e jest napis cyfra+ i DSR2221/91

Pozdrawiam
zorka
na tym siďż˝ nie da
Pewnie by si� uda�o przez stary bloker z WTV ze wsadem dla TNK.

nie bardzo, ten dekoder obsługuje system seca i jestem
pewien czy bloker mu pomoĹźe.
tak robili na początku z pionkami, ale na zmienionym
sofcie, poza tym nie można zmienić listy, a trochę się różni

Data: 2009-12-16 16:36:01
Autor: BaX
TNK dekoder

Pozdrawiam
zorka
na tym si? nie da
Pewnie by si? uda?o przez stary bloker z WTV ze wsadem dla TNK.

nie bardzo, ten dekoder obsługuje system seca i jestem
pewien czy bloker mu pomoże.

Bloker działa z tunerami WTV które też mają seca, powinien zadziałać z pace.

tak robili na początku z pionkami, ale na zmienionym
sofcie, poza tym nie można zmienić listy, a trochę się różni

Soft musi być zmienieniony na jakiś z multicamem /były takie na pace/ bo oryginał przycina strumien tylko do swoich potrzeb już na wejściu.

Data: 2009-12-16 14:08:18
Autor: pawell32
TNK dekoder
pawell32 pisze:
zorka pisze:
Jaki najtanszy dekoder do TNK?
Czy dekoder- pozostałość po cyfrze nada się?

Pozdr
zor

chyba najtaniej dedykowany, jak dobrze pamiętam za ok 175 jest
z opticumem, a ciut tańszy z TechniSat-em