TNK i tuner HD - tylko lista operatora, czy też dowolne programy FTA

Data: 2010-08-05 20:46:29
Autor: PWK
TNK i tuner HD - tylko lista operatora, czy też dowolne programy FTA
Witajcie!
Mam prośbę do osób, które uzywają lub miały styczność z dekoderem jaki TNK sprzedaje w swojej TV HD, czyli z
urządzeniem ADB ITI-2850ST
Jak się dowiedziałem, ten dekoder jest parowany z kartą, czyli nie wchodzi w grę kupno samej karty HD i oglądanie na innym dekoderze. Co do samego dekodera TNK, to:
- czy pozwala on na wyszukiwanie własnych programów i układanie je w listy programów, czy jest tylko z gory ustalona lista TNK i nic nie można dorzucić innych programów z puli kanałów FTA (np. z Astry).
-  czy obsługuje DISEqC (mam zeza na Astrę)
- i najważniejsze, jakie macie opinie o tym tunerze.
Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
PWK

Data: 2010-08-06 00:11:02
Autor: Mariusz
[...]

1 - Nie pozwala na własne listy...
2 - Tak obsługuje DISEqC lub/i ToneBurst. Jak podłączysz zeza jest lista FTA
z Astry,  ale podstawowy konwerter musi być ustawiony na HotBird .

Ogólnie obraz i dźwięk można określić jako bardzo dobry...

Ale są minusy:
Niesamowicie toporny pilot (gruby, nie ergonomiczny w obsłudze,
wygląd jakby od innego urządzenia! )
Do oglądania DVB-T trzeba mieć podłączoną i czynną antenę sat !!!!
Nie wiem kto to wymyślił...
Tuner DVB-T dość czuły - pozwala na odbiór z drucika.
Analog TV na tym drucie jest zupełnie nieczytelny...
Jest też jakiś błąd... Na zdublowanych kanałach TVP1 i TVP2 z MUX3
(ze Śremu) nie dekoduje głosu!
Na tunerze TV jest natomiast wszystko OK.
Myślę że przy wymianie softu we wrześniu naprawią...

Pozdrawiam
  MM

Data: 2010-08-06 00:23:14
Autor: PWK

Użytkownik "Mariusz" <mariusz090@onet.no.pl> napisał w wiadomości news:i3fcua$ckp$1news.onet.pl...
1 - Nie pozwala na własne listy...
2 - Tak obsługuje DISEqC lub/i ToneBurst. Jak podłączysz zeza jest lista FTA
z Astry,  ale podstawowy konwerter musi być ustawiony na HotBird .
[...]

Dzięki!
A można ręcznie dodać sobie jakiś transponder, wyszukać na nim kanały i dorzucić to do ichniejszej listy np. Astra FTA?
--
PWK

Data: 2010-08-06 00:58:51
Autor: Mariusz
[...]

Nie. Masz tylko możliwość wybrania w menu Antena-> Dalej-> Pobrać listę Kanałów?.

I to wszystko.... Wyjątkowo proste, wręcz idiotoodporne .
Żadnych innych informacji czy też opcji. :-)
Może jest jakieś menu serwisowe, ale specjalnie nie szukałem.

 --
Mariusz

Data: 2010-08-06 13:04:02
Autor: Mariusz
[...]

W nocy może niezbyt dokładnie napisałem.
Nie mam innego tunera by porównać, ale wydaje się, że na proponowanej
liście są wszystkie (większość) FTA.
W tunerze jest główna lista programów. Nie możemy ingerować w skład
tej listy. Ta lista nazwana "wszystkie programy", podzielona jest na grupy:
"Film", "Sport", "Przyroda" itp. I tutaj możemy założyć swoje
grupy "ulubionych" i do tych swoich grup przypisywać programy z
głównej listy.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-06 13:08:34
Autor: blur
Użytkownik "Mariusz" <mariusz090@onet.no.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3gq89$jhv$1@news.onet.pl...
[...]

Mam nadzieję że jakaś grupa się weźmie za napisanie softu dla tego tunerka,
wtedy to będzie fajna zabawka :)

pozdro
blur

Data: 2010-08-06 13:12:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Mam nadzieję że jakaś grupa się weźmie za napisanie softu dla tego tunerka,
wtedy to będzie fajna zabawka :)

Zwłaszcza jakby się udało przerobić czytnik na uniwersalny, nie wyłączając możliwości parowania z n.

TNK i tuner HD - tylko lista operatora, czy też dowolne programy FTA