TNK - infolinia

Data: 2010-03-04 12:42:16
Autor: adresss
TNK - infolinia
TNK Infolinia: 703102502

mam voip z freeconet i nie moge sie dodzwonic na ten numer. Dostaje
komunikat w kilku jezykach, ze nie mozna sie dodzwonic na ten numer.
Ktos dzwonil moze na ten tuner i moze potwierdzic poprawnosc?

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-04 14:43:05
Autor: Arek
TNK - infolinia
[...]

zadzwon na tel komórkowy *71 81 91

ja tez chcialem sie dodzwonic na stacjonarny aby aktywowac karte i nie moglem
na ten co podalem mialem pol od razu a aktywacja trwala moze z 10 min :)

Arek.

Data: 2010-03-04 23:29:39
Autor: adresss
TNK - infolinia
On Thu, 4 Mar 2010 14:43:05 +0100, "Arek" <arek@arbuzowa.2a.pl> wrote:

[...]

a ile trwala rozmowa? Bo z komorki na ten numer to skasowali cie
pewnie po 1 zl/min.

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-05 07:11:04
Autor: pawell32
TNK - infolinia
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

czy nie masz netu? wybacz, ale to chyba już rzadkość, a przez sieć
to chwila.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-03-05 12:04:55
Autor: Arek
TNK - infolinia
a ile trwala rozmowa? Bo z komorki na ten numer to skasowali cie
pewnie po 1 zl/min.
-- ThinkXtra

cała mrozmowa trwała 4.05 min
zestaw + koszt rozmowy z konsultantem chyba to nie wygórowana cena
oglądanie 5-ciu kodowanych kanałów + kilka polsko języcznych FTA po okresie 3-ch miesięcy za free
a tylko kupiłem ten zestaw dla Mamy dla kanału TVN
ważności oferty deo 2016 roku

Arek.

TNK - infolinia