TNK na Pionierze 1530 Awaria?

Data: 2010-07-11 17:36:04
Autor: z
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
Karta opłacona, infolinia twierdzi że nic się nie dzieje (typu awaria), kanały fta śmigają z astry i hotbirda. Tylko oglądać nic kodowanego nie można. Zepsuł się czy ktoś ma też taki problem?

PS. Siła sygnału jak zawsze.

Data: 2010-07-12 07:17:17
Autor: pawell32
W dniu 2010-07-11 17:36, z pisze:
Karta opłacona, infolinia twierdzi że nic się nie dzieje (typu awaria),
kanały fta śmigają z astry i hotbirda. Tylko oglądać nic kodowanego nie
można. Zepsuł się czy ktoś ma też taki problem?

jak masz fta to się nie zepsuł.
nie może pobrać uprawnień, więc:
- masz uszkodzony czytnik (sprawdź czy widzi karte)
- nie przechodzą uprawnienia (wyłączone w menu serwisowe)
- wadliwy soft

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-07-12 08:51:38
Autor: z
pawell32 pisze:

nie może pobrać uprawnień, więc:
- masz uszkodzony czytnik (sprawdź czy widzi karte)
Jak to sprawdzić?

- nie przechodzą uprawnienia (wyłączone w menu serwisowe)
Czy 11 dnia miesiąca przechodzą uprawnienia?

- wadliwy soft
Przez pół roku wszystko pięknie działało.
W uprawnieniach mam 06.2000r Dziwne. Nigdy tam nie zaglądałem.

PS. To pierwszy problem z tym tunerem. Czasami potrafi się tylko przyciąć (niezależnie od kodowania) Gdybym zakupił tani nowy to będę miał święty spokój czy też trzeba grzebać. Kiedyś mnie to bawiło ale to było kiedyś :-)

Data: 2010-07-12 11:08:56
Autor: pawell32
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
nie może pobrać uprawnień, więc:
- masz uszkodzony czytnik (sprawdź czy widzi karte)
Jak to sprawdzić?

w menu - uprawnienia

- nie przechodzą uprawnienia (wyłączone w menu serwisowe)
Czy 11 dnia miesiąca przechodzą uprawnienia?

nie, a może doładowanie Ci się skończyło

- wadliwy soft
Przez pół roku wszystko pięknie działało.
W uprawnieniach mam 06.2000r Dziwne. Nigdy tam nie zaglądałem.

jak rozumiem resetowałeś go, masz tvp1, 2, tvn?

PS. To pierwszy problem z tym tunerem. Czasami potrafi się tylko
przyciąć (niezależnie od kodowania) Gdybym zakupił tani nowy to będę
miał święty spokój

na pewno. te boxy już dawno odstawiłem.

Data: 2010-07-12 11:17:26
Autor: z
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
pawell32 pisze:

w menu - uprawnienia

tvn 06.2000r.

nie, a może doładowanie Ci się skończyło
Nie skończyło się

  > jak rozumiem resetowałeś go, masz tvp1, 2, tvn?
Resetowałem. Nie mam żadnych kodowanych programów. tvp 1, 2 tvn też nie

Data: 2010-07-12 11:18:14
Autor: pawell32
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
Resetowałem. Nie mam żadnych kodowanych programów. tvp 1, 2 tvn też nie

wychodzi na pad dekodera, choć te uprawnienia trochę dziwne.
ja zmieniłbym soft w pierwszej kolejności.
masz kogoś u kogo mógłbyś sprawdzić kartę?

p.s.
sprawdzasz w prawym czytniku?

Data: 2010-07-12 11:27:12
Autor: z
pawell32 pisze:

wychodzi na pad dekodera, choć te uprawnienia trochę dziwne.
ja zmieniłbym soft w pierwszej kolejności.
masz kogoś u kogo mógłbyś sprawdzić kartę?
W mordę. Muszę znaleźć chwilę i się pofatygować.
Kiedyś przed pojawieniem się potomka sam wgrywałem. :-)

p.s.
sprawdzasz w prawym czytniku?
oczywiście

Data: 2010-07-12 12:30:55
Autor: BaX
[...]

Nic nie wgrywaj, tuner działa. Profilaktycznie wyłącz/włącz tuenr do prądu i utaw na TVN24. Powinien zaskoczyć po paru minutach. To samo przerabiałem na 1430 i 6010.

Data: 2010-07-12 11:28:52
Autor: Adrian Nowak
z pisze:
[...]

Spróboj ustawić na TVN i potrzymaj w trybie standby.

Data: 2010-07-12 11:42:56
Autor: pawell32
W dniu 2010-07-12 11:28, Adrian Nowak pisze:
Spróboj ustawić na TVN i potrzymaj w trybie standby.

obawiam się, że na czuwaniu nie przejdzie, z tego co pamiętam
pionek odłącza zasilanie czytnika

Data: 2010-07-12 15:54:26
Autor: Arek.
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
Spróboj ustawić na TVN i potrzymaj w trybie standby.

obawiam się, że na czuwaniu nie przejdzie, z tego co pamiętam
pionek odłącza zasilanie czytnika

a zobacz pod klawiszem A na pilocie czy jest ustawione na conax

Arek.

Data: 2010-07-12 17:18:58
Autor: z
Arek. pisze:

a zobacz pod klawiszem A na pilocie czy jest ustawione na conax
Jest.
Wszystkie 3 pozycje conax też wypróbowałem.
Spróbuję jeszcze zostawić na tvn24. Sam tvn nie zadziałał :-(
Tuner chodził chyba od roku doładowania po 3 mies. i było ok.

Data: 2010-07-13 09:19:30
Autor: pawell32
W dniu 2010-07-12 17:18, z pisze:
Arek. pisze:

[...]

uwzględniłeś podwyżkę?

Data: 2010-07-13 10:00:48
Autor: z
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
pawell32 pisze:

uwzględniłeś podwyżkę?

Oczywiście - sprawdziłem też na infolini. Kasa jest ok.
Tylko że ja nie mam żadnych kodowanych tylko fta.
1 2 tvn powinny przecież chodzić nawet bez doładowania.

Data: 2010-07-13 12:33:07
Autor: pawell32
[...]

tak, ale jak karta złapie klucze, to są kanały kodowane.
wyłącz go jak radził kolega wyżej na kilka minut,
włącz i pozostaw na tvn24.

to Ci zgasło nagle czy nie korzystałeś przez jakiś czas?

Data: 2010-07-13 14:41:17
Autor: z
TNK na Pionierze 1530 Awaria?
pawell32 pisze:

włącz i pozostaw na tvn24.
Nic nie pomaga

to Ci zgasło nagle czy nie korzystałeś przez jakiś czas?

Wieczorem działało a rano przestało.
Wychodzi że tym razem uprawnienia nie przeszły.

Data: 2010-07-14 21:13:28
Autor: z
z pisze:

Wychodzi że tym razem uprawnienia nie przeszły.

Nie przeszły. Trzeba było znowu wgrać soft.
Jak już jesteśmy w temacie to może ktoś wie jak uruchomić programowy bloker. Muszę sobie jakoś odrobić straty ;-)

TNK na Pionierze 1530 Awaria?