TNK odbiornik

Data: 2010-11-17 04:24:23
Autor: kalif
TNK odbiornik
Witam
Czy jest na rynku niedrogi odbiornik pozwalający oglądać Telewizję na
kartę
TNK ale w systemie multiroom,czyli na dwóch tv w domu każda osoba
ogląda co
chce,ale aby posiadał wyjście USB pozwalające nagrać wybrany
p;rogram.Same
odbiorniki do multiroomu znalazłem ale bez USB na którym by mi
zależało.
pzodrawiam

Data: 2010-11-17 16:24:28
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
Użytkownik "kalif" <maxter60@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a15ff93-b67c-4d43-9b03-905dfe0f6684r14g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Musisz w tym celu mieć DWA odbiorniki.
No chyba że to htpc (komputer) wtedy na upartego możesz zapuścić dwa różne programy na dwóch różnych ekranach o ile sprzęt to uciągnie.

Data: 2010-11-17 22:58:15
Autor: adresss
TNK odbiornik
On Wed, 17 Nov 2010 04:24:23 -0800 (PST), kalif <maxter60@gmail.com>
wrote:

[...]

W jednym ze sklepow widzialem jakis opticum ...z info, ze jest
multiroom (?? po sieci lub rs232 ???). Do multiroom musz byc 2
odbiorniki lub odbiornik twin, ale wtedy co z karta???

Mysle, ze tunery na linuxie moga sobie poradzic z mulltiroomem po LAN
lub RS-232.

--
ThinkXtra

Data: 2010-11-17 23:04:44
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

Do multiroom musz byc 2
odbiorniki lub odbiornik twin,

A co ma z tym wspólnego twin?
Zrobiono twina, na którym na dwóch wyjściach są dwa różne obrazy?

Data: 2010-11-17 23:26:40
Autor: adresss
TNK odbiornik

a co nie nie bylo takich tunerow????

--
ThinkXtra

Data: 2010-11-17 23:30:57
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

Zrobiono twina, na którym na dwóch wyjściach są dwa różne obrazy?

a co nie nie bylo takich tunerow????

Nic mi o tym nie wiadomo, więc chętnie się dowiem.

Data: 2010-11-17 23:53:46
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 17.11.2010 23:26, adresss@poczta.pl pisze:

A co ma z tym wspólnego twin?
Zrobiono twina, na którym na dwóch wyjściach są dwa różne obrazy?

a co nie nie bylo takich tunerow????

ja czegoś takiego nie widziałem.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-18 11:31:59
Autor: adresss
TNK odbiornik

http://satkurier.pl/news/35157/kaon-multi-room.html

--
ThinkXtra

Data: 2010-11-18 12:27:00
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:b30ae6tdtig2qinjtb7i64fpo9b8vk1t0r4ax.com...
On Wed, 17 Nov 2010 23:26:40 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

a co nie nie bylo takich tunerow????

http://satkurier.pl/news/35157/kaon-multi-room.html

Czyli jednak byly.
Ale dawno, bo ogladanie sygnalu z modulatora juz nie przystaje do dzisiejszych czasów.

Jakies wspólczesne wersje (HD) takiego sprzetu tez wystepuja?

Data: 2010-11-18 12:36:49
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 2010-11-18 12:27, Cavallino pisze:
Ale dawno, bo ogladanie sygnalu z modulatora juz nie przystaje do
dzisiejszych czasĂłw.

Jakies wspĂłlczesne wersje (HD) takiego sprzetu tez wystepuja?

chyba, nie.
poza tym co przełączaniem kanałów w innym pomieszczeniu?

można zrobić sharing po lanie na jakimś linuksowym,
bo drugi dekoder i tak musi być.
to dla tych co nie lubią spliterów

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-18 12:39:24
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ce50ff0$1news.home.net.pl...
[...]

Jest jeszcze Opticum Multiview.

poza tym co przełączaniem kanałów w innym pomieszczeniu?

Czujnik na kabelku.

można zrobić sharing po lanie na jakimś linuksowym,

Ale to już musiałbyś mieć takie dwa.
2 tunery hd - to już usługa multiroom i wynajem dwóch tunerów wyjdzie taniej.

Data: 2010-11-18 12:44:36
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 2010-11-18 12:39, Cavallino pisze:
Czujnik na kabelku.

tylko, że jaka jakość.
lepiej dwa osobne dekodery

można zrobić sharing po lanie na jakimś linuksowym,

Ale to już musiałbyś mieć takie dwa.
2 tunery hd - to już usługa multiroom i wynajem dwóch tunerów wyjdzie
taniej.

zdecydowanie. poza tym nie muszą być hd

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-18 12:46:49
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
[...]

Jak współczesne to muszą.
A przynajmniej muszą potrafić odbierać hd (nie wszystkie programy hd są kalką programu sd), co zresztą na jedno wychodzi.

Data: 2010-11-19 01:44:54
Autor: kalif
TNK odbiornik
On 18 Lis, 12:46, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "pawell32" <paw...@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

> zdecydowanie. poza tym nie muszą być hd

Jak współczesne to muszą.
A przynajmniej muszą potrafić odbierać hd (nie wszystkie programy hd są
kalką programu sd), co zresztą na jedno wychodzi.

Witam ponownie,oglądałem specyfikację techniczną GLOBO OPTICUM
MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o
info.Pozdrawiam Kaz

Data: 2010-11-19 10:57:22
Autor: Cavallino
TNK odbiornik
wrote:

> [...]

MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o

A czego się uparłeś na dwa tunery w jednej skrzynce, zamiast dwóch tunerów w dwóch skrzynkach?
W tym drugim wariancie masz dużo większy wybór, a odpada Ci parę kłopotów w stylu sterowania drugim pilotem.

Data: 2010-11-19 11:22:56
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 2010-11-19 10:44, kalif pisze:
Witam ponownie,oglądałem specyfikację techniczną GLOBO OPTICUM
MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o

http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-7300-pvr-hdmi-9324-i1312905478.html

ten nagrywa.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-18 12:46:47
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 2010-11-18 12:39, Cavallino pisze:
Opticum Multiview

ok 250.
dają dwa piloty i przedłużacz pilota

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-17 23:57:03
Autor: pawell32
TNK odbiornik
W dniu 17.11.2010 22:58, adresss@poczta.pl pisze:

[...]

karta tylko w jednym dekoderze, a do reszty uprawniwnia lecą
po lanie