TNS OBOP: PO - 46 proc., PiS - 26 proc., SLD - 13 proc.

Data: 2010-10-14 17:10:31
Autor: u2
TNS OBOP: PO - 46 proc., PiS - 26 proc., SLD - 13 proc.
... Donek może spać spokojnie, choć nie wiem, czy 967 osób to 46%
wyborców. Zawsze sądziłem, że jest nas więcej, ale zawsze można
sfałszować wybory jak w bratniej Rosji Putina :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8512811,TNS_OBOP__PO___46_proc___PiS___26_proc___SLD___13.html

"TNS OBOP zrealizował sondaż w dniach 7 - 10 października 2010 roku na
reprezentatywnej, losowej 967-osobowej ogólnopolskiej próbie dorosłych
mieszkańców Polski. "

Data: 2010-10-15 11:05:45
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb71d6a$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
.. Donek może spać spokojnie, choć nie wiem, czy 967 osób to 46%
wyborców. Zawsze sądziłem, że jest nas więcej, ale zawsze można
sfałszować wybory jak w bratniej Rosji Putina :

Specjalistami od fałszerstw są katopisy! Wciskają ludziom bajki o facecie, który zamieniał wino w wodę albo odwrotnie. Znaleźli pod Smoleńskiem kość starej krowy i już wciskają ludziom, że to relikwia!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--

Zahir

TNS OBOP: PO - 46 proc., PiS - 26 proc., SLD - 13 proc.