TO BYŁ ZAMACH!!!

Data: 2017-08-07 07:32:25
Autor: Lord Donate
TO BYŁ ZAMACH!!!
Data: 2017-08-07 04:06:16
Autor: japanizer
TO BYŁ ZAMACH!!!
On Monday, August 7, 2017 at 2:32:36 PM UTC+9, Lord Donate wrote:
http://fakty.interia.pl/polska/news-rmf-zamach-na-antoniego-macierewicza-sledztwo-prokuratury,nId,2425868

Paranoja PiS sięga szczytu.

Czy to prawda, że aresztują Antoniego, bo zamachnął się sam na siebie na czerwonych światłach jadąc nieprzepisową prędkością?

Data: 2017-08-07 04:14:46
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
TO BYŁ ZAMACH!!!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Czy to prawda

Tak, to wg. GWna był zamach, pamiętam te okładki, ale wtedy żydowska
gazeta dla polaków była rozgrzana!!!
http://www.fronda.pl/site_media/media/uploads/article/.thumbnails/krzeslo_jutub-746x280.jpg

Data: 2017-08-07 04:18:08
Autor: japanizer
TO BYŁ ZAMACH!!!
On Monday, August 7, 2017 at 8:14:48 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]
 > Czy to prawda

Tak, to wg. GWna był zamach, pamiętam te okładki, ale wtedy żydowska

Pierwszy raz widzę demonstrację, na której ktoś pokojowo potrząsa w górze drewnianym krzesłem, a nie flagą czy transparentem. Może Prezesa chciał podsadzić?

Data: 2017-08-07 04:13:16
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
TO BYŁ ZAMACH!!!
Co ty wiesz o zamachach?

Pierwsi świadkowie zeznawali na procesie Marka Majchera oskarżonego o próbę zamachu krzesłem na prezydenta Bronisława Komorowskiego. Swoja relację złożyli policjanci, którzy zabezpieczali więc na Rynku Głównym. Oskarżonemu mężczyźnie grozi do 5 lat więzienia.

Nie ma dowodów, że chciał rzucić krzesłem Sąd uznał, że nie ma wystarczających dowodów wskazujących na to, że oskarżony miał zamiar rzucić krzesłem w kierunku stojącego na scenie prezydenta Komorowskiego.

Data: 2017-08-08 07:08:02
Autor: Lord Donate
TO BYŁ ZAMACH!!!
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ae90caf-96ec-49b8-becc-e63ce565f6c9googlegroups.com...
Co ty wiesz o zamachach?

Tyle samo co ty. Co tu wyjeżdżasz z jakimiś bzdetami o krześle? Paranoja dot. "zamachu" na Macierewicza to paliwo na sierpniową miesięcznicę.

CL

TO BYŁ ZAMACH!!!