TO MI SIĘ NALEŻY!!!

Data: 2020-02-13 18:31:30
Autor: Yogi
TO MI SIĘ NALEŻY!!!
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/poslanka-elzbieta-witek-w-pociagu-poslanka-chce-przedzialu-dla-siebie-poslanka-w/0c7qvgh

"Brudne, zatłoczone wagony. Tak pociągami jeżdżą zwykli Polacy. Za to
posłowie mają wygodne, darmowe miejscówki. Ale mało im! Posłanka Prawa i
Sprawiedliwości Elżbieta ,,Hrabina" Witek (55 l.) chciałaby, żeby rezerwować
dla niej cały przedział. - Bo w moim wieku to już muszę nogi wyłożyć -
usłyszeliśmy od Witek"

"Posłanka Witek kilka razy w miesiącu dojeżdża z Dolnego Śląska do Warszawy
pociągiem Karkonosze. Za bilet posłanki płacą podatnicy."

"Posłanka chciałaby aby dla posłów kolejarze rezerwowali pewną pulę
biletów. Zwykli pasażerowie mogliby je kupić dopiero na 2-3 godziny przed
odjazdem pociągu i to tylko wtedy, gdy będzie pewne, że żaden poseł się po
nie nie zgłosi. Ale to jeszcze nic. Posłanka Witek nie zamierza obijać się
w wagonie o innych pasażerów, chce mieć cały przedział dla siebie. ,,- Tak
żebym ja miała przedział dla siebie, bo ja też pracuję przez ileś tam
czasu. Komfort pracy też bym chciała (...) bo w tym wieku to już muszę nogi
wyłożyć - brzydko mówiąc, bo siedzenie 9 godzin to już jest nie na moje
(...), to może młoda osoba - opowiada Witek."

Okazuje się zresztą, że chociaż posłanka jedzie sama to Kancelaria Sejmu i
tak płaci PKP za cały przedział."

I co w tym złego? Przecież posłanka nie będzie tłoczyć się w smrodzie razem
ze swoimi wyborcami! Nie po to ją wybrali! Y

Data: 2020-02-13 09:53:36
Autor: Bruno Brunowski
TO MI SIĘ NALEŝY!!!
To już Marszałkom samolotów nie dają? Kuchciński miał na każde skinienie i o każdej porze. Kryzys jakiś czy co?

-+ Bruno

TO MI SIĘ NALEŻY!!!