TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Data: 2010-05-12 09:12:55
Autor: 954
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawialiśmy, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. - Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka - twierdzą.

http://smolensk-2010.pl/2010-05-11-to-mogla-byc-eksplozja.html

Data: 2010-05-12 00:58:11
Autor: Antenka
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On 12 Maj, 09:12, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:
[...]

Już wcześniej jeden ze specjalistów twierdził, iż  przy tak małej
wysokości i prędkości 280 km/h samolot z mocnym podwoziem, jakim jest
TU-154  powinien był ruchem ślizgowym wylądować w tym lesie. Poza tym
świadkowie katastrofy prezydenckiego samolotu widzieli i słyszeli
eksplozję (potężny huk) i nie była to eksplozja paliwa, ponieważ
paliwo było wytracone.

Antenka

Data: 2010-05-12 10:41:06
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Już wcześniej jeden ze specjalistów twierdził, iż  przy tak małej
wysokości i prędkości 280 km/h samolot z mocnym podwoziem, jakim jest
TU-154  powinien był ruchem ślizgowym wylądować w tym lesie.

Ja tam niczego nie wyklumacz, ale na razie to sa FATALNE argumenty.
Samolot stracil skrzydlo. Na nic mocne podwozie.

Poza tym
świadkowie katastrofy prezydenckiego samolotu widzieli i słyszeli
eksplozję (potężny huk) i nie była to eksplozja paliwa, ponieważ
paliwo było wytracone.

Po pierwsze - zrzucic paliwo mozna tylko w odpowiedniej strefie
i na odpowiednim pulapie. Zrzut paliwa rzadko sie praktukuje,
dokonuje sie w linii prostej i BARDZO POWOLI !!!

Zycie to nie film Made in USA.

A TERAZ NAJLEPSZE: TU - 154 NIE MA MOZLIWOSCI
ZRZUCENIA PALIWA !!!

Biorac pod uwage takie "argumenty" musze zastosowac tzw. brzytwe Ockhama
czyli to byl wypadek.

Data: 2010-05-12 01:55:58
Autor: Hans Kloss
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On 12 Maj, 10:41, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:

czyli to byl wypadek.

Widziałeś kiedyś miejsce gdzie płonęło 10 ton paliwa? Bo ja widziałem.
I zapewniam cię że teren katastrofy nijak nie wyglądał na miejsce  tak
paskudnego pożaru.
J-23

Data: 2010-05-12 11:01:05
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Widziałeś kiedyś miejsce gdzie płonęło 10 ton paliwa? Bo ja widziałem.
I zapewniam cię że teren katastrofy nijak nie wyglądał na miejsce  tak
paskudnego pożaru.
J-23

-- -

Czyli co sie stalo z paliwem? Lecieli na rezerwie? Tupolew nie ma
mozliwosci zrzutu paliwa. Moze mieli wyciek? Ktos wywiercil
dziurke w zbiorniku?

Data: 2010-05-12 19:22:57
Autor: the_foe
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
W dniu 2010-05-12 11:01, Neko pisze:
Czyli co sie stalo z paliwem? Lecieli na rezerwie? Tupolew nie ma
mozliwosci zrzutu paliwa. Moze mieli wyciek? Ktos wywiercil
dziurke w zbiorniku?

a co sie stanie z butelka wypelniona beznzyna i zrzucona na chodnik?

--
the_foe

Data: 2010-05-12 02:10:58
Autor: Antenka
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On 12 Maj, 10:41, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

> [...]

ZRZUCENIA PALIWA !!!

Biorac pod uwage takie "argumenty" musze zastosowac tzw. brzytwe Ockhama

No tak nie zrozumieliśmy się. Nic mi nie wiadomo o tym, że piloci
zrzucili paliwo. W mediach co jakiś czas przewijała się informacja, że
TU-154M nie miał tego paliwa w nadmiarze - nie miał zapasu. Owszem
miał podobno taką ilość, która pozwoliłaby pilotom na powrót do
Warszawy czy wylądowanie w Witebsku lub Moskwie, ale nie miał takiej
ilości która doprowadziłaby do tak potężnej  eksplozji. Dziękuję za
uwagę.

Antenka

Data: 2010-05-12 10:46:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

"Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

ZRZUCENIA PALIWA !!!

Biorac pod uwage takie "argumenty" musze zastosowac tzw. brzytwe Ockhama

   Ruscy twierdza to juz od pierwszych chwil po katastrofie.
   Wierzysz ruskim?

   AR

Data: 2010-05-12 10:59:53
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Ruscy twierdza to juz od pierwszych chwil po katastrofie.
  Wierzysz ruskim?

NIE WIERZE RUSKIM. NIGDY NIE WIERZYLEM.

Ale dajcie mi logiczne argumenty. A nie takze o zrzucaniu
paliwa! Ja chce takich argumentow!

Data: 2010-05-12 11:01:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

> [...]

>   Wierzysz ruskim?

NIE WIERZE RUSKIM. NIGDY NIE WIERZYLEM.

Ale dajcie mi logiczne argumenty. A nie takze o zrzucaniu

   Nie mozesz sobie sam poszukac?

   AR

Data: 2010-05-12 11:03:58
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Nie mozesz sobie sam poszukac?

Szukam. I niewiele madrych rzecz znalazlem.

Data: 2010-05-12 19:21:18
Autor: the_foe
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
W dniu 2010-05-12 10:46, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Ruscy twierdza to juz od pierwszych chwil po katastrofie.
    Wierzysz ruskim?

a co, kiedy nie maja nic do ukrycia tez klamia? pro forma, przyzwyczajenie?

--
the_foe

Data: 2010-05-12 19:20:22
Autor: the_foe
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
W dniu 2010-05-12 10:41, Neko pisze:

Ja tam niczego nie wyklumacz, ale na razie to sa FATALNE argumenty.
Samolot stracil skrzydlo. Na nic mocne podwozie.

tym bardziej ze ladowal dachem.

--
the_foe

Data: 2010-05-12 19:19:57
Autor: the_foe
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
W dniu 2010-05-12 09:58, Antenka pisze:
[...]

no i zeby tym specjalistom zrobic na zlosc wlasnie ktos wykonczyl kolejny samolot w podobny sposob:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7871621,Blad_pilota_przyczyna_katastrofy_w_Libii__103_osoby.html

takze ladowanie, takze z samoot rozpadl sie na drobne kawalki
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80277,7871621.html?i=0

--
the_foe

Data: 2010-05-12 11:10:10
Autor: Polok_Prawdziwy
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
[...]

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Data: 2010-05-12 02:22:11
Autor: Antenka
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On 12 Maj, 11:10, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Jesteś skończonym wieprzem!

Antenka

P.s. Bydle! Tfu, tfu, tfu!

Data: 2010-05-12 11:24:44
Autor: boukun
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bde27a2-bf44-4b7d-881c-8737a1996fbae35g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

-- -- -- -- -- --
Ty musisz być patriotka Żydówka, nie ma chuja, skoro tak obstajesz za Żydami...

boukun

Data: 2010-05-12 11:31:19
Autor: Polok_Prawdziwy
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Jesteś skończonym wieprzem!

Tofakt..., jezem świniażem łokrutnym...!

- łod 6-7 rocku zycio wdohtoruw poconłem siem zabowiać...

Ido dzisioj lubiem z Marynami ruzne bezeceńctwa uprawiać - jeśli chces, mogem ci
zaprezemtować ruzneruzności suksełalne...

Mozes mi wiezyć, zejak ino wielgachne cycory posiados, toci wniebowzińcie
zorganizować mogem...

Ito poremrazy podzond...!!!

MULTIŁORGASMUS siemto nazywo...

Acodo LEMINGUW i inksych WITEKKRUTKICH, to ich wypadek tak mie imteresuje, jak
dzisiejse łofiary katastrofy w Trypolisie - SAME ZGOTOWAŁY SEM SWUJ LOS...!!!

"LONDUJ DZIADU"...!!!

PS - skoda mi ino nicemuniewinnych...

Data: 2010-05-12 11:23:14
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Dlaczego jestes takim prymitywnym glupolem? To u was rodzinne jest?

Data: 2010-05-12 15:21:58
Autor: Andrzej Kokakolski
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
> [...]

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Przykro tobie "baco", ze twoj kolezka MH nie mianowal ciebie grupowym glupkiem i usilnie probujesz wybic sie na pierwsze miejsce?

AK --

Data: 2010-05-12 13:26:24
Autor: 'heÂŽsk
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On Wed, 12 May 2010 09:12:55 +0200, "954" <marek.zmylka@raptor.pl>
wrote:

[...]

 moim zdaniem przyczyna ta sama co w przypadku katastrofy
 kosciuszko i kopernika.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:19:45
Autor: konserwator
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

czyli winny za katastrofe jest kaczynski! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 13:37:35
Autor: Andrzej Adam Filip
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA - kolejni ANONIMOWI "eksperdzi"?
"954" <marek.zmylka@raptor.pl> pisze:
[...]

Sugestia że to mogła być *podłożona* bomba paliwowo powietrzna a nie
na przykład stworzona w konsekwencji wypadku jest GÓWNO warta bez
dopełnienia jak można to było zrobić bez pozostawienia wykrywalnych
śladów.

Jak się nazywali ci eksperci?
Bo jest *DUŻA* różnica między "ekspertem" anonimowym a kimś to kładzie
na szali własne imię i nazwisko (czyli swoją reputacje *o ile ją ma*).
Jeśli ktoś nie jest gotów nawet zaryzykować tą (niewielką?) reputacją
jaką ma to niech się buja na drzewo.

Ekspierdów którzy się *WSTYDZĄ* podpisać własnym nazwiskiem ja mam już
głęboko w czterech literach.

Nie sądźcie, że radość polega na uśmiechu; radość to rzecz bardzo poważna.
  -- Seneka Młodszy (5 p.n.e.-65 n.e.)

Data: 2010-05-12 15:17:15
Autor: Andrzej Kokakolski
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
954 <marek.zmylka@raptor.pl> napisał(a):
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawialiśmy, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja.

Niemal doslownie tak to opisal w wywiadzie TV (z udzialem generala lotnictwa
i lotniczego eksperta) naoczny swiadek Slawomir Wisniewski.
Ciekawe, ze nie komentowali tego ani pozostali uczestnicy dyskusji ani prowadzaca program pani redaktor.  Jest to gdzies na youtube ale nie mam czasu szukac.

AK --

Data: 2010-05-12 15:36:29
Autor: cirrus
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hsdkdu$eqt$1news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz, na pokładzie podano grochowkę i rozsadzilo pasażerom brzucha razem z samolotem.

--
stevep

Data: 2010-05-12 16:39:49
Autor: 'heÂŽsk
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On Wed, 12 May 2010 15:36:29 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsdkdu$eqt$1news.onet.pl...
> Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawiali¶my, kadłub > prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że
> mogła  to być bomba paliwowo-powietrzna. - Na tym pułapie, przy ziemi,
> takie  rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko Âświadoma ingerencja > człowieka - twierdzÂą.
> http://smolensk-2010.pl/2010-05-11-to-mogla-byc-eksplozja.html

Pierdolisz, na pokładzie podano grochowkę i rozsadzilo pasażerom brzucha razem z samolotem.

 przestan ;o)))))))))))))))))))))))))
 jezeli grochowke podano wczesniej to musial to byc extrapierd,
 garazowa wersja bomby paliwowo-powietrznej.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 18:49:33
Autor: cyc
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hseat4$601$1news.vectranet.pl...
[...]

Moglo tak byc !!
Tusk z Putinem wymyslili ten szatanski plan , plan bez dowodow winy , zbrodnia doskonala .
Kazali podac grochowke , czego skutkiem bylo wypelnienie w wyniku lawinowego wyplywu z wiadomych otworow pasazerow , znaczacej ilosci metanu . Ten przy niemal 100 pasazerach , wypelnil w 5 % ( mieszanka wybuchowa od 4% -14 % ) przestrzen samolotu a dalej to juz wiadomo . Wystarczyla iskra .

cyc

Data: 2010-05-12 18:39:04
Autor: cyc
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

[...]

Sa nawet swiadkowie , ktorzy widzieli jak Putin z Tuskiem wchodzili na poklad samolotu i wkladali w kat jakies podejrzane paczki !.

cyc

Data: 2010-05-12 18:46:52
Autor: u2
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
W dniu 2010-05-12 18:39, cyc pisze:
Sa nawet swiadkowie , ktorzy widzieli jak Putin z Tuskiem wchodzili na poklad samolotu i wkladali w kat jakies podejrzane paczki !.

Tylko pod wpływem t.zw. opinii publicznej mogą Tutin i Plutin podejmować
działania pozornie spełniające żądania tej opinii. Ale zawsze najpierw
przeprowadzają oni akcję dezinformacyjną, n.p. obiecując cuda z czarnej
skrzynki, aby ukryć dotychczasową indolencję śledczych.

Data: 2010-05-12 18:49:28
Autor: 954
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hselja$m7t$2news.onet.pl...

[...]

Pewnie ci sami ktorzy widzieli jak Ziobro strzelal do Blidy ?

Data: 2010-05-12 19:00:29
Autor: cyc
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hsem75$o2f$1news.onet.pl...

[...]

Kpisz ?
Nie wierzysz w to ?
No to musisz byc masonem i komunista . "Prawdziwy Polak " wie o tym od samego poczatku !.
Ja nie wierzysz to spytajk Antenki . Ta jest dopeiro Polakiem !!. Nawet Ryudzyk przy niej mikry pod tym wzgledem .

cyc

Data: 2010-05-12 19:06:27
Autor: karwanjestdebilem
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

[...]

Popłakałem się ze śmiechu!

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-12 19:12:28
Autor: 954
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hsemrf$pvp$2news.onet.pl...

[...]

No co Ty "Polok prawdziwy" wie o tym ??? Mam zgola inne wrazenie

Ja nie wierzysz to spytajk Antenki . Ta jest dopeiro Polakiem !!. Nawet Ryudzyk przy niej mikry pod tym wzgledem .

cyc

A tak szczerze, nie masz cienia watpliwosci co do okolicznosci tej katastrofy ?

Data: 2010-05-13 10:40:58
Autor: cyc
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hseni6$s1e$1news.onet.pl...

[...]

Alez oczywiscie !. Tylko glupiec zyje bez watpliwosci .
Jednak inna sprawa jest watpic z zachowaniem proporcji wobec faktow a co innego ich nie miec wcale , lub miec podpierajac sie idiotycznymi przeslanaki wsord ktorych najwazniejsza jest nasza niechec do Rosji i do wszystkiego co ona robi !.
Jak slysze , ze strzelano do rannych pasazerow samolotu to nie wiem czy siac sie z czyjejs glupoty , czy zalowac czlowieka , ktory jest nia dotkniety . Jak slysze , ze " to robota Putina " to nie wiem , czy uznac takiego za zydowskiego prowokatora , czy innego za wroga Polski , jak slysze o tym , ze Tusk byl w to zamieszany , to nie wiem , czy wszedlem do domu wariatow , czy spotkalem uciekajacego z niego pacjenta .
Jesliby ktos z weszacych zamach prezentowal teze np.terrorystycznego ataku ludzi , ktorzy chca zaszkodzic Rosji a takze Polsce , to moglbym sie nad tym zastanowic , choc jest to malo prawdopodobne , jesliby ktos sugerowal , ze pilot byl przymuszony do ladowania mimo zlych warunkow i popelnil blad , to uznalbym to rowniez za prawdopodobne bo sa przeslanki do tego aby tak sadzic ale w zadnym wypadku nie odwazylbym sie postawic tezy jednoznacznej , w formie twierdzenia tak jak czyni to tutaj i nie tylko tutaj , wiekszosc ludzi PiS-u .
Od tego aby wyjasnic sprawe jest komisja  i wymuszanie na niej pospiechu ma taka sama wage jak prowokacyjne dzialnia tych prowokatorow , ktorzy sugeruja spisek .
Komisje dzialaja latami . miesiac to tyle aby , jak sie okazalo , nie do konca pozbierac szczatki samolotu i odczytac , rowniez nie do konca , czarne skrzynki .

cyc

TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA