TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Data: 2010-05-12 11:10:10
Autor: Polok_Prawdziwy
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawialiśmy, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. - Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka - twierdzą.

http://smolensk-2010.pl/2010-05-11-to-mogla-byc-eksplozja.html

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Data: 2010-05-12 02:22:11
Autor: Antenka
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
On 12 Maj, 11:10, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Jesteś skończonym wieprzem!

Antenka

P.s. Bydle! Tfu, tfu, tfu!

Data: 2010-05-12 11:24:44
Autor: boukun
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bde27a2-bf44-4b7d-881c-8737a1996fbae35g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

-- -- -- -- -- --
Ty musisz być patriotka Żydówka, nie ma chuja, skoro tak obstajesz za Żydami...

boukun

Data: 2010-05-12 11:31:19
Autor: Polok_Prawdziwy
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Jesteś skończonym wieprzem!

Tofakt..., jezem świniażem łokrutnym...!

- łod 6-7 rocku zycio wdohtoruw poconłem siem zabowiać...

Ido dzisioj lubiem z Marynami ruzne bezeceńctwa uprawiać - jeśli chces, mogem ci
zaprezemtować ruzneruzności suksełalne...

Mozes mi wiezyć, zejak ino wielgachne cycory posiados, toci wniebowzińcie
zorganizować mogem...

Ito poremrazy podzond...!!!

MULTIŁORGASMUS siemto nazywo...

Acodo LEMINGUW i inksych WITEKKRUTKICH, to ich wypadek tak mie imteresuje, jak
dzisiejse łofiary katastrofy w Trypolisie - SAME ZGOTOWAŁY SEM SWUJ LOS...!!!

"LONDUJ DZIADU"...!!!

PS - skoda mi ino nicemuniewinnych...

Data: 2010-05-12 11:23:14
Autor: Neko
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Eksplozjo paliwowo-powietsno...!?

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Dlaczego jestes takim prymitywnym glupolem? To u was rodzinne jest?

Data: 2010-05-12 15:21:58
Autor: Andrzej Kokakolski
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
> [...]

- cyzby PREZYDEMT i GOSIAKRUTKIEWITKI zrana grochuwy siem nazarły...?

Przykro tobie "baco", ze twoj kolezka MH nie mianowal ciebie grupowym glupkiem i usilnie probujesz wybic sie na pierwsze miejsce?

AK --

TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA