TO MUSI BOLEĆ! ;-)))

Data: 2018-11-06 16:27:03
Autor: Pajdak
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
Data: 2018-11-06 17:40:53
Autor: z
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
W dniu 2018-11-06 o 16:27, Pajdak pisze:
https://tinyurl.com/ojboliboli

Ładne ale jest jeden błąd.
Nazwiska są prezydentów miast a nie królów województw.

Data: 2018-11-06 10:02:27
Autor: Zenek Kapelinder
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
Nie zatrybi. On z tych twardoglowych co nijaki Schetyna i spolka. Schetyna sie wydzieral ze stworzyli skuteczny anty PIS. Jak by skutecznie rzadzili to nic by nie musieli tworzyc bo PIS bylby partia kanapowa. Ludzie nie glosowali w wyborach parlamentarnych bo sa za pisem, Rydzykiem, Kaczynskim itd. Glosowali zeby wypierdolic z roboty jak najwiecej szkodnikow z PO. Zwykli ludzie przeprowadzili skuteczna deratyzacje. Masz racje ze prezydenci miast nie sa krolami. Ich dzialanosc jest zalezna od tych co rzadza w Warszawie. Warszawa da pieniadze to maja  prezydenci miast pieniadze. Nie da to podnosza rozne oplaty miejskie. Jak nie maja pieniedzy na remonty ulic itd, to ludzie niezadowoleni. PISowi jak powietrze do oddychania potrzebna jest Lodz. To najbardziej zaniedbane bardzo duze miasto w Polsce. Dla PISu Lodz dobrze rokuje bo powolanie pani Zdanowskiej na prezydenta jest raczej niemozliwe..

Data: 2018-11-07 07:45:36
Autor: Pajdak
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
bękart komuszy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5a6e8ff-558d-477d-9dd8-434820f36b78googlegroups.com...
Nie zatrybi.

/ambaje - ciach/

Cóz, kompleks małego członka to nie mój problem! ;-))))

https://tinyurl.com/ojboliboli

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 07:47:37
Autor: Pajdak
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2018-11-06 o 16:27, Pajdak pisze:
https://tinyurl.com/ojboliboli

Ładne ale jest jeden błąd.
Nazwiska są prezydentów miast a nie królów województw.

Oczywiście! Król jest tylko jeden.
Na Nowogrodzkiej. To Pater Patriae.

Napisałem "królów" dla zaciekawienia ;-)

Doceniam twój wysiłek ;-)))

W Krakowie miała wygrać "królowa Jadwiga" - (c) M.Marowiecki
ale wredny naród POstawił na jakiego prostego człowieka ;-)))

ale i tak nie liczę że zatrybisz różnicę :-)

Cóż, kompleks małego członka to nie mój problem ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 14:31:30
Autor: z
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
Twoim problemem jest kompleks inteligencji.

Data: 2018-11-08 09:27:44
Autor: Pajdak
TO MUSI BOLEĆ! ;-)))
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be2e935$0$475$65785112news.neostrada.pl...
Twoim problemem jest kompleks inteligencji.

No ;-))))

--
Pajdak

TO MUSI BOLEĆ! ;-)))