TOK FM

Data: 2012-02-10 13:56:40
Autor: Neko
TOK FM
Użytkownik "Remek" <nospam@gmail.com> napisał

czy zgadzamy się, czy nie z ich poglądami. Reprezentują jakiś poziom.

Owszem, poziom rynsztoka. To tez jakis poziom.

Data: 2012-02-10 14:55:16
Autor: Remek
TOK FM
Użytkownik "Neko" napisał:

Owszem, poziom rynsztoka. To tez jakis poziom.

Coś Ci się pomyliło z tym rynsztokiem. Lisa wymieniłem z dużymi oporami, bo
to wredna świnia. On i Zakowski to oczywiście kundle PO i lewicy, ale nie
można im odmówić sprawności dziennikarskiej. A Paradowska to sklerotyczna
staruszka bredząca bez ładu i składu, a Szostkiwicz to zwykły debil. O to mi
chodzi.

Remek

Data: 2012-02-10 15:11:02
Autor: Bogdan Idzikowski
TOK FM

Użytkownik "Remek" <nospam@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh37kf$mb2$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Neko" napisał:

[...]

To zajmuj ich miejsce, a nie pier...ol głodnych kawałków.

Data: 2012-02-10 16:15:41
Autor: Remek
TOK FM
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

To zajmuj ich miejsce, a nie pier...ol głodnych kawałków.

Ich miejsce ja niby mam zająć? Ich miejsce jest w domu starców.

Remek

Data: 2012-02-11 10:41:57
Autor: Bogdan Idzikowski
TOK FM

Użytkownik "Remek" <nospam@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh572o$1j0$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

To zajmuj ich miejsce, a nie pier...ol głodnych kawałków.

Ich miejsce ja niby mam zająć? Ich miejsce jest w domu starców.

No właśnie! I nie pier...ol głodnych kawałków.

TOK FM