TOMB raider

Data: 2013-02-26 23:21:44
Autor: Mr. Misio
TOMB raider
Hmmm, no nigdy nie gralem w Tomb Raidera :)
I jakos mnie nei ciagnelo.
Cycata laska i kolorowe obrazki, bujanie skakanie...
A teraz, od pewnego czasu, ciagnie mnie do tego nowego TR...
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13461048,Pierwsze_recenzje_nie_zostawiaja_watpliwosci__Tomb.html

Data: 2013-02-27 00:24:30
Autor: Goomich
TOMB raider

http://www.youtube.com/watch?v=xCe8-1dbXZc&sns=em

Data: 2013-02-27 10:36:42
Autor: Mr. Misio
TOMB raider
Użytkownik Goomich napisał:
[...]

Podoba mi sie jeszcze bardziej i nie przeszkadza ze na imie ma Lara ;)

Data: 2013-02-27 13:26:16
Autor: M.G.
TOMB raider
On Wed, 27 Feb 2013 00:24:30 +0000 (UTC), Goomich wrote:

[...]

Conan jest lepszy niż Joe!

--
M.G.

Data: 2013-02-28 12:15:38
Autor: Saiko Kila
TOMB raider
Proces Goomich <goomich@wp.pl> zwrócił błąd:

[...]

Przegląd mi się podobał, gra w nim przedstawiona nie. Za bardzo filmowa.

--
Saiko Kila
Theoretically it can even upgrade and expand itself, but of course this

Data: 2013-02-28 12:22:49
Autor: M.G.
TOMB raider
On Thu, 28 Feb 2013 12:15:38 +0100, Saiko Kila wrote:

[...]

Właśnie ponoć nie. Ponoć na początku jest atak QTE, a potem już eksploracja
i metroidvania.

--
M.G.

Data: 2013-02-28 12:59:29
Autor: Mr. Misio
TOMB raider
Użytkownik M.G. napisał:
[...]

Szkoda, lubie ostatnio filmowe gry :)

Data: 2013-02-28 17:48:20
Autor: Saiko Kila
TOMB raider
Proces "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> zwrócił błąd:

[...]

Starość nie radość.

Zobaczymy jak z tą grą będzie, ale po prostu na razie nie widziałem w
zapowiedziach nic przyciągającego, wręcz przeciwnie. Te QTE to jest coś
tak głupiego (kiedy nie ma wyboru), że szok. Równie dobrze mógłby być
przycisk "przewiń do przodu" na pilocie, tyle samo w tym gry.

--
Saiko Kila
Someone's trying to accuse me of Ecoterrrorism. You have to stop them!

Data: 2013-02-28 17:50:15
Autor: Mr. Misio
TOMB raider
Użytkownik Saiko Kila napisał:
[...]

:p

[...]

Ale za to ile filmu ;)

Kupilem za to Crysisa 3 wlasnie. Wieczorkiem odpale. Zobaczymy, czy bede zalowal pl dubbingu :)

Data: 2013-02-28 21:28:46
Autor: Goomich
TOMB raider
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Ale za to ile filmu ;)

Zero.

Data: 2013-02-27 09:24:22
Autor: jacki
TOMB raider
W dniu 2013-02-26 23:21, Mr. Misio pisze:
[...]

Będziesz grał w grę?

Data: 2013-02-27 20:54:08
Autor: nimrod
TOMB raider
[...]

moje wrażenia po jakimś tam trailerze to:
Lara Croft meets Assassin's Creed & Gears of War.
Ale może będzie fajnie.
A Conan genialny jak zawsze ;)

nmr.

Data: 2013-02-27 21:44:41
Autor: venioo@interia.pl
TOMB raider
[...]

Mnie tez kiedys nie ciagnelo, az sprobowalem... Teraz mam prawie cala serie :) Aktualnie przechodze "Legend" a najnowszego kupie jak juz troche stanieje.

Polecam TR "Underworld" - rewelacyjna grafika, fajna fabula, gra sie toczy niczym dobry interaktywny film przygodowy a'la Indiana Jonesz ;)
--
venioo

TOMB raider