TOMTOM RIDER II - opinie, pytania

Data: 2009-11-16 13:47:53
Autor: Miecio
TOMTOM RIDER II - opinie, pytania
Witam,

Szukam nawigacji do moto z dwóch powodów. Jeden oczywisty - GPS, drugi to zestaw głośnomówiący do telefonu.

Jestem w pracy 24h/dobę (i muszę mieć stały dostęp do telefonu). Muszę też wiedzieć kto dzwoni oraz mieć dostęp do książki telefonicznej (z tego względu odpadają wszelkie zestawy słuchawkowe).

Moje pytanie jest takie:
- Jak sprawdza się TOMTOM RIDER 2 jako zestaw "głośnomówiący" do telefonu?
- Czy można swobodnie prowadzić rozmowę tak przy prędkości do 100km/h?

- Jaka jest trwałość takiego urządzona?
Jakieś inne uwagi co do funkcionalnośći? Wad? Zalet?

Data: 2009-11-16 14:22:40
Autor: Miecio
TOMTOM RIDER II - opinie, pytania

I może ktoś się orientuje jaki jest późniejszy koszt aktualizacji map?

Data: 2009-11-16 17:50:55
Autor: johnny
TOMTOM RIDER II - opinie, pytania
Użytkownik "Miecio" wymiata melbuksów na całej szerokości jezdni:

[...]

Muszę Cię zmartwić! TOMTOM RIDER 2 nie spełni Twoich oczekiwań. Ale podobno TOMTOM KAMIKADZE 3 daje możliwość prowadzenia wideokonferencji przy prędkości 200km/ha, a po zainstalowaniu odpowiednich pluginów (wersja Profi) można jeszcze trzepać kapucyna ;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2009-11-16 18:15:38
Autor: greg

"johnny" <johnny@plusnet.pl> wrote in message news:hds020$nh2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]