TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.

Data: 2011-05-30 07:48:15
Autor: Waldek
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
jednak nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-30 02:09:40
Autor: jk
On 30 Maj, 07:48, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
jednak nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

Ale to jest to samo oprocentowanie co na Wspólnej (5,47%) więc to może
dla spóźnialskich, którzy nie złożyli wniosku na Wspólną.

Data: 2011-05-30 06:03:47
Autor:
Waldek <niet@niet.net> napisał(a):
Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
jednak nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

Z kalkulacji wynika, że bardziej opłaca się Open, bo od 500 zł wychodzi więcej
niż w GOLu nawet ze złotówką w skarbonce.

Data: 2011-05-30 19:01:19
Autor: cyfra dwa
W dniu 2011-05-30 08:03, kredycik-i-wio.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Z kalkulacji wynika, że bardziej opłaca się Open, bo od 500 zł wychodzi więcej
niż w GOLu nawet ze złotówką w skarbonce.

Jakie są kwoty optymalne dla 500 i 1000 zł ?
W necie jest jakiś optymalizator ?

Data: 2011-05-30 19:10:53
Autor: Maruda
W dniu 2011-05-30 19:01, cyfra dwa pisze:
[...]

Menu Start -> Programy -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Kalkulator.
(trza do tego mieć skończoną 4 klasę podstawówki)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-30 19:24:36
Autor: cyfra dwa
W dniu 2011-05-30 19:10, Maruda pisze:

Menu Start -> Programy -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Kalkulator.
(trza do tego mieć skończoną 4 klasę podstawówki)

Nie ma - jesteś pewny że podajesz prawidłową ścieżkę dostępu ?

co prawda jestem w 2 klasie ale chyba to nie ma znaczenia, dla programu komputerowego

Data: 2011-05-30 19:28:53
Autor: Zbynek Ltd.
Maruda napisał(a) :
[...]

A po piątej ;-) wie się już, że wystarczy wpisać w gogle i znaleźć
optymalizator lokat.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-05-31 07:25:44
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 May 2011 19:01:19 +0200, cyfra dwa napisał(a):

Jakie są kwoty optymalne dla 500 i 1000 zł ? W necie jest jakiś
optymalizator ?

OF = 500,46
GO = 1034,28

--
xbartx

Data: 2011-05-30 06:04:22
Autor: michalp
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.

Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
POZOSTAŁO !!!

Michał

Data: 2011-05-30 15:19:52
Autor: Damian Niusy
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
Witam

Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
POZOSTAŁO !!!

To chyba jakas ściema w Openia było 47, chwilę potem 5020 teraz 4981

Data: 2011-05-30 15:34:48
Autor: Ryba
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.

Użytkownik "Damian Niusy" <ala@wp.pl> napisał w wiadomości news:4de39980$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Witam

[...]

Wygląda na to, że pula 10 tys została wyczerpana i dołożyli jeszcze 5 tys.

Ryba

Data: 2011-05-30 19:25:18
Autor: Zbynek Ltd.
michalp napisał(a) :

Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
POZOSTAŁO !!!

Taaa, wiem. Skasowałem wiadomość kilkadziesiąt sekund po wysłaniu.
Jednak nie dość szybko, skoro odpowiedziałeś :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-05-30 08:32:42
Autor: sunwick
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
a serwis getin chyba lezy bo nicnie da sie zrobic poza kliknieciem
zaloguj i wpisaniem hasla

Data: 2011-05-30 09:18:22
Autor:
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:ife6u69eaueca0ahil0le5af45mqt7j5ja4ax.com...
a serwis getin chyba lezy bo nicnie da sie zrobic poza kliknieciem
zaloguj i wpisaniem hasla

Od kilkudziesieciu minut próbuje zalozyc choc jedna lokate- wszytkie odrzuca. Wyglada na to, ze limit dawno juz zostal wyczerapany.
Brawa dla GO za koncepcje marketingowa i wykonanie systemu bankowosci on-line :/

Data: 2011-05-30 09:21:26
Autor: sunwick
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
jest jezszcze ponad 7000 lokat do zalozenia wiec moze sie uda :) ale
caly dzien nad tym klikaniem siedziec to ja czasu nie mam...

Data: 2011-05-30 01:55:21
Autor: luc
On 30 Maj, 09:21, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
jest jezszcze ponad 7000 lokat do zalozenia wiec moze sie uda :) ale
caly dzien nad tym klikaniem siedziec to ja czasu nie mam...

Przed chwilą uszczupliłem licznik lokat za pomocą konsultanta
telefonicznego. Co prawda infolinia oblężona i trzeba było z 10 minut
posłuchać muzyczki, ale wnioski złożone ;-)

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-05-30 11:18:39
Autor: sunwick
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
tez czekalem z 5 minut i sie nie doczekalem ale w miedzyczasie udalo
mi sie zakonczyc wniosek wiec sie rozlaczylem zadowolony :)

Data: 2011-05-30 19:39:14
Autor: wiatrak
[...]

A przychodza wam maile z wnioskami. Bo mnie od paru godzin nie przyszedl ani jeden.

wiatrak

Data: 2011-05-30 20:01:53
Autor: Damian News
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
Witam

A przychodza wam maile z wnioskami. Bo mnie od paru godzin nie przyszedl ani jeden.

Przyszly po kilku godzinach ale nie wszystkie. Czesc lokat jest jeszcze obrabiana przez system bo nie jest podane oprocentowanie.

Damian

Data: 2011-05-30 09:44:53
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 May 2011 07:48:15 +0200, Waldek napisał(a):

Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a jednak
nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

Właśnie zalogowałem się do GO i mnie wywaliło a do OF zapomniałem hasła a na partyline muzyczka więc dałem sobie spokój. Ciekawe czy ktoś tam w ogóle myśli ile takie akcje generują dodatkowych kosztów i czy im się to w ogóle opłaca, bo to że ich infrastruktura nie jest na to przygotowana to jest raczej oczywiste.

--
xbartx

Data: 2011-05-30 10:43:15
Autor: PiotrF
i znow badziewie openonline lezy od rana
ani zalogowac się , ani nic
do d.. z takim pseudo bankiem
ciagle to samo
salda nieaktulane system chodzi jak żółw
po co mi to było ?

Data: 2011-05-30 10:48:19
Autor: Waldek

Użytkownik "PiotrF" <u2u@wp.pl> napisał w wiadomości news:irvltd$et3$1mx1.internetia.pl...
ani zalogowac się , ani nic
do d.. z takim pseudo bankiem
ciagle to samo
salda nieaktulane system chodzi jak żółw
po co mi to było ?

Marudzisz ;)  Wolno chodzi ale chodzi.
Widocznie maja jakies problemy techniczne.

Data: 2011-05-30 11:20:59
Autor: maciek
"Waldek" <niet@niet.net> wrote in message news:irvlku$7cb$1news.onet.pl...

[...]

I niestety ma rację.

 Wolno chodzi ale chodzi.

Chodzi to strona główna i strona błędu ;-)

Widocznie maja jakies problemy techniczne.

Tak. Głównym problemem są klienci ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
maciek

Data: 2011-05-30 18:15:29
Autor: Grazyna Ł.

Użytkownik "PiotrF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irvltd$et3$1@mx1.internetia.pl...

ani zalogowac się , ani nic
do d.. z takim pseudo bankiem
ciagle to samo
salda nieaktulane system chodzi jak żółw
po co mi to było ?

Chciałam też założyć,, lokatę na wyścigi" i dobrze że zrezygnowałam. Szkoda tracić nerwy za te parę groszy  odsetek więcej w tym pseudo banku z ich beznadziejnym systemem informatycznym.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2011-05-30 15:42:52
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:irvb39$4si$1news.onet.pl...
Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
jednak nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

ja tam robiłem na 4 okienka ;p

i dość szybko szło ctrl+tab przelaczanie miedzy nimi
faktem tylko przedluzalem mikolajkowe

Data: 2011-06-01 09:44:02
Autor:
TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
Skąd wiedzieliście o tej lokatce?

W poniedziałek nie popatrzyłam na pbb i taka strata :(

Data: 2011-06-01 18:34:54
Autor: cyfra dwa
W dniu 2011-06-01 11:44, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Skąd wiedzieliście o tej lokatce?

W poniedziałek nie popatrzyłam na pbb i taka strata :(

banki rozsyłały wiadomości na e-mail

TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.