TOP w ramach e-Getin

Data: 2009-12-03 11:03:50
Autor: MarekZ
TOP w ramach e-Getin
Czy ja dobrze widzę w TOiP, że drugi i kolejne przelewy przez GB24 z TOP na ROR są płatne po 9,99 zł, czy też coś źle interpretuję?
http://www.getinbank.pl/download/tabela_oplat_GETIN_Konta.pdf

Jeśli chcę wykonać drugą bezpłatną operację w tym samym miesiącu to muszę zrobić przelew papierowy albo wypłatę gotówki? I analogicznie trzeci raz pozostaje do wykorzystania tylko jedna opcja?

Data: 2009-12-03 11:26:09
Autor: Valdi
TOP w ramach e-Getin
"MarekZ" news:hf8216$8hu$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Jest dokładnie tak jak piszesz, ale w sumie w danym miesiącu możesz zrobić
aż albo tylko 4 operacji z TOPa.
1. TOP -> konto w innym banku
2. TOP -> ROR w Getinie lub inne konto w Getinie
3. TOP -> konto w innym banku, przelew zlecany w oddziale
4. TOP - ROR w Getinie/inny rachunek w Getinie, w przypadku gdy przelew jest
zlecany w oddziale.

Jeżeli coś pokręciłem to bardzo proszę o sprostowanie.
Pozdrawiam.

Data: 2009-12-03 11:34:25
Autor: MarekZ
TOP w ramach e-Getin
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf8298$9oh$1@news.interia.pl...

[...]

Kurczę, nie sądziłem, że ktoś coś takiego wymyśli, ciekawe co go natchnęło, promowanie zdrowego trybu życia (chodzenie do oddziałów) czy co? Ponękanie klientów mających daleko do oddziału? Teraz bardziej rozumiem skąd się biorą ci ludzie w oddziałach. Taryfa jest częściowo anty-internetowa.

Data: 2009-12-03 13:46:44
Autor: Valdi
TOP w ramach e-Getin
"MarekZ" news:hf83qi$b6f$1srv.cyf-kr.edu.pl

Kurczę, nie sądziłem, że ktoś coś takiego wymyśli, ciekawe co go
natchnęło,
promowanie zdrowego trybu życia (chodzenie do oddziałów) czy co?

"wybitne mózgi" pracują w getinie jak widzisz :)
Ten zdrowy tryb życia był by może i OK jak by mieli tych oddziałów tyle co
placówek ma poczta polska :) Ja chwili obecnej do najbliższej getine mam
jakieś 400 kilometrów :)

Ponękanie klientów mających daleko do oddziału? Teraz bardziej rozumiem
skąd się biorą
ci ludzie w oddziałach. Taryfa jest częściowo anty-internetowa.

Zależy jak patrzeć :) Mi 2 przelewy w zupełności wystarczają, może też i
dlatego, że "worka pieniędzy" w getinie nie trzymam.

Data: 2009-12-03 17:28:42
Autor: XYZ
TOP w ramach e-Getin
W dniu 2009-12-03 13:46, Valdi pisze:
Ten zdrowy tryb życia był by może i OK jak by mieli tych oddziałów tyle co
placówek ma poczta polska :) Ja chwili obecnej do najbliższej getine mam
jakieś 400 kilometrów :)
Ale do PP również masz podobną odległość, więc co to za porównanie?

Data: 2009-12-03 18:46:30
Autor: Valdi
TOP w ramach e-Getin
"XYZ" news:hf8p03$h3i$1news.onet.pl

> [...]
> jakieś 400 kilometrów :)

Ale do PP również masz podobną odległość, więc co to za porównanie?

Akurat do poczty mam jakieś 80 :) Różnica spora :) Chociaż przy silniku
napędzanym ON da się przeżyć :)

Data: 2009-12-03 17:49:07
Autor: Lukasz W.
TOP w ramach e-Getin
[...]

na jakiej podstawie aż 4 przelewy?
jak wchodziły nowe warunki, konsultowałem je w odziale GB i oczywiste było że w miesiacu sa mozliwe dwie operacje (przelew elektroniczny, przelew w oddziale) bez rozróżniania czy na ROR czy na zewnatrz

L.W.

Data: 2009-12-03 18:50:50
Autor: Valdi
TOP w ramach e-Getin
"Lukasz W." news:hf8qan$kkp$1atlantis.news.neostrada.pl

na jakiej podstawie aż 4 przelewy?

Na podstawie TOiP i własnych doświadczeń :)

jak wchodziły nowe warunki, konsultowałem je w odziale GB i oczywiste było
że w miesiacu sa mozliwe dwie operacje (przelew elektroniczny, przelew w
oddziale) bez rozróżniania czy na ROR czy na zewnatrz

Jak widać w oddziale, w którym byłeś byli "na świeżo" z wprowadzeniem TOiP
albo (niestety) robili cię w bambus co się zdarza (niestety) w każdym banku,
szczególnie kiedy po drugiej stronie biurka siedzi "blondyna" :)

PS.
Nawet o tym na tej wspaniałej grupie mądrzy ludzie (nie piszę o sobie, aby
była jasność!) pisali (całkiem sensownie). :)

Pozdrawiam lekko %-)

Data: 2009-12-03 15:54:46
Autor: kuba
TOP w ramach e-Getin
MarekZ pisze:
Czy ja dobrze widzę w TOiP, że drugi i kolejne przelewy przez GB24 z TOP na ROR są płatne po 9,99 zł, czy też coś źle interpretuję?
http://www.getinbank.pl/download/tabela_oplat_GETIN_Konta.pdf

Dotyczy to rachunku oszczednosciowego.
Wiekszosc bankow tak ma z tymi rachunkami (emax+,eurobank itd).Koszty troche mniejsze ale jednak.

Data: 2009-12-03 16:15:52
Autor: Peet
TOP w ramach e-Getin
On 2009-12-03 15:54, kuba wrote:

Dotyczy to rachunku oszczednosciowego.
Wiekszosc bankow tak ma z tymi rachunkami (emax+,eurobank itd).Koszty
troche mniejsze ale jednak.

Sugerujesz że w eurobanku są płatne przelewy z oszczędnościowego na online?

TOP w ramach e-Getin