TOWARZYSKIE NIEDOPATRZENIE

Data: 2010-12-12 08:22:26
Autor: cytryna
TOWARZYSKIE NIEDOPATRZENIE
Karnowski: Donald Tusk nie dzwonił z gratulacjami
"Donald Tusk nie dzwonił z gratulacjami. Nie mieliśmy jeszcze okazji rozmawiać Z Jerzym Buzkiem miałem okazję rozmawiać w noc wyborczą. To Sławomir Julke jest jakąś ofiarą. Jeżeli przedstawia mi się zarzuty na podstawie kopii zmontowanego materiału, niszczony jest główny dowód, a świadek w wielu miejscach pokazuje, że jest niewiarygodny i ten sam człowiek oskarża Marka Bieranckiego, Bogdana Borusewicza, czy Jana Kozłowskiego, to trudno nie czuć się osobą, która nie napisała tego scenariusza" - powiedział w pierwszej części rozmowy dla Onet.pl Jacek Karnowski, prezydent Sopotu, były polityk PO."
TW Docent jest niezawodny tylko nie lubi się udzielać towarzysko na wysłuchaniu w PE, woli rozmowy z Karnowskim i Kracikiem, taki partyjny agitator. Pod rządami PO gwardia gen. Cesia ma się całkiem, całkiem i oto
chodziło w KORowskiej transformacji. Nawet Bronek ze swoim szczęściem gryzie
dzielnie krzyż zadając szyku jako gajowy u kolegi po fachu.

--

TOWARZYSKIE NIEDOPATRZENIE