TOYOTA RAV4 2.0 benzyna - opóźniona reakcja na pedał gazu

Data: 2010-10-08 14:14:15
Autor: z
TOYOTA RAV4 2.0 benzyna - opóźniona reakcja na pedał gazu
  g-jaro pisze:

Niby nic a wkurza. Czasami (szybkie ruszanie ze skrzyżowania, start pod górkę
itp.) czuję sie jakbym wczoraj odebrał prawko. A to "kangur" sie przydaży, a
to sprzęgłem musze pracowac z precyzją zegarmistrza itd. Sporo samochodów już
objechałem i kilometrów nastukałem ale z czyms takim spotykam sie po raz
pierwszy. No chyba , że to jednak nie "ma tak być".

Witaj w klubie.
Co prawda mam Almerę (1,5) i może objawy nie aż takie ale mnie to wkurza.
Nie wiem jak to opisać. Turbo dziura, bardzo mała moc na niskich obrotach, do tego zestopniowanie skrzyni (długa dwójka).
Przy lpg jest to bardziej uciążliwe niż na benzynie.
Dojeżdżam do skrzyżowania na dwójce, przyhamowuję i trzeba sprawnie ruszyć bo jest miejsce :-) a tu albo spadek obrotów i po 1-2 sek. zaczyna  jechać albo za duża przygazówka i "zrywanie asfaltu" Dużo zależy od minimalnej nawet pochyłości terenu. Skutek czasem zachowuję się jakbym wczoraj dostał prawo jazdy. :-) Ech te szesnastozaworowe japończyki :-(
Mechanik z serwisu sugeruje regulację przepustnicy. Trzeba ją nauczyć jak ma się zachowywać i podwyższenie wolnych obrotów.

Jak znajdę trochę kasy to spróbuję :-)

TOYOTA RAV4 2.0 benzyna - opóźniona reakcja na pedał gazu