TOiP Aliora.

Data: 2009-07-25 20:52:18
Autor: wiatrak
TOiP Aliora.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:h4f0kh$ct5$1node1.news.atman.pl...
Witam!
Umowę na KK Aliora podpisałem pod koniec czerwca, karta aktywna od 3 lipca.
Chciałem sobie zajrzeć doToiP karty kredytowej. Na stronie Aliora jest TOiP ale obowiązująca od 6 lipca 2009 z taką adnotacją":
 "Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji dotyczy wyłącznie nowo otwieranych (tj. od 6 lipca 2009 r.) produktów. W odniesieniu do dotychczasowych Klientów Banku (tj. takich, którzy zawarli umowy o produkty bankowe do 5 lipca 2009 r.), aktualnie obowiązująca Taryfa Opłat i Prowizji nie wnosi żadnych zmian."

No i przyszła odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Zdaje się , że trafiłem na "rozgarniętego" konsultanta. Na moje pytanie dotyczące TOiP karty kredytowej (opisałem swój przypadek, tak jak na grupie) ) dostałem link do tabeli , która NIE OBEJMUJE  kart kredytowych. Szkoda gadać..........

Cytuję:

Dziękuję za skorzystanie z oferty Alior Bank S.A.

W odpowiedzi na zapytanie informuję, że w odniesieniu do dotychczasowych Klientów Banku (tj. takich, którzy zawarli umowy o produkty bankowe do 5 lipca 2009 r.), aktualnie obowiązująca Taryfa Opłat i Prowizji nie wnosi żadnych zmian.

W związku z tym poniżej przesyłam aktualną Tabelę Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/toip/toip_konta_osobiste.pdf

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z Infolinią Banku dostępną całą dobę  pod numerem telefonu 19 502* lub najbliższą placówką Alior Banku.

wiatrak

TOiP Aliora.