TOiP Millennium

Data: 2009-07-08 23:05:01
Autor: MarekZ
TOiP Millennium
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z kredytami hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako plotka.

Data: 2009-07-08 15:08:09
Autor: szczurwa
TOiP Millennium
On 8 Lip, 23:05, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki
od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z kredytami
hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako plotka.

Byle przelewów z karty na kartę nie przyblokowali...Bez ich konta da
się żyć !

Data: 2009-07-09 00:28:11
Autor: Ra
TOiP Millennium
szczurwa pisze:
[...]

btw jakie są różnice w porównaniu do citi ? czy są bezpłatne ?

Data: 2009-07-08 16:14:57
Autor: szczurwa
TOiP Millennium
On 9 Lip, 00:28, Ra <a...@aa.com> wrote:

btw jakie są różnice w porównaniu do citi ? czy są bezpłatne ?

Z karty Mille możesz spłacić tylko dług wobec banku - kredyt, karta
itp. Kosztuje to 1% od kwoty przelewu + 9,9 % do momentu spłaty
zadłużenia.

Data: 2009-07-09 02:03:26
Autor: dwr
TOiP Millennium
szczurwa pisze:
On 9 Lip, 00:28, Ra <a...@aa.com> wrote:

[...]

Czy te spłaty dotyczą także spłat w innym banku?

Data: 2009-07-09 02:19:55
Autor: szczurwa
TOiP Millennium
On 9 Lip, 02:03, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

Czy te spłaty dotyczą także spłat w innym banku?

W ten sposób możesz spłacić dług tylko w innym banku.

Data: 2009-07-09 19:08:40
Autor: dwr
TOiP Millennium
szczurwa pisze:
On 9 Lip, 02:03, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

Czy te spłaty dotyczą także spłat w innym banku?

W ten sposób możesz spłacić dług tylko w innym banku.

to jeszcze jedno pytanie.
DOtyczy to płatności rat czy całości zadłużenia w innym banku?

Pozdr.

Data: 2009-07-08 23:11:23
Autor: Paweł
TOiP Millennium
MarekZ wrote:

[...]

http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_prasowe/37182/39407/?_a=39408

ale zadnej oficjalnej informacji jeszcze nie dostalem poczta papierowa
ani wewnetrzna. jesli to prawda, co cwierkaja, to trzeba bedzie zamknac
konta i splacac raty i ubezpieczenia na rachunki techniczne. no chyba,
ze maja jakies zapisy w umowach ktore tego zabraniaja?

Data: 2009-07-08 23:46:29
Autor: Ra
TOiP Millennium
Paweł pisze:
MarekZ wrote:

[...]

Jest w poczcie, bardzo źle np opłata za konto premium 15 zł, za free jeżeli średnie saldo / mc > 5000. Pozostałe warunki zwalniające z opłat zostają wycofane. A specjalnie sobie do kredytu hipo wziąłem sobie premium bo chciałem mieć pewność że mam wszystko za free
Widać że chcą depozytów chyba bardziej niż bre

Chyba w ramach protestu zamknę u nich dopiero co wyrobioną kk. I tak oczywiście nie zamknęli mi poprzedniej. Ale wiedziałem że tak się stanie bo znowu na nowicjusza w oddziale trafiłem

Data: 2009-07-09 08:24:05
Autor: Olmedia
TOiP Millennium
Ra <aa@aa.com> napisał(a):
Paweł pisze:
MarekZ wrote:

[...]

Coraz gorzej w tym banku, jestem z nimi 10 lat, ale tak to jeszcze nie było. Aby się nachapać. Szkoda słów, kolejna stówka rocznie w plecy.

Data: 2009-07-10 17:12:42
Autor: z
TOiP Millennium
Ra pisze:

Jest w poczcie, bardzo źle np opłata za konto premium 15 zł, za free jeżeli średnie saldo / mc > 5000. Pozostałe warunki zwalniające z opłat zostają wycofane.

Rozumiem że 1500 zł przelewu od pracodawcy już nie zwalnia z opłat? :-(
A saldo to znaczy mam mieć na koncie 5000 zł?

Mogę się przenieść do GE tam mam kredyt. Czy jest jakieś lepsze wyjście???

Data: 2009-07-10 23:32:21
Autor: Paweł
TOiP Millennium
z wrote:

Mogę się przenieść do GE tam mam kredyt. Czy jest jakieś lepsze wyjście???

lepsze do czego? jesli chodzi o tani ror i tania karte debetowa,
to ostatnio deutsche bank ma fajna oferte. konto internetowe dbnet
funkcjonalnie ciut lepsze od konta online eurobanku.

w dbnet masz darmowe prowadzenie bez wymaganych sald i wplywow,
darmowe przelewy krajowe (oprocz zus i us - po zlotowce), darmowe
zlecenia stale i polecenia zaplaty.

w eurobanku do zwolnienia z oplaty musisz miec wplywy, a dodatkowo
nie obsluguja tez polecen zaplaty.

w dbnet karta visa electron do konta online kosztuje niby 5pln/m-c,
ale oplate zwracaja po wykonaniu jednej transakcji. dodatkowo
oplaty za wyplaty z bankomatow wlasnych i obcych w kraju i za granica
sa za zero.

w eb karta jest po 0,95pln/m-c i kazda wyplata w obcym po 1pln.

jesli wiec komus nie przeszkadza to, ze dbnet ma zerowe oprocentowanie
roru, to mozna miec calkiem tani i dobry pakiet. dla lowcow odsetek
oczywiscie zostaje eb :)

Data: 2009-07-09 06:49:01
Autor:
TOiP Millennium
W informacji prasowej zapomnieli podać, że wprowadzają oplaty za rachunki walutowe. Np. chf miesiecznie będzie kosztować 2 franki. Jakis inny duży bank ma takie opłaty?

Kredyt hipo. da się spłacać z technicznego, będzie można bezpłatnie zmienieć konto osobiste w pln na techniczne. Tylko trzeba oddać karty debetowe i nie da się wykonywać żadnych przelewów wychodzących/zakładać lokat przez net... Szkoda tylko, że nie ma technicznych rachunków walutowych.

Do kitu, zmiany są beznadziejne. --

Data: 2009-07-09 13:04:25
Autor: Krzysztof Halasa
TOiP Millennium
" " <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

[...]

No dobrze, zakladajac ze np. mam jakas tam lokate walutowa, ktora mi sie
konczy za np. kilka miesiecy, to jak oni chca to przeprowadzic, jesli
nie zgadzam sie na oplaty na rachunku biezacym (walutowym)?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-09 04:15:20
Autor: Holo Kolo
TOiP Millennium
Znalazłem w poczcie:
- podwyżka standardowego konta do 7 zł i studenckiego do 2 zł (do tej
pory miałem za darmo)
- możliwość zwolnienia z opłaty tylko jeśli średnie saldo na koncie
(na koncie, nie na lokatach) jest powyżej 5000 zł (czyli traci się na
odsetkach mniej więcej 16,50 zł licząc, że można trzymać te 5 tys. na
koncie oszczędnościowym z oprocentowaniem ok. 4%)
- opłata za konta walutowe w wysokości 1 USD/EUR/CHF/GBP miesięcznie
- na plus linia debetowa do 7 dni w miesiącu bez odsetek (to chyba
kopia z Citibanku), karta kredytowa w pierwszym roku za darmo (to do
tej pory było), debetowa również (i to też było), a od września w
ofercie karta Maestro, która może być za darmo przy odpowiednich
obrotach (nie podali jakich)

I to chyba wszystko co pamiętam.

Data: 2009-07-09 19:44:19
Autor: Paweł
TOiP Millennium
  wrote:

W informacji prasowej zapomnieli podać, że wprowadzają oplaty za rachunki
walutowe. Np. chf miesiecznie będzie kosztować 2 franki. Jakis inny duży
bank ma takie opłaty?

Szkoda tylko, Ĺźe nie ma technicznych rachunkĂłw walutowych.

interesuje mnie linia obrony pani z banku w tej kwestii,
bo slyszalem juz rozbiezne opinie oddzialu i infolinii.

teraz sprawa wyglada tak, ze zmienia sie TOiP kont walutowych chf,
ktore sa u niektorych klientow powiazane z obsluga kredytu.
w zwiazku ze zmiana TOiP mozemy wypowiedziec bez winy prowadzenie
rachunku walutowego i zazadac wskazania przez bank rachunku technicznego,
bo bank nie moze nas przymuszac do sprzedazy wiazanej roznych produktow
(tu kredyt i konta pln/chf).
pozwole sobie zacytowac slowa Franka Kolasy:

[cite]

Dodatkowo, poniżej znajdziecie istotny fragment raportu KNF w temacie obowiązek posiadania konta a kredyt hipoteczny.
Str. 31

....Prezes Urzędu w swoich wystąpieniach do banków podnosił, że postanowienia takie kształtują obowiązki konsumentów w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami oraz rażąco naruszają ich interesy poprzez uzależnienie zawarcia i wykonania umowy od zawarcia innej umowy – umowy rachunku bankowego, niemającej bezpośredniego związku z umową kredytu hipotecznego. Zgodnie z art. 3853 pkt 7 kodeksu cywilnego, za niedozwolone uważa się postanowienia umowne, które uzależniają zawarcie, treść lub wykonanie umowy od zawarcia innej, niemającej bezpośredniego związku z umową zawierającą oceniane postanowienie.
Wprowadzenie w umowie kredytu hipotecznego obowiązku posiadania rachunku bankowego w banku kredytującym powoduje zatem, że konsument narażony jest na negatywne działania banku w zakresie umowy rachunku bankowego, mimo że celem konsumenta jest jedynie skorzystanie z kredytu hipotecznego. Kredyt hipoteczny jest kredytem długoterminowym (okres spłaty może osiągać 30 lat i więcej), powodującym jednocześnie znaczne zadłużenie konsumenta. Prowadzi to do sytuacji, w której bank dokonując zmiany w umowie rachunku bankowego – szczególnie podwyższając opłaty za jego prowadzenie – wykorzystuje uzyskaną przewagę kontraktową. Konsument teoretycznie może sprzeciwić się opłacie za rachunek bankowy poprzez wypowiedzenie takiej umowy. Prowadzi to jednak do sytuacji, w której naruszyłby postanowienia umowy kredytowej, narażając się na konieczność natychmiastowej spłaty kredytu w pełnej wysokości. Podsumowując, umowa rachunku bankowego jest oddzielną, kompleksową umową, na podstawie której konsument może dokonywać innych operacji (niezwiązanych z umową kredytową), a umowa kredytu nie powinna przewidywać obowiązku jej zawarcia. Należy również wspomnieć, że postanowienia nakładające na konsumenta obowiązek posiadania rachunku bankowego 24 kwietnia 2007 roku zostały wpisane przez Prezesa Urzędu – na mocy wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z 30 stycznia 2006 roku – do rejestru niedozwolonych postanowień umownych (poz. 1140‐1146). Od momentu wpisu do rejestru wyrok SOKiK staje się skuteczny wobec osób trzecich. Oznacza to, że żaden przedsiębiorca nie ma prawa stosowania w swoich wzorcach klauzul o treści tożsamej z treścią klauzul wpisanych do rejestru. Przedsiębiorcy, który nie dostosuje się do wspomnianego zakazu i w swoich wzorcach umownych będzie zawierał klauzule uznane przez sąd za niedozwolone, grozi wszczęcie postępowania w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, które może zakończyć się decyzją nakładającą karę pieniężną. Umożliwia to przepis art. 24 ust. 2 pkt 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, który wskazuje taką praktykę jako przykład naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

Całość raportu do pobrania:

http://uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2RlZmF1bHRfb3Bpc3kudjAvODYvMS8xL3JhcG9ydF9rcmVkeXR5X2hpcG90ZWN6bmUucGRm

[/cite]

Data: 2009-07-10 06:47:35
Autor:
TOiP Millennium
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
  wrote:

> [...]

rachunku walutowego i zazadac wskazania przez bank rachunku technicznego,
bo bank nie moze nas przymuszac do sprzedazy wiazanej roznych produktow

Zadałem przez millenet takie pytanie, ciągle czekam na odpowiedź.

Z tego co pamiętam w Mille nie ma, a na pewno nie bylo, technicznych  rachunków walutowych. Zobaczymy czy coś się zmieniło.

Data: 2009-07-10 09:27:25
Autor: Paweł
TOiP Millennium
  wrote:

Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):

  wrote:

> [...]

Z tego co pamiętam w Mille nie ma, a na pewno nie bylo, technicznych
rachunków walutowych. Zobaczymy czy coś się zmieniło.

to daj znac co odpisza, w razie czego mozesz sie podeprzec tym:
http://www.e-rachunkowosc.pl/materialy/bpl_kosztowne_okienko_bankowe_niedozwolone_klauzule.pdf
w szczegolnosci klauzule 1145 i 1146.

Data: 2009-07-09 20:14:31
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:49:01 +0000 (UTC), " " <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl>
wklepał(-a):

[...]

Ale podgląd informacji o kredycie nadal jest dostępny?

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-09 12:44:38
Autor: ps
TOiP Millennium
On 9 Lip, 20:14, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:
Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:49:01 +0000 (UTC), " " <zycie_po_zy...@NOSPAM.gazeta.pl>
wklepał(-a):

> [...]
>Szkoda tylko, że nie ma technicznych rachunków walutowych.

Ale podgląd informacji o kredycie nadal jest dostępny?

FAQ pl.comp.bazy-danychhttp://www.dbf.pl/faq/

Z tego co się dowiedziałem to jakiekolwiek info dotyczące salda i
czegokolwiek związanego z rachunkiem technicznym będzie można uzyskać
tylko w oddziale.
Niesie to ze sobą dodatkowe ryzyko bo już 2 razy zdarzyło się pobranie
przez ten pazerny bank opłat za monity z których to
opłat po reklamacji się wycofywali.
Okazuje się że szczególnie temu bankowi nie wolno wierzyć w żadne
słowo. Sympatyczna pani przy podpisywaniu umowy kredytu
zapewniała nas że mamy konto premium u nich za darmo do konca trwania
kredytu a my naiwni nie zażyczyliśmy sobie wpisania tego
do umowy kredytowej. Ot nauczka na przyszłość.
Mimo wszystko chyba jednak zdecyduję się na to niewygodę i przejdę na
konto techniczne aby nie dać gnojom zarobić na mnie jeszcze więcej.
Pozamykam wszystkie karty i niech się bujają.
A swoją drogą to chyba muszą już cienko piszczeć skoro chwytają się
tak rozpaczliwych kroków.

Data: 2009-07-09 22:13:04
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Thu, 9 Jul 2009 12:44:38 -0700 (PDT), ps <psosnowski@gmail.com>
wklepał(-a):

[...]

Mi bardziej zależy na podglądzie salda/historii/harmonogramu kredytu. Dzwoniłem
na infolinię i niby taka możliwość jest, ale przejść się do oddziału nie
zaszkodzi. A opłaty - no cóż, chcieli na mnie zarobić, a już stracili
(depozyty). :)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-10 09:41:50
Autor:
TOiP Millennium
faktycznie na infolinii potwierdzaja, ze przy zmianie na konto techniczne nie
bedzie mozliwosci podgladu stanu kredytu przez internet. Ale jest inna mozliwosc - mozna zalozyc konto Prestige, prowadzenie bezplatne
przy zalozeniu, ze posiadamy kredyt powyzej 300k PLN. Do tego bezplatne karty
i inne cuda. Jest to zastosowanie armaty na wrobla, bo bede na tym
"prestiżowym" koncie przechowywal pewnie z 200zl ale za to bede mial podglad
kredytu przez Internet. :)

Data: 2009-07-10 20:00:15
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:41:50 +0000 (UTC), " " <opo2@NOSPAM.gazeta.pl>
wklepał(-a):

faktycznie na infolinii potwierdzaja, ze przy zmianie na konto techniczne nie
bedzie mozliwosci podgladu stanu kredytu przez internet.

Mi stwierdzili co innego. :)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-12 14:13:27
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-10 11:41, opo2@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
(..)
Ale jest inna mozliwosc - mozna zalozyc konto Prestige, prowadzenie bezplatne
przy zalozeniu, ze posiadamy kredyt powyzej 300k PLN. Do tego bezplatne karty
(...)

a skąd ta informacja? znalazłem tylko na stronach millenium:
"Nasi Klienci to osoby:

     * Posiadające aktywa w wysokości powyżej 100.000 PLN lub miesięczne wpływy na rachunek powyżej 12.000 PLN"

a kredyt to raczej pasywa niż aktywa... Rzeczywiście, wygląda na to, że 300KPNLN kredytu zwalnia Cię z opłaty, ale chyba powyższe warunki musisz spełnić, żeby w ogóle zostać klientem prestige.

W.

Data: 2009-08-07 13:56:01
Autor: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców
TOiP Millennium

Data: 2009-08-07 14:04:29
Autor: Cavallino
TOiP Millennium

Data: 2009-08-07 16:26:41
Autor: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców
TOiP Millennium
On 2009-08-07 14:04:29 +0200, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

Użytkownik "Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców" <miller.p@reprograf.com.pl> napisał w wiadomości news:

Obecnie mam konto Premium, które jest prowadzone bezpłatnie.

Znaczy trzymasz na nim 5000?
Inaczej nie masz już bezpłatnie.

Jak brałem kredyt było coś takiego, że jeżeli wpływa no konto wynagrodzenie w wys. 5 tys. to konto jest za darmo. Jeżeli masz u nich kredyt hipoteczny też miało być za darmi w okresie kredytowania. Jeżeli posiadasz KK i aktywnie korzystasz też uprawniało Cię do zerowej opłaty za konto. No i oczywiście jeżeli miałeś jakieś tam pieniądze zainwestwane w ich fundusze, to też było za free.

Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak? Bo rzeczywiście na stronach też nie ma już tego zapisu :-(

--
Pozdrawiam,
Don Pedro vel. Piotrek Miller

Data: 2009-08-07 20:56:27
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik "Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców" <miller.p@reprograf.com.pl> napisał w wiadomości news:h5hdj1$ja4$1inews.gazeta.pl...
On 2009-08-07 14:04:29 +0200, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Wiem.
Miałem tak jak Ty. ;-)

Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak?

Dokładnie.
O tym jest ten wątek.

Data: 2009-08-07 20:47:30
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <miller.p@reprograf.com.pl> napisał(a):
Ciekawi mnie czy sami zaproponują mi konto Prestige? ;-)

Nie zaproponują, prestige tylko ładnie wygląda w reklamie. Między oddziałami
detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

Data: 2009-08-13 10:01:05
Autor: Michal
TOiP Millennium
On 7 Sie, 22:47, " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zy...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <mille...@reprograf.com.pl> napisał(a):

> [...]

detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

Do prestige bedziesz musial pojsc sam - zapomnij, zeby detaliczni ci
to zaproponowali.
Jest jednak ALE

sa niejasne zapisy w regulaminie dot. obslugi produktow kredytowych w
wypadku likwidacji konta prestige.
Mnie to odstraszylo.
Wycofalem wszystkie depozyty z Millenium, bo nawet aukcje lokat
terminowych przestaly byc lepsze niz np. taki ROR w eurobanku.
Przesrali sobie u mnei ta akcja dezinformacyjna o oplatach za konta
walutowe.

Notabene, otrzymalem pisemne potwierdzenie, ze konto walutowe bedzie
prowadzone bezplatnie. BAnk jednak nie zapewnia ze ten stan sie nie
zmieni w przyszlosci. Moze byc ciekawie.

Pazywiom uwidim. Na pewno Millenium stoczylo sie w przecietnosc z
oprocentowaniem produktow depozytowych, wiec na razie nei dam im
zarobic.

Data: 2009-07-10 12:02:51
Autor: Bolek
TOiP Millennium

Pytał się ktoś, czy mozna przekształcić premium w oszczędnościowe?
Czy oszczędnościowe musi być powiązane z osobistym?

Data: 2009-07-10 12:15:29
Autor: ~|_ukasz
TOiP Millennium
W dniu 2009-07-10 12:02, Bolek pisze:

Pytał się ktoś, czy mozna przekształcić premium w oszczędnościowe?
Czy oszczędnościowe musi być powiązane z osobistym?

a Premium (15.-) w zwykłe (7,-)?

Data: 2009-07-10 13:03:13
Autor: Ra
TOiP Millennium
~|_ukasz pisze:
W dniu 2009-07-10 12:02, Bolek pisze:

Pytał się ktoś, czy mozna przekształcić premium w oszczędnościowe?
Czy oszczędnościowe musi być powiązane z osobistym?

a Premium (15.-) w zwykłe (7,-)?

Pytałem się, można zamieniać na zwykłe albo na techniczne - także dla kredytów denominowanych w chf.
Kurde nie wiem co zrobić 7zeta to nie jest duża kwota tylko że bez sensu wydana. Znowu na koncie technicznym trzeba wszystkiego pilnować i chodzić do oddziału

Data: 2009-07-10 13:52:33
Autor: ~|_ukasz
TOiP Millennium
W dniu 2009-07-10 13:03, Ra pisze:
~|_ukasz pisze:
[...]

Obsługa technicznego tylko w oddziale? :( Niezły kierunek zmian :(
Z kredytem zadziała, ale co z ubezpieczeniami?
A jak ktoś ma jeszcze ubezpieczenie "murów" do hipotecznego?

Co robić?
Do końca miesiąca przelewy po 0 zł...
To może tak dziennie po x przelewów po 1zł (1gr?) od grupowicza, w ramach protestu? :) (x -> ?)
(Uprzedzając malkontentów - nie proponuję zaklikania się na śmierć,
Zmyllenet całkiem nieźle się automatyzuje 8-)).

A wyciąg papierowy ile będzie ważył... hohoho! :>

Data: 2009-07-10 23:15:50
Autor: Paweł
TOiP Millennium
MarekZ wrote:

[...]

a wiec, bylem w dwoch oddzialach zapytac sie o rachunki techniczne.
w jednym pani od hipotek usilowala mi wciskac ze nie moge zrezygnowac
z rachunkow powiazanych z kredytem, bo "tak mam w umowie" i nie docieraly
do niej argumenty o klauzlach zabronionych, etc. caly czas w kolko
jak mantre powtarzala swoje i juz. szybko sie wiec ewakuowalem
z nastawieniem wyslania pism do centrali.

nastepnie odwiedzilem inny oddzial, troszke bardziej na uboczu miasta,
tu pani z poczatku tez podniosla argument "bo pan ma konto zapisane
w umowie", ale po przedstawieniu wydrukowanej klauzli 1145 i 1146
zmienila swiatopoglad i stwierdzila, ze o rachunkach technicznych ona
jeszcze nic nie wie, bo nie dostali z centrali szczegolowych informacji.
na odsiecz pani przyszedl podsluchujacy jednym uchem kasjer i powiedzial
ze slyszal, ze konta pln beda konwertowane na darmowe konta lokacyjne,
ale nt. kont walutowych powiazanych z kredytem nie ma informacji.
chorem stwierdzili, ze pod koniec lipca powinni juz miec komplet informacji
z centrali i zeby sie skontaktowac z nimi.

na podsumowanie, wyslalem jeszcze dwa zapytania kanalem bankowosci
elektronicznej, zeby miec ewentualna podkladke z centrali.

Data: 2009-07-11 09:17:44
Autor: Ra
TOiP Millennium
Paweł pisze:
MarekZ wrote:

[...]

mi powiedziała na początku że nie ma takiej możliwości i że mają wytyczne proponować rachunek osobisty. Wspomniałem o knf więc pani powiedziała że jest asystentką i się nie zna i odesłała mniej do człowieka w boksie który faktycznie był zorientowany w temacie. Nawet wspomniał żebym pośpieszył się do 1 ;)

[...]
U mnie to samo albo wszyscy chodzą po odziale i pytają się wszystkich jak coś zrobić albo odpowiada kasjer z boku

Data: 2009-07-11 11:30:00
Autor: Dominik
TOiP Millennium
Ra pisze:
Paweł pisze:
MarekZ wrote:

[...]

ale z czym żebyś się pośpieszył do 1 sierpnia ?? żeby zmienić konto premium na techniczne czy na inny ruch.

Data: 2009-07-11 06:50:05
Autor: inny
TOiP Millennium
Rozmawiałem z trzema różnymi konsultantami na infolinii i wszyscy
przedstawili tę samą wersję.
Oto ona.
Ci co mają kredyt spłącany z ROR polskiego np. Premium niewazne czy w
CHF czy w PLN mogą bezpłatnie zamienić go na konto lokacyjne
prowadzone bezpłatnie. Podgląd przez net będzie możliwy być może, ale
o tym zdecyduje centrala po 1 sierpnia.
Gorzej jak ktoś ma kredyt w CHF i spłaca go z konta walutowego w CHF.
Tak robię ja, bo dzięki temu mogę kupować CHF kiedy chce i gdzie chce
i omijać drakońskie spready millennium. Konsultanci twierdzą, że mogę
zamienić na konto lokacyjne ale tylko w PLN i to za opłatą 500zł.
Nawet bez opłaty byłoby to nieopłacalne, bo musiałbym być zależny od
ich spreadu. Nie przewidują żadnych rachunków tech. w CHF, czyli w
moim przypadku musze bulić 6zł za konto walutowe i jak chce mieć
podgląd przez net to dodatkowo 7zł za zwykłe konto w PLN , z którego
ściągają ubezpieczenia. Można zrezygnować ze zwykłego na rzecz
lokacyjnego w PLN do ubezpieczeń, ale wtedy brak podglądu przez net i
dalej 2CHF za walutowe.
Czy ktoś z was spłaca też z walutowego i ma inne informacje? Bo jeżeli
konto w PLN zamieniają na bezpłatne techniczne, to chyba tak samo
klauzula mówi o zamianie konta w CHF na bezpłatne techniczne.
Miałem kiedyś kredyt w CHF w PKO BP bez konta i tam było walutowe
konto techniczne.
W oddziale jeszcze nie byłem, ale załatwiałem tam sprawy związane z KK
i wiem, że takiej niekompetencji jak w millennium nie ma w żadnym
innym banku. Pracownicy nie znają podstawowych punktów regulaminu i
swojej włąsnej oferty, jedynie ich infolinia ma sprawdzlne informacje,
więc nie wiążę z wizytą w banku żadnych nadziei na uzyskanie
rzetelnych informacji.

Data: 2009-07-11 17:34:05
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
inny <adagol@gazeta.pl> napisał(a):
Mo=BFna zrezygnowa=E6 ze zwyk=B3ego na rzecz
lokacyjnego w PLN do ubezpiecze=F1, ale wtedy brak podgl=B1du przez net i
dalej 2CHF za walutowe.

No właśnie nie do końca. Masz pln lokacyjne-techniczne i tego nie widzisz
przez net. Ale masz płatne w chf i je widzisz + widzisz też kredyt. Problem będzie wtedy, gdy oba konta pln + chf będą techniczne - co wtedy z
podglądem? Millennium milczy.

Czy kto=B6 z was sp=B3aca te=BF z walutowego i ma inne informacje? Bo je=BF=
eli
konto w PLN zamieniaj=B1 na bezp=B3atne techniczne, to chyba tak samo
klauzula m=F3wi o zamianie konta w CHF na bezp=B3atne techniczne.

Tutaj ciągle czekam na odpowiedź. --

Data: 2009-07-11 12:41:53
Autor: inny
TOiP Millennium
On 11 Lip, 19:34, " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zy...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

No właśnie nie do końca. Masz pln lokacyjne-techniczne i tego nie widzisz
przez net. Ale masz płatne w chf i je widzisz + widzisz też kredyt.

Na infolinii powiedzilei mi, że mając ylko konto walutowe bez RORu w
PLN , zabierają ci dostęp do netu. No chyba że korzystasz z KK, wtedy
masz login i net, więc oczywiście dalej widzisz konto w CHF i pewnie
historię kredytową.

Data: 2009-07-11 22:51:40
Autor: Dominik
TOiP Millennium
wrote:

[...]

pytanie, używacie na zmiane haseł konto lokacyjne, konto techniczne, zwykły ROR, - czym te konta roznia sie miedzy soba w przypadku millenium

Data: 2009-07-12 08:27:54
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):
pytanie, używacie na zmiane haseł konto lokacyjne, konto techniczne, zwykły ROR, - czym te konta roznia sie miedzy soba w przypadku millenium

lokacyjne w pln -> do obsługi lokat, jest w cenniku
technicze -> w pln jak wyżej (używane zamiennie w przypadku tego banku), o
walutowych technicznych jeszcze nie wiadomo czy są; to jest kluczowe pytanie :-)
ror w pln czy walutowy -> wiadomo

Data: 2009-07-12 03:08:45
Autor: msd
TOiP Millennium
Narazie wiadomo tyle że:
1. Możemy bezpłatnie przekształcić konto osobiste na techniczne
(bezpłatne) - to nam gwarantuje prawo - bank nie może nas zmuszać do
posiadania konta jeśli chcemy mieć tylko kredyt

Tego nie wiadomo napewno, ale raczej tak będzie (bank się zastanawia)
2. Będzie podgląd takiego konta przez internet oraz będą wyciągi -
inaczej bank sam się zablokuje ;)
3. Posiadacze kredytów będą dalej mieć dostęp millenetu

Konto techniczne to taki rachunek jak ten z elektrowni. Wpłacamy na
niego pieniądze, dostajemy wyciąg ze stanem i płatnościami.

Data: 2009-07-12 12:08:47
Autor: hiolka
TOiP Millennium
Narazie wiadomo tyle =BFe:
1. Mozemy bezplatnie przeksztalcic konto osobiste na techniczne
(bezplatne) - to nam gwarantuje prawo - bank nie moze nas zmuszac do
posiadania konta jesli chcemy miec tylko kredyt

Jestes pewien tej bezplatnosci? Zauwaz, ze zapis o numerze rachunku, z jakiego sciagana jest rata, masz w umowie kredytowej, a jej zmiana wymaga aneksu, ktorego koszt ME wycenia na 200 zl...

Data: 2009-07-12 19:08:06
Autor: Marcin Wasilewski
TOiP Millennium
Użytkownik "hiolka " <hiolka@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3cjof$o9g$1inews.gazeta.pl...

Jestes pewien tej bezplatnosci? Zauwaz, ze zapis o numerze rachunku, z
jakiego sciagana jest rata, masz w umowie kredytowej, a jej zmiana wymaga
aneksu, ktorego koszt ME wycenia na 200 zl...

    Zauważ, że zapisy umowy niezgodne z prawem nie rodzą skutków prawnych. Klient ma prawo domagać się rach. techn. do spłaty, a bank ma obowiązek umożliwić mu spłatę na taki rachunek. Jak bank to rozwiąże technicznie, czy wystosuje pismo z podaniem rachunku do spłat, czy zrobi to w formie aneksu do umowy to jest sprawa banku. Klient za taki aneks i tak nie zostanie obciążony.

Data: 2009-07-24 16:57:54
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Jest odpowiedź w sprawie techniczych rachunków walutowych:

-- -
Szanowny Panie,
Informujemy, że na obecna chwilę nie ma możliwości zamiany rachunku walutowego na rachunek techniczny. Możliwość zmiany dotyczy tylko i wyłącznie rachunku prowadzonego w PLN.
Dziękujemy za kontakt i pozostajemy do dyspozycji.
-- -

Ciekawe stanowisko.

Data: 2009-07-12 23:06:41
Autor: msd
TOiP Millennium
On Jul 12, 12:08 pm, "hiolka  " <hio...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

jakiego sciagana jest rata, masz w umowie kredytowej, a jej zmiana wymaga
aneksu, ktorego koszt ME wycenia na 200 zl...

Po pierwsze opłata byłaby 200zł (aneks) + 300zł (zmiana rachunku), ale
nie będzie bo robisz konwersje rachunku, numer jest bez zmian, nie
trzeba niczego aneksować. W szczególności jeśli nie akceptujesz nowego
TOIP to bank Ci musi zmieniac, a nie Ty,.

Data: 2009-07-12 08:26:03
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
inny <adagol@gazeta.pl> napisał(a):
Na infolinii powiedzilei mi, =BFe maj=B1c ylko konto walutowe bez RORu w
PLN , zabieraj=B1 ci dost=EAp do netu. No chyba =BFe korzystasz z KK, wtedy
masz login i net, wi=EAc oczywi=B6cie dalej widzisz konto w CHF i pewnie
histori=EA kredytow=B1.

Na 100% to zależy od pracownika oddziału. Sam dostęp nie "znika" po zamknięciu
roru w pln, trzeba go ręcznie zamknąć. W systemie millennium jak najbardziej
możesz mieć net do konta walutowego, to jest tylko ich wewnętrzny wymysł, że
trzeba mieć konto w pln. Swoją drogą, konto w pln miało być do pobierania opłat, (kiedyś za wypłatę
gotówki w kasie, teraz pewnie ciągle do przelewów zagranicznych), ale skoro
teraz same konta walutowe są już płatne, to punkt o obowiązku posiadania
rachunku w pln powinien zniknąć.

Data: 2009-07-11 18:03:05
Autor: Paweł
TOiP Millennium
inny wrote:

[...]

masz to nagrane na dyktafonie moze? bo jak tak twierdza, to KNF i UOKiK
sie bardzo uciesza, ze millenium zlewa rekomandacje SII i klauzule
zabronione.

Data: 2009-07-11 18:27:01
Autor: Paweł
TOiP Millennium
inny wrote:

[...]

wlasnie sobie zadzwonilem na infolinie i konsultantka powiedziala,
ze prawdopodobnie beda otwierane dwa bezplatne konta techniczne (pln+chf)
do obslogi kredytu hipotecznego. harmonogram splat bedzie dostepny
w placowce banku, badzy wysylany poczta do klienta. dla pewnosci
sobie to dyktafonem nagralem, ale wyglada, ze albo konsultanci maja
inne odpowiedzi, albo juz ich ktos postraszyl knf i uokikiem.

Data: 2009-07-11 10:21:28
Autor: inny
TOiP Millennium
On 11 Lip, 18:27, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
[...]

Dzwoniłem rano, widac, że sytuacja zmienia się dynamicznie ;-)
Tak czy siak, albo zabulimy, albo spłata kredytu bez podglądu będzie
utrudniona.
Ale powinno byc tak jak mówisz, a czy bedzie to się okaże. Tylko jak
tak będa musieli zrobic, to sie przejadą na tych chamskich opłatach,
bo mają duuużo kredytobiorców, którzy jak ja do tej pory byli ich
zadowolonymi klientami mającymi depozyty, czasem aukcje, 2 KK, a teraz
to wszystko stracą.
No chyba, że liczą , że większośc klientów nic nie zrobi i bedzie
bulic 15zł za Preminum.
Ciekawe na ile mobilni są ich klienci. Millennium to jednak nie PKo
BP, gdzie czasami w miasteczmu to jedyny bank i klienci sa na niego
skazani. Millennium zawsze mozna zmienic, a takie drakońskie opłaty to
ma chyba tylko  reżimowe PeKaO SA Bieleckiego.

Data: 2009-07-14 15:21:52
Autor: ps
TOiP Millennium

Dzwoniłem rano, widac, że sytuacja zmienia się dynamicznie ;-)
Tak czy siak, albo zabulimy, albo spłata kredytu bez podglądu będzie
utrudniona.

Czy macie jakieś świeże informacje dotyczące konta technicznego w Mille?
Nie mam zamiaru mi nic płacić za prowadzenie konta bo przy podpisywaniu
umowy na kredy hipoteczny zostałem poinformowany że bezpłatne konto będę
miał dopóki będę miał kredyt. Umowa ustna też chyba jest wiążąca.
Z tego co słyszałem to jeżeli nie udostępnią wglądu przez internet
do konta technicznego to będą musieli o aktualnym zadłużeniu informować
klientów listownie. A to przecież koszty...

Data: 2009-07-14 17:36:20
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
ps <ps@ps.pl> napisał(a):
Czy macie jakieś świeże informacje dotyczące konta technicznego w Mille?

Millennium milczy od kilku dni, w oddziałach też nic nie wiedzą.
Dotąd nawet na najbardziej skomplikowane pytania (nie liczę reklamacji) pracownicy millennium odpowiadali w maks. 2 dni robocze. A teraz ciągle szukają odpowiedzi na pytanie "czy jest techniczne konto w chf?".

Data: 2009-07-14 20:35:31
Autor: Paweł
TOiP Millennium
zycie_po_zyciu wrote:

ps <ps@ps.pl> napisał(a):

[...]

cos mi sie wydaje, ze tylko zlozenie na papierze wypowiedzenia
rachunkow pln/chf w oddziale przyspieszy proces myslowy centrali,
bo inaczej, to bedziemy czekac latami na odpowiedz :>

Data: 2009-07-14 22:51:16
Autor: msd
TOiP Millennium
Przejście na konto techniczne PLN jest bez problemu, będzie nadal
dostęp do Millenet (pasywny), czyli żadnych opcji przelewu itp.

Jeżeli chodzi o konta CHF to bank narazie upiera się że nie musi robić
bezpłatnych kont technicznych... dopóki ktoś z KNF lub UOKIK się tym
nie zajmie to może tak zostać... No chyba że prezio przejrzy na oczy.

--
LOL.

Data: 2009-07-15 08:08:22
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-15 07:51, msd wrote:
[...]

Zastanawiam się, jak złożyć wypowiedzenie konta CHF. Zakładam, że złoże w oddziale wniosek o konwersję konta CHF na techniczne, z datą. Millenium to pewnie odrzuci, ale będę miał pismo z datą. Po decyzji UOKiK można by pewnie jakoś odzyskać opłaty.

Co myślicie?

Czy żeby zamienić konto PLN na techniczne trzeba nie zgodzić się na nowe TOiP czy można to zrobić też później?

W.

Data: 2009-07-15 08:40:01
Autor: Bolek
TOiP Millennium

[...]

wg mnie nie wnioskujesz o konwersję, tylko zamykasz konto.

regulamin (po prawej)
http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/Konta_osobiste/

§ 63.
[..]
10. W sytuacji, gdy z ROR jest powiązana:
1) umowa kredytu/ pożyczki,
2) umowa karty kredytowej
Bank uzgodni z Posiadaczem rachunku dalszą obsługę
produktu kredytowego powiązanego z ROR, w tym
sposób spłaty kredytu/ pożyczki po zamknięciu ROR.

Data: 2009-07-16 19:24:27
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Tue, 14 Jul 2009 22:51:16 -0700 (PDT), msd <nicniewidac@gmail.com>
wklepał(-a):

Przejście na konto techniczne PLN jest bez problemu, będzie nadal
dostęp do Millenet (pasywny), czyli żadnych opcji przelewu itp.

A skąd masz wiadomości? Z oddziału czy infolinii? Bo dziś byłem w oddziale i tam
"wiedzą, że nic nie wiedzą".

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-11 19:16:36
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Sat, 11 Jul 2009 18:27:01 +0200, Pawe? <root@127.0.0.1> wklepał(-a):

[...]

Ha, ciekawe kiedy będzie wysyłany, skoro każdy ma inną datę płatności raty. A
jak się zmienia oprocentowanie już po wysłaniu harmonogramu, to co - może mam
biegać do oddziału? Wolne żarty. Mamy XXI wiek kurna!

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-12 20:55:44
Autor: Paweł
TOiP Millennium
inny wrote:

Gorzej jak ktoś ma kredyt w CHF i spłaca go z konta walutowego w CHF.

tak nawiasem, to wyslalem do uokiku pisemko w sprawie tych aneksow,
ktorymi podpinalismy konto walutowe do rat kredytu. dokladnie chodzi
o to, ze bank pobieral oplate za aneks do klauzli zabronionej.
mam nadzieje, ze uda odyzskac sie te 100 zlotych kazdem klientowi
i jeszcze mille dostanie w zad za to co swiadomie robil.

Data: 2009-07-12 09:02:09
Autor: Slavekk
TOiP Millennium
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h331lr$53a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki od 1 sierpnia,

Wiecie możę, czy po nieprzyjęciu tej nowej TOiP dla ROR (tj. wypowiedzeniu umowy o ROR) samo wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia?
No i czy natychmiast wyłączają Millenet?

Sławek

Data: 2009-07-12 14:17:45
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-12 09:02, Slavekk wrote:
[...]

Ja dostałem pocztą właśnie radosne wieści.
Obecnie mam konto CHF do obsługi kredytu, a ubezpieczenia są z konta PLN ściągane. Czyli musiałbym pozostawić 2 rachunki techniczne, tak? (przy założeniu, że da się zrobić techniczny w CHF, co chwilowo jest wątpliwe).

Czy zostawiając kartę kredytową w Mille zostanie mi ten sam login do millenet i będę mógł oglądać rachunki techniczne i kredyt?

Czy ktoś już próbował negocjować z Millenium opłatę za konto (wszak można zagrozić likwidacją rachunku, kart kredytowych polis?

Na chwile obecną policzyłem, że nie opłaca się trzymać 5K PLN na rachunku w millenium, bo 5K PLN w open finance zrobi więcej zysku niz 3*15 PLN.

W.

Data: 2009-07-12 15:41:35
Autor: Mithos
TOiP Millennium
Slavekk pisze:
natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia?
No i czy natychmiast wyłączają Millenet?

Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych produktów ale logować się dało.

--
Mithos

Data: 2009-07-12 07:03:55
Autor: Raff
TOiP Millennium
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po
tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych
produktów ale logować się dało.

Wczoraj poszedłem do oddziału i poprosiłem o zamknięcie konta
osobistego i zrezygnowałem ze wznowienia KK - generalnie usługi
Millennium nie są mi już w ogóle potrzebne :). Konsultantka w oddziale
przyjęła zlecenie bez mrugnięcia okiem - zero pytań, żadnego
namawiania do kontynuacji współpracy, nic. Dała mi tylko ankietę
dodatkowo do wypełnienia z pytaniami dlaczego rezygnuję z produktów
Millennium (ankieta była powielona w drukarni, a nie wydrukowana z
drukarki w oddziale, co oznacza, że Millennium się przygotowało na
masowy odpływ klientów). Jedyne co mi się nie podobało, to fakt, że
wypowiedzenie umowy konta wynosi 30 dni, czyli skończy się dopiero w
sierpniu (nowa TPiO) - nie mogłem zamknąć konta z 31.07. Podobno nie
zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.
Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek,
koniec miesiąca)? Nie chcę, żeby mi niedozwolony debet na 7zł psuł
historię w BIKu, a przelewać specjalnie (na wszelki wypadek) 7 zł jako
"darowiznę" dla Millennium też nie chcę.

I jeszcze ciekawostka z historii mojej "wpółpracy" z Millennium. Konto
osobiste zostało założone w momencie, gdy Millennium wydał mi kartę
kredytową, a to dlatego, że wg ówczesnych informacji konsultantów
tylko w taki sposób mogłem mieć podgląd online do historii transakcji
KK. Teraz dowiedziałem się, że pomimo zamknięcia konta osobistego
podgląd do rachunku KK będę mieć dalej.

RAFF

Data: 2009-07-12 19:09:37
Autor: Slavekk
TOiP Millennium
Użytkownik "Raff" <raff0001@gmail.com> napisał w wiadomości news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205l31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Jeżeli wypowiedziałeś poprzez odmowę przyjęcia nowej TOiP to ona cię nie obowiązuje
Jeżeli tylko wypowiedziałeś (bez podania przyczyny) to... nie wiem ;-)

Podobno nie
zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.

j.w.

Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek,
koniec miesiąca)?

ZTCP na początku miesiąca za miesiąc poprzedni

Sławek

Data: 2009-07-12 20:12:20
Autor: Bolek
TOiP Millennium

"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message
[...]

Jeden z konsultantów kiedyś mi powiedział, że mają dziurę w systemie.
Hasło (chyba @Hasło2?) jest losowane przez bankomat. Nie masz karty-
nie możesz wylosować hasła i robić przelewów. Teoretycznie można
wygenerować je raz i zwrócić kartę, ale jak się potem zapomni to kaplica.

Data: 2009-07-12 21:37:15
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Sun, 12 Jul 2009 20:12:20 +0200, "Bolek" <a@q.q> wklepał(-a):

[...]

Teraz autoryzacja przelewów jest już przez hasła SMS-owe.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-12 20:29:29
Autor: Bolek
TOiP Millennium

"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Podobno nie zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.

Biorąc po uwagę zapis w regulaminie, nie mogą poberać:

"Zmieniony Regulamin i Cennik usług wiąże Bank oraz
Posiadacza rachunku po 14 dniach od dnia doręczenia
tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

Data: 2009-07-12 11:45:06
Autor: Raff
TOiP Millennium
On 12 Lip, 20:29, "Bolek" <a...@q.q> wrote:
"Raff" <raff0...@gmail.com> wrote in message

> [...]

tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

Jest tylko jedno "ale". Ja nigdzie nie mam na piśmie, że zamykam konto
z powodu braku akceptacji nowego Regulaminu i Cennika. Powiedziałem
tylko konsultantce, że z tego powodu chcę zamknąć konto - na
potwierdzeniu pisemnym zamknięcia konta - ani słowa na ten temat (de
facto nie ma nawet na to specjalnie tam miejsca).

Data: 2009-07-16 17:08:27
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Info z frontu:
dzisiaj zamieniłem rachunek w pln na konto lokacyjne-techniczne, oddałem kartę i wszystko byłoby ok, gdyby nie... mail od pracownika oddziału (podałem mu go wcześniej), który prosi mnie o ponowne przyjście do oddziału, bo oni jednak nie mogą robić konwersji i musiał ponownie zamienić na konto premium :-)
Z innego źrodła wiem, że mają po prostu zakaz zamieniania kont płatnych na rachunki techniczne.
Ciekawe.

Data: 2009-07-16 19:19:50
Autor: Paweł
TOiP Millennium
 zycie_po_zyciu wrote:

[...]

hehe,

ja juz tydzien czekam na odpowiedz z mille-kontaktu w sprawie wypowiedzenia
ror-ow pln/chf i dalszej mozliwosci splaty ubezpieczenia/kredytu w walucie
w swietle rekomandacji SII i klauzl zabronionych 1145/1146.
infolinia mowi, ze "prawdopodbnie" beda konta techniczne pln/chf,
w oddziale mowia, ze nie wiedza, wiec jutro ide z dwoma papierami,
biore potwierdzeni odbioru i niech sie mecza z faktem dokonanym.
ja bede mial podkladke do knf-u i uokik-u, bo plazemtego burdelu
i dymania klientow nie puszcze...

Data: 2009-07-17 23:01:10
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
(..)
[...]

To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.
A pytanie - czy na konto CHF można zlecić przelew z innego banku w PLN? Przeliczy się po kursie Millenium z automatu?

W.

Data: 2009-07-18 13:58:37
Autor: Grzes
TOiP Millennium
On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:

To napisz jak poszło, bo chce zrobić to samo.
A pytanie - czy na konto CHF można zlecić przelew z innego banku w PLN?
Przeliczy się po kursie Millenium z automatu?

W.

Nie istnieje walutowy odpowiednik eliksiru, więc przelew w CHF do
banku w kraju idzie w taki sam sposób jak do banku za granicę, czytaj:
sporo kosztuje.
A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
zależy od banku (generalnie technicznie się da).

G.

Data: 2009-07-18 23:25:04
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:

[...]

Ponoć w citi jest za darmo.

Data: 2009-07-19 11:14:15
Autor: Paweł
TOiP Millennium

On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:

[...]

jesli chodzi o przelew swift, to odbior przychodzacego przelewu
w mille jest bez prowizji (tak zeznala nagrywana infolinia).

z drugiej strony jesli sie skorzysta oferty DB, badz Citi,
ktore oferuja jeden przelew swift w miesiacy bez prowizji po swojej
stronie, to w sumie mamy jeden przelew SHA bez zadnej prowizji.

ciekawe czy jeszcze jakies inne banki beda chcialy cos drapnac
z tego torciku sprzedazy waluty. na razie mamy 2 graczy...

Data: 2009-07-19 11:39:04
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
(...)
[...]

Ale ja nie o tym. Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?

W.

Data: 2009-07-19 10:58:34
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Tolek <tolek_88@NIELUBIESPAMU.gazeta.pl> napisał(a):
Załóżmy, że zlece przelew np. z PKO BP 100 *PLN* na rachunek *CHF* w Millenium. Co się stanie? Mille przyjmie PLNy i przewalutuje po swoim kursie sprzedaży i dopisze CHFy do rachunku?

W opisanym przypadku na 99% zaksięgują Ci CHFy.

Data: 2009-07-19 17:59:05
Autor: Kamil Jońca
TOiP Millennium
" zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

[...]

Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej  sytuacji *ING* zwróciło
przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
mówiącego o tym, że przewalutują.
KJ

--
Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
        -- Mike Coleman

Data: 2009-07-19 17:37:38
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej  sytuacji *ING* zwróciło
przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
mówiącego o tym, że przewalutują.

1) nigdzie nie napisałem, że jestem tego pewien ("na 99%..."); znam przypadek, że taki przelew dotarł, ale to nie musi być reguła
2) piszemy o millennium, a nie o ing
3) każdy bank księguje transakcje - upraszając - tak jak sam sobie ustali (nawet pomimo tych samych systemów centralnych, jak w przypadku mille czy ing)

Data: 2009-07-19 19:47:13
Autor: Kamil Jońca
TOiP Millennium
[...]

[... cut ...]
Ależ oczywiście. To jest tylko info, że dopóki nie sprawdzi, to nie
będzie wiedział. Może jeszcze po drodze sprawdzić co mówi regulamin/umowa Mille na ten
temat i przygotować się, że Mille mu odpowie, że "literalne stosowanie
regulaminu może doprowadzić do błędnych wniosków[1]"

KJ

[1] - mi tak na reklamację odpowiedział ING, nie sprawdzałem, czy do
regulaminu kredytu mają równie "nieliteralne" podejście.

--
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2009-07-21 07:05:18
Autor: msd
TOiP Millennium
On 18 Lip, 22:58, Grzes <marvel.99...@gmail.com> wrote:
> [...]

A co do tego czy da się zrobić przelew w CHF z konta w PLN to już
zależy od banku (generalnie technicznie się da).

Nic nie kosztuje, przelałem z eKonto mBank na konto CHF Millenium,
zero opłat, przewalutowanie po stronie Millenium automatyczne, kasa na
koncie na drugi dzień.

Data: 2009-07-19 11:41:34
Autor: Paweł
TOiP Millennium

On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
(..)
[...]

na razie zamiast wypowiedzen zlozylem w placowcw pismo do departamentu
hipotecznego z potwierdzeniem wplyniecia, bo zakladam, ze mille-kontakt
puscil moja wiadomosc do kosza z tego prostego powodu, iz nie mam
potwierdzenia tego co wyslalem, a temat jest dla nich przykry.

w pisemku jest zapytanie o to jak bank w swietle rekomandacji SII
i klauzul zabronionych znoszacych paragraf mojej umowy kredytowej
(o sciaganiu naleznosci z konta prowadzeonego w mille) zamierza
umozliwic mi splate kredytu w walucie w momencie gdy wypowiem umowy
ror-ow.

pani w oddziale bardzo sie zapierala przed przyjeciem tego pisma
z potwierdzeniem, kategorycznie stwierdzila, ze kont walutowych
to nie bedzie i roztaczala przerazajaca wizje drogich przelewow
swift na moj ror walutowy i tu doszlismy, ze punktu wyjscia,
ze musze miec ror, ktorego miec nie musze :)

teraz centrala ma 30 dni na pisemna odpowiedz. jak beda robic
problemy, to sie wysle dokumenty do odpowiedniego nadzoru i uokiku...

Data: 2009-07-21 11:06:55
Autor: Cavallino
TOiP Millennium

On 2009-07-16 19:19, Paweł wrote:
(..)
[...]

A niekoniecznie.
Mnie odpowiedzieli, cytuję:
"Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość bezpłatnej zmiany dotychczasowego rachunku osobistego na rachunek techniczny (tzw. konto lokacyjne) służące m.in. do obsługi kredytu, który będzie prowadzony bez opłat. W celu dokonania takiej zmiany należy zgłosić się do dowolnej placówki Banku."

Inna sprawa, że w placówce już byłem i dowiedziałem się że taka możliwość będzie, ale od sierpnia.
Nie naciskałem, ale jak będę miał więcej czasu, to pójdę jeszcze raz z tym pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszłym.

Data: 2009-07-21 16:58:04
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium

[...]

moĹźliwo
ść będzie, ale od sierpnia.
Nie naciskałem, ale jak będę miał więcej czasu, to pójdę jeszcze
raz z t
ym pisemkiem z Millenetu, bo tam nic nie ma o czasie przyszłym.

Kiedy dostaleś tą odpowiedź? Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze juz mogą dokonywac konwersji. Czyli koniec "awarii", bo tak mieli mówić klientom. Jutro przekonam się, czy dadzą radze zamienić rachunek.
Co do technicznych kont w chf, na razie bank nie przewiduje ich wprowadzenia. Pewnie do czasu.

Data: 2009-07-21 19:21:57
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Kiedy dostaleś tą odpowiedź?

Wczoraj.

Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
juz mogą dokonywac konwersji.

No i miło.

Data: 2009-07-21 12:28:22
Autor: msd
TOiP Millennium
Jest jeszcze jedna opcja - sprawdzone. Jeśli ma się kredyt > 300 000
zł można przejść na bezpłatne konto PRESTIGE z osobistym doradcą - LOL

--
millenium mówimy NIE

Data: 2009-07-23 19:07:41
Autor: Paweł
TOiP Millennium
Cavallino wrote:

Użytkownik " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:

Kiedy dostaleś tą odpowiedź?

Wczoraj.

wrocilem dzis z jednego urlopu i tez zastalem w millenet
seryjna odpowiedz nie na temat. zrobilem wydruk i napisalem
na odwrocie reklamacje, w ktorej reklamuje odpowiedz nie
na temat, wzywam do odpowiedzi na temat oraz okreslenia w jaki
sposob bank weryfikuje kwalifikacje swoich pracownikow skoro
maja problem w czytaniu ze zrozumieniem.

przed chwila nagralem sobie odpowiedz infolinii w kwestii bezplatnych
technicznych kont walutowych do obslugi kredytu - "bank nie oferuje"
- czyli rekomendacje SII maja w dupie :)

wieczorem kompletuje dokumentacje, jutro wysylam do knf-u
i jade na druga czesc urlopu.

za bardzo im sie humor w mille wyostrzyl, ale sie przejada...

Data: 2009-07-23 20:09:40
Autor: maruda
TOiP Millennium
Paweł pisze:

za bardzo im sie humor w mille wyostrzyl, ale sie przejada...

Jak to szło, w piosence "Elity"?

"... do dyrekcji list piszę, wściekły jak bazyliszek,
mrucząc 'ja was tu dranie wykończę!'
- Oj, naiwny, naiwny, naiwny,
jak dziecko we mgle,
jak Goliat na pchle..."

To standard. W moich doświadczeniach rekordy w nieumiejętności czytania ze zrozumieniem i w odpowiadaniu nie na temat bije ING. Nigdy, dokładnie NIGDY nie dostałem rzeczowej odpowiedzi na pytanie zredukowane do "Czy...?" (możliwa odpowiedź: tak / nie)
Za to zawsze były podziękowania za przekazane uwagi, których nie było.
;)

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-07-23 22:28:02
Autor: Paweł
TOiP Millennium
Paweł wrote:

Cavallino wrote:

[...]

a dorzuce jeszcze kontekst:
http://imgbin.org/index.php?page=image&id=652

Data: 2009-08-02 18:17:17
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:28:02 +0200, Pawe? <root@127.0.0.1> wklepał(-a):

a dorzuce jeszcze kontekst:
http://imgbin.org/index.php?page=image&id=652

Czyli wszystkim wysyłają to samo.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-23 12:21:53
Autor: Ka Es
TOiP Millennium
No ja byłem dziś w oddziale i po dość mocnej presji jestem już
posiadaczem konta lokacyjnego. Oczywiście na początek śpiewka o braku
możliwości technicznych, pod presją informacji, że na infolinii
mówili, że już można (oczywiście kłamałem, bo nikt mi tego nie
potwierdził) nagle okazało się, że się da. Szturmujcie więc oddziały.

Data: 2009-07-26 23:26:44
Autor: Wojtek
TOiP Millennium
W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).
Doradca w oddziale szczęśliwy nie był, ale nie wciskał żadnych kitów,
że nie można. Aneks jest za darmo. Konto Lokacyne widać w Millenet,
ale przelewu się z niego nie zrobi - czyli zgodnie z aneksem tzw.
"dostęp bierny".

Pozdrawiam i ZAPRASZAM DO ODDZIAŁÓW ;)

Data: 2009-07-27 02:37:44
Autor: Michal
TOiP Millennium
On 27 Lip, 08:26, Wojtek <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Drodzy Państwo

W sprawie rachunków technicznych sprawa jest mocno komentowana na
forum KupFranki.pl.
Generalnie - prawnicy doradzają nei wypowiadać w tej chwili konta ROR
w CHF - Bank może wypowiedziec umowe kredytu hipotecznego i pozniej
bedzie ciaganie sie po sadach o uznanie zapisu w regulaminie za
bezskuteczny. Zaleznosci miedzy umwoami i regulaminu nie lamia prawa
tak dlugo jak konta sa bezplatne. Dla przecietnego Kowalskiego sprawa
sadowa to bedzie horror.

Zainteresowanych tematem konta w CHF zachecam do zlozenie podania
"analogowo" na pismie, z pieczatka potwierdzajaca wplyniecie, o
konwersje platnego rachunku walutowego na bezplatny rachunek walutowy
sluzacy do obslugi kredytu. Zlozyc najlepiej do konca lipca 2009.
Doradzam powolanie sie na raport uokik, rozdzial E, pkt 26. To co robi
Millenium wyglada na pogwalcenie Kodeksu Cywilnego.

W wypadku odmowy - zadajcie stanowiska Banku na pismie.
To pozwoli udokumentowac stanowisko banku i zlozyc zawiadomienie do
UOKiK o mozliwym naruszeniu zbiorowych interesow konsumentow. UOKiK
sprawe juz zna i czeka na formalne skargi.

Raport UOKiK - tutaj:

http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2RlZmF1bHRfb3Bpc3kudjAvODYvMS8xL3JhcG9ydF9rcmVkeXR5X2hpcG90ZWN6bmUucGRm

Pozdrawiam

Data: 2009-07-27 04:12:49
Autor: Ka Es
TOiP Millennium
Data: 2009-07-29 00:59:44
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik "Wojtek" <w.janowiak@interia.pl> napisał w wiadomości news:07289dde-1e3c-4798-b3b2-16f5b7b1cc4ar2g2000yqm.googlegroups.com...
W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).

U mnie z pięć, ale razem z likwidacjami limitu i karty debetowej.
Byłem w szoku, pierwszy raz od kiedy mam kredyt w Millenium obsługa wiedziała co robi, potrafiła to zrobić bez zbędnych pytań, telefonów do przyjaciela itd
Do tego byłem sam w oddziale, nie było kolejki na pół godziny.
Nie było to wcześniej ujawnić, że i w Millenium tak się da?

A może to dlatego, że klienci już hurtowo pouciekali?

Data: 2009-07-29 00:18:47
Autor: Jacek Erazmus
TOiP Millennium

Data: 2009-07-30 02:51:11
Autor: msd
TOiP Millennium
Konta CHF.

"uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
którego obsługiwany jest kredyt.

Data: 2009-07-30 07:24:43
Autor: Michal
TOiP Millennium
On 30 Lip, 11:51, msd <nicniewi...@gmail.com> wrote:
Konta CHF.

"uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
którego obsługiwany jest kredyt.

wydrukuj sobie te odpowiedz i wloz do teczki z papierami z banku. Pod
ta odpowiedzia powinno byc imie i nazwisko pracownika Banku
udzielajacego odpowiedzi oraz dział, w ktorym pracuje.

Odpowiedz nie jest dobra do konca, choc oczywiscie jak najbardziej
pozytywna w swoim wydzwieku dla nas, klientow.
Brakuje:
- informacji gdzie to stanowisko jest umiejscowione pod wzgledem
formalno prawnym. Czy bedzie modyfikacja TOiP czy tez trzeba podpisac
aneks do umowy ROR (tak jak w przypadku konwersji na konto lokacyjne -
chce aneks do ROR, wstepnie otrzymalem potwierdzenie, ze to "raczej
tak" bedzie zalatwione, zeby nie zmieniac numeru rachunku)? Oczywiscie
aneks do ROR jest jak najbardziej pozadany i najlepszym wyjsciem dla
konsumenta.
- informacji, czy to stanowisko jest permanentne przez czas
obowiazywania umowy kredytu z Bankiem z wylaczeniem zmian prawa
polskiego, ktore moga zajsc w tzw. miedzyczasie

Zachecam do podjecia prob doprecyzowania tematu z Bankiem.
Pozdr.

Data: 2009-07-22 07:00:34
Autor: Krzysztof Stasiorowski
TOiP Millennium
Ludzie, którzy pracują w millenium są bardzo irytujący zacytuje moje
zapytanie przez millenet, jakoś nie widzę odpowiedzi na pytanie:

Wiadomość

Szanowny Panie,
 wychodząc na przeciw rosnącym potrzebom naszych Klientów oferujemy
Państwu od dnia 1 sierpnia 2009r. następujące produkty bez prowizji
przez następne 12 miesięcy (w przypadku nowych aktywacji produktów):

- kartę debetową (karta Millennium Visa Konto bez opłaty za wydanie i
użytkowanie w pierwszym roku - oszczędność 20.00 PLN)

- kartę kredytową (karta kredytowa Millennium Visa lub MasterCard bez
pierwszej opłaty rocznej - oszczędność 75.00 PLN)
- limit w koncie (bez opłaty przygotowawczej - oszczędność
przynajmniej 50.00 PLN)
Powyższa oferta jest dostępna dla Państwa do dnia 31 grudnia 2009r.
Mogą z niej skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi nasi Klienci..

Od dnia 1 września 2009r. oferujemy naszym Klientom również:
- Limit w koncie bez odsetek przez 7 dni w każdym miesiącu
- nową kartę Debetową Maestro, która będzie umożliwiała wykonywanie
płatności z zakupy w bezpieczny, wygodny i oszczędny sposób: dokonane
kartą płatności o wartości 250.00 PLN lub więcej w każdym miesiącu
uczynią kartę całkowicie wolną od opłat.

Zmiana Cennika i Regulaminu od dnia 1 sierpnia 2009r. ma związek z
wprowadzeniem przez Bank nowych produktów.

Z poważaniem
Departament Bankowości Elektronicznej
Bank Millennium S.A.
-- -- -- -- -- Orginalna wiadomość-- -- -- -- --
Wysłana: 2009-07-21 12:01:35

Witam,

z związku z wprowadzeniem opłat za prowadzenie kont ROR, chciałbym się
zapytać o sposób zmiany mojego konta na bezpłatne konto lokacyjne
(techniczne) do obsługi kredytu hipotecznego w Państwa banku. W nowym
cenniku tego typu konto jest już uwzględnione.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-22 15:57:51
Autor: hiolka
TOiP Millennium
Nie wiem, śmiać się czy płakać - dostałam dziś DOKŁADNIE TAKĄ SAMĄ ODPOWIEDŹ na swoje zgłoszenie o konwersję wysłane millekontaktem.

Cytując klasyka: "Ja tu widzę niezły burdel!"

Data: 2009-07-22 11:59:59
Autor: msd
TOiP Millennium
Informacja Banku Millenium, przykład:

Pytanie

W związku ze zmianą cennika na bardzo niekorzystny zamierzam
skorzystać z przysługującego mi prawa i złożyć pisemne wypowiedzenie
umowy Rachunku bankowego (wszystkich rachunków). Mam związku z tym
pytanie w jaki sposób będę mógł regulować płatności z tytułu kredytu
hipotecznego (raty, ubezpieczenia). Czy bank przygotuje numery kont na
które będę mógł wpłacać pieniądze?

Odpowiedź

LOL
--
Bez komentarza

Data: 2009-07-27 16:39:01
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Mam odpowiedź millennium w sprawie spłaty rat z rachunków walutowych.
Osoby, które obecnie spłacają kredyt z konta walutowego są zwolnione z opłat za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.

Data: 2009-07-27 19:25:48
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4kl75$ssi$1inews.gazeta.pl...
Mam odpowiedź millennium w sprawie spłaty rat z rachunków walutowych.
Osoby, które obecnie spłacają kredyt z konta walutowego są zwolnione z opłat
za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.

Weź to na piśmie, bo nie ma nic na ten temat w cenniku.

Data: 2009-08-04 21:00:32
Autor: Paweł
TOiP Millennium
no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:

"W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009,
uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, że Bank, jest zobowiązany prawnie
do  oferowania bezpłatnego konta technicznego Klientom, ktĂłrzy potrzebują
narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów
depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja
rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa
jest w placĂłwkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku
oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009.
Zapraszamy do dowolnej placĂłwki celem zmiany rodzaju rachunku.
Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana
z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września
2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto
Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie
rachunku w miesiącu sierpniu.
Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana
zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009.
Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy
zarazem, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne i pomagają
Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy
jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji
w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości
internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań.
Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne."

konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania,
a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz
nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF.
zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko
sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP.

Data: 2009-08-05 09:50:16
Autor: andrew23
TOiP Millennium
Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny. Czy po tej
operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu, harmonogram
spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?

pzdr

Data: 2009-08-05 10:41:02
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik "andrew23" <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000d0b.4a7939b8newsgate.onet.pl...
Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny.

Nie.
Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na bezpłatny rachunek techniczny.

Czy po tej
operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu, harmonogram
spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?

Tak.

Data: 2009-08-05 11:36:08
Autor: andrew23WYTNIJTO
TOiP Millennium
> [...]

Nie.
Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na bezpłatny rachunek techniczny.
Źle zadałem pytanie, oczywiście nie muszę, ale chcę konwersji żeby uniknąć opłat. Oczywiście numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

>Czy po tej
> operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu, > harmonogram
> spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?

Tak.
OK, to bardzo ważne, więc dobrze, że podgląd w Millenet zostaje.

Data: 2009-08-05 11:39:54
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Źle zadałem pytanie, oczywiście nie muszę, ale chcę konwersji żeby uniknąć opłat.
Oczywiście numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

Na tym polega konwersja.
Jest dokonywana w formie aneksu do umowy o konto osobiste.
Reszta jest przezroczysta.
Nawet karty kredytowe można dalej mieć powiązane z tym rachunkiem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).

Data: 2009-08-05 12:37:08
Autor: andrew23WYTNIJTO
TOiP Millennium
> [...]

Nawet karty kredytowe można dalej mieć powiązane z tym rachunkiem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).
Dzięki za informacje, jako że konto jest wspólne to po powrocie żony z wakacji,
uderzymy do oddziału się konwertować.

Data: 2009-08-07 02:53:55
Autor: msd
TOiP Millennium