TOiP Millennium

Data: 2009-07-10 09:41:50
Autor:
TOiP Millennium
faktycznie na infolinii potwierdzaja, ze przy zmianie na konto techniczne nie
bedzie mozliwosci podgladu stanu kredytu przez internet. Ale jest inna mozliwosc - mozna zalozyc konto Prestige, prowadzenie bezplatne
przy zalozeniu, ze posiadamy kredyt powyzej 300k PLN. Do tego bezplatne karty
i inne cuda. Jest to zastosowanie armaty na wrobla, bo bede na tym
"prestiżowym" koncie przechowywal pewnie z 200zl ale za to bede mial podglad
kredytu przez Internet. :)

Data: 2009-07-10 20:00:15
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:41:50 +0000 (UTC), " " <opo2@NOSPAM.gazeta.pl>
wklepał(-a):

faktycznie na infolinii potwierdzaja, ze przy zmianie na konto techniczne nie
bedzie mozliwosci podgladu stanu kredytu przez internet.

Mi stwierdzili co innego. :)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-12 14:13:27
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-10 11:41, opo2@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
(..)
Ale jest inna mozliwosc - mozna zalozyc konto Prestige, prowadzenie bezplatne
przy zalozeniu, ze posiadamy kredyt powyzej 300k PLN. Do tego bezplatne karty
(...)

a skąd ta informacja? znalazłem tylko na stronach millenium:
"Nasi Klienci to osoby:

     * Posiadające aktywa w wysokości powyżej 100.000 PLN lub miesięczne wpływy na rachunek powyżej 12.000 PLN"

a kredyt to raczej pasywa niż aktywa... Rzeczywiście, wygląda na to, że 300KPNLN kredytu zwalnia Cię z opłaty, ale chyba powyższe warunki musisz spełnić, żeby w ogóle zostać klientem prestige.

W.

Data: 2009-08-07 13:56:01
Autor: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców
TOiP Millennium

Data: 2009-08-07 14:04:29
Autor: Cavallino
TOiP Millennium

Data: 2009-08-07 16:26:41
Autor: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców
TOiP Millennium
On 2009-08-07 14:04:29 +0200, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

Użytkownik "Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców" <miller.p@reprograf.com.pl> napisał w wiadomości news:

Obecnie mam konto Premium, które jest prowadzone bezpłatnie.

Znaczy trzymasz na nim 5000?
Inaczej nie masz już bezpłatnie.

Jak brałem kredyt było coś takiego, że jeżeli wpływa no konto wynagrodzenie w wys. 5 tys. to konto jest za darmo. Jeżeli masz u nich kredyt hipoteczny też miało być za darmi w okresie kredytowania. Jeżeli posiadasz KK i aktywnie korzystasz też uprawniało Cię do zerowej opłaty za konto. No i oczywiście jeżeli miałeś jakieś tam pieniądze zainwestwane w ich fundusze, to też było za free.

Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak? Bo rzeczywiście na stronach też nie ma już tego zapisu :-(

--
Pozdrawiam,
Don Pedro vel. Piotrek Miller

Data: 2009-08-07 20:56:27
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik "Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców" <miller.p@reprograf.com.pl> napisał w wiadomości news:h5hdj1$ja4$1inews.gazeta.pl...
On 2009-08-07 14:04:29 +0200, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Wiem.
Miałem tak jak Ty. ;-)

Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak?

Dokładnie.
O tym jest ten wątek.

Data: 2009-08-07 20:47:30
Autor: zycie_po_zyciu
TOiP Millennium
Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <miller.p@reprograf.com.pl> napisał(a):
Ciekawi mnie czy sami zaproponują mi konto Prestige? ;-)

Nie zaproponują, prestige tylko ładnie wygląda w reklamie. Między oddziałami
detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

Data: 2009-08-13 10:01:05
Autor: Michal
TOiP Millennium
On 7 Sie, 22:47, " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zy...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <mille...@reprograf.com.pl> napisał(a):

> [...]

detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

Do prestige bedziesz musial pojsc sam - zapomnij, zeby detaliczni ci
to zaproponowali.
Jest jednak ALE

sa niejasne zapisy w regulaminie dot. obslugi produktow kredytowych w
wypadku likwidacji konta prestige.
Mnie to odstraszylo.
Wycofalem wszystkie depozyty z Millenium, bo nawet aukcje lokat
terminowych przestaly byc lepsze niz np. taki ROR w eurobanku.
Przesrali sobie u mnei ta akcja dezinformacyjna o oplatach za konta
walutowe.

Notabene, otrzymalem pisemne potwierdzenie, ze konto walutowe bedzie
prowadzone bezplatnie. BAnk jednak nie zapewnia ze ten stan sie nie
zmieni w przyszlosci. Moze byc ciekawie.

Pazywiom uwidim. Na pewno Millenium stoczylo sie w przecietnosc z
oprocentowaniem produktow depozytowych, wiec na razie nei dam im
zarobic.

TOiP Millennium