TOiP Millennium

Data: 2009-07-12 09:02:09
Autor: Slavekk
TOiP Millennium
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h331lr$53a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki od 1 sierpnia,

Wiecie możę, czy po nieprzyjęciu tej nowej TOiP dla ROR (tj. wypowiedzeniu umowy o ROR) samo wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia?
No i czy natychmiast wyłączają Millenet?

Sławek

Data: 2009-07-12 14:17:45
Autor: Tolek
TOiP Millennium
On 2009-07-12 09:02, Slavekk wrote:
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h331lr$53a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki od 1 sierpnia,
(...)

Ja dostałem pocztą właśnie radosne wieści.
Obecnie mam konto CHF do obsługi kredytu, a ubezpieczenia są z konta PLN ściągane. Czyli musiałbym pozostawić 2 rachunki techniczne, tak? (przy założeniu, że da się zrobić techniczny w CHF, co chwilowo jest wątpliwe).

Czy zostawiając kartę kredytową w Mille zostanie mi ten sam login do millenet i będę mógł oglądać rachunki techniczne i kredyt?

Czy ktoś już próbował negocjować z Millenium opłatę za konto (wszak można zagrozić likwidacją rachunku, kart kredytowych polis?

Na chwile obecną policzyłem, że nie opłaca się trzymać 5K PLN na rachunku w millenium, bo 5K PLN w open finance zrobi więcej zysku niz 3*15 PLN.

W.

Data: 2009-07-12 15:41:35
Autor: Mithos
TOiP Millennium
Slavekk pisze:
natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia?
No i czy natychmiast wyłączają Millenet?

Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych produktów ale logować się dało.

--
Mithos

Data: 2009-07-12 07:03:55
Autor: Raff
TOiP Millennium
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po
tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych
produktów ale logować się dało.

Wczoraj poszedłem do oddziału i poprosiłem o zamknięcie konta
osobistego i zrezygnowałem ze wznowienia KK - generalnie usługi
Millennium nie są mi już w ogóle potrzebne :). Konsultantka w oddziale
przyjęła zlecenie bez mrugnięcia okiem - zero pytań, żadnego
namawiania do kontynuacji współpracy, nic. Dała mi tylko ankietę
dodatkowo do wypełnienia z pytaniami dlaczego rezygnuję z produktów
Millennium (ankieta była powielona w drukarni, a nie wydrukowana z
drukarki w oddziale, co oznacza, że Millennium się przygotowało na
masowy odpływ klientów). Jedyne co mi się nie podobało, to fakt, że
wypowiedzenie umowy konta wynosi 30 dni, czyli skończy się dopiero w
sierpniu (nowa TPiO) - nie mogłem zamknąć konta z 31.07. Podobno nie
zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.
Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek,
koniec miesiąca)? Nie chcę, żeby mi niedozwolony debet na 7zł psuł
historię w BIKu, a przelewać specjalnie (na wszelki wypadek) 7 zł jako
"darowiznę" dla Millennium też nie chcę.

I jeszcze ciekawostka z historii mojej "wpółpracy" z Millennium. Konto
osobiste zostało założone w momencie, gdy Millennium wydał mi kartę
kredytową, a to dlatego, że wg ówczesnych informacji konsultantów
tylko w taki sposób mogłem mieć podgląd online do historii transakcji
KK. Teraz dowiedziałem się, że pomimo zamknięcia konta osobistego
podgląd do rachunku KK będę mieć dalej.

RAFF

Data: 2009-07-12 19:09:37
Autor: Slavekk
TOiP Millennium
Użytkownik "Raff" <raff0001@gmail.com> napisał w wiadomości news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205l31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Jeżeli wypowiedziałeś poprzez odmowę przyjęcia nowej TOiP to ona cię nie obowiązuje
Jeżeli tylko wypowiedziałeś (bez podania przyczyny) to... nie wiem ;-)

Podobno nie
zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.

j.w.

Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek,
koniec miesiąca)?

ZTCP na początku miesiąca za miesiąc poprzedni

Sławek

Data: 2009-07-12 20:12:20
Autor: Bolek
TOiP Millennium

"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message
[...]

Jeden z konsultantów kiedyś mi powiedział, że mają dziurę w systemie.
Hasło (chyba @Hasło2?) jest losowane przez bankomat. Nie masz karty-
nie możesz wylosować hasła i robić przelewów. Teoretycznie można
wygenerować je raz i zwrócić kartę, ale jak się potem zapomni to kaplica.

Data: 2009-07-12 21:37:15
Autor: Sławomir Szyszło
TOiP Millennium
Dnia Sun, 12 Jul 2009 20:12:20 +0200, "Bolek" <a@q.q> wklepał(-a):

[...]

Teraz autoryzacja przelewów jest już przez hasła SMS-owe.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-12 20:29:29
Autor: Bolek
TOiP Millennium

"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Podobno nie zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.

Biorąc po uwagę zapis w regulaminie, nie mogą poberać:

"Zmieniony Regulamin i Cennik usług wiąże Bank oraz
Posiadacza rachunku po 14 dniach od dnia doręczenia
tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

Data: 2009-07-12 11:45:06
Autor: Raff
TOiP Millennium
On 12 Lip, 20:29, "Bolek" <a...@q.q> wrote:
"Raff" <raff0...@gmail.com> wrote in message

> [...]

tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

Jest tylko jedno "ale". Ja nigdzie nie mam na piśmie, że zamykam konto
z powodu braku akceptacji nowego Regulaminu i Cennika. Powiedziałem
tylko konsultantce, że z tego powodu chcę zamknąć konto - na
potwierdzeniu pisemnym zamknięcia konta - ani słowa na ten temat (de
facto nie ma nawet na to specjalnie tam miejsca).

TOiP Millennium