Data: 2009-07-12 09:02:09 | |
Autor: Slavekk | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h331lr$53a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki od 1 sierpnia, Wiecie możę, czy po nieprzyjęciu tej nowej TOiP dla ROR (tj. wypowiedzeniu umowy o ROR) samo wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia? No i czy natychmiast wyłączają Millenet? Sławek |
|
Data: 2009-07-12 14:17:45 | |
Autor: Tolek | |
TOiP Millennium | |
On 2009-07-12 09:02, Slavekk wrote:
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h331lr$53a$1srv.cyf-kr.edu.pl...(...) Ja dostałem pocztą właśnie radosne wieści. Obecnie mam konto CHF do obsługi kredytu, a ubezpieczenia są z konta PLN ściągane. Czyli musiałbym pozostawić 2 rachunki techniczne, tak? (przy założeniu, że da się zrobić techniczny w CHF, co chwilowo jest wątpliwe). Czy zostawiając kartę kredytową w Mille zostanie mi ten sam login do millenet i będę mógł oglądać rachunki techniczne i kredyt? Czy ktoś już próbował negocjować z Millenium opłatę za konto (wszak można zagrozić likwidacją rachunku, kart kredytowych polis? Na chwile obecną policzyłem, że nie opłaca się trzymać 5K PLN na rachunku w millenium, bo 5K PLN w open finance zrobi więcej zysku niz 3*15 PLN. W. |
|
Data: 2009-07-12 15:41:35 | |
Autor: Mithos | |
TOiP Millennium | |
Slavekk pisze:
natychmiastowy, czy jest jakiś okres wypowiedzenia? Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych produktów ale logować się dało. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-12 07:03:55 | |
Autor: Raff | |
TOiP Millennium | |
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Wczoraj poszedłem do oddziału i poprosiłem o zamknięcie konta osobistego i zrezygnowałem ze wznowienia KK - generalnie usługi Millennium nie są mi już w ogóle potrzebne :). Konsultantka w oddziale przyjęła zlecenie bez mrugnięcia okiem - zero pytań, żadnego namawiania do kontynuacji współpracy, nic. Dała mi tylko ankietę dodatkowo do wypełnienia z pytaniami dlaczego rezygnuję z produktów Millennium (ankieta była powielona w drukarni, a nie wydrukowana z drukarki w oddziale, co oznacza, że Millennium się przygotowało na masowy odpływ klientów). Jedyne co mi się nie podobało, to fakt, że wypowiedzenie umowy konta wynosi 30 dni, czyli skończy się dopiero w sierpniu (nowa TPiO) - nie mogłem zamknąć konta z 31.07. Podobno nie zostanie pobrana opłata za konto za sierpień. Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek, koniec miesiąca)? Nie chcę, żeby mi niedozwolony debet na 7zł psuł historię w BIKu, a przelewać specjalnie (na wszelki wypadek) 7 zł jako "darowiznę" dla Millennium też nie chcę. I jeszcze ciekawostka z historii mojej "wpółpracy" z Millennium. Konto osobiste zostało założone w momencie, gdy Millennium wydał mi kartę kredytową, a to dlatego, że wg ówczesnych informacji konsultantów tylko w taki sposób mogłem mieć podgląd online do historii transakcji KK. Teraz dowiedziałem się, że pomimo zamknięcia konta osobistego podgląd do rachunku KK będę mieć dalej. RAFF |
|
Data: 2009-07-12 19:09:37 | |
Autor: Slavekk | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik "Raff" <raff0001@gmail.com> napisał w wiadomości news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205l31g2000vbp.googlegroups.com...
On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote: Wczoraj poszedłem do oddziału i poprosiłem o zamknięcie konta Jedyne co mi się nie podobało, to fakt, że Jeżeli wypowiedziałeś poprzez odmowę przyjęcia nowej TOiP to ona cię nie obowiązuje Jeżeli tylko wypowiedziałeś (bez podania przyczyny) to... nie wiem ;-) Podobno nie j.w. Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek, ZTCP na początku miesiąca za miesiąc poprzedni Sławek |
|
Data: 2009-07-12 20:12:20 | |
Autor: Bolek | |
TOiP Millennium | |
"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205l31g2000vbp.googlegroups.com... On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote: I jeszcze ciekawostka z historii mojej "wpółpracy" z Millennium. Konto Jeden z konsultantów kiedyś mi powiedział, że mają dziurę w systemie. Hasło (chyba @Hasło2?) jest losowane przez bankomat. Nie masz karty- nie możesz wylosować hasła i robić przelewów. Teoretycznie można wygenerować je raz i zwrócić kartę, ale jak się potem zapomni to kaplica. |
|
Data: 2009-07-12 21:37:15 | |
Autor: Sławomir Szyszło | |
TOiP Millennium | |
Dnia Sun, 12 Jul 2009 20:12:20 +0200, "Bolek" <a@q.q> wklepał(-a):
Jeden z konsultantów kiedyś mi powiedział, że mają dziurę w systemie. Teraz autoryzacja przelewów jest już przez hasła SMS-owe. -- Sławomir Szyszło FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/ |
|
Data: 2009-07-12 20:29:29 | |
Autor: Bolek | |
TOiP Millennium | |
"Raff" <raff0001@gmail.com> wrote in message news:603ef1d2-f3e3-4e6a-a504-aa7b9ec4d205l31g2000vbp.googlegroups.com... On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@adres.pl> wrote: Podobno nie zostanie pobrana opłata za konto za sierpień. Biorąc po uwagę zapis w regulaminie, nie mogą poberać: "Zmieniony Regulamin i Cennik usług wiąże Bank oraz Posiadacza rachunku po 14 dniach od dnia doręczenia tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63" |
|
Data: 2009-07-12 11:45:06 | |
Autor: Raff | |
TOiP Millennium | |
On 12 Lip, 20:29, "Bolek" <a...@q.q> wrote:
"Raff" <raff0...@gmail.com> wrote in message Jest tylko jedno "ale". Ja nigdzie nie mam na piśmie, że zamykam konto z powodu braku akceptacji nowego Regulaminu i Cennika. Powiedziałem tylko konsultantce, że z tego powodu chcę zamknąć konto - na potwierdzeniu pisemnym zamknięcia konta - ani słowa na ten temat (de facto nie ma nawet na to specjalnie tam miejsca). |
|