TOiP Millennium

Data: 2009-07-22 07:00:34
Autor: Krzysztof Stasiorowski
TOiP Millennium
Ludzie, którzy pracują w millenium są bardzo irytujący zacytuje moje
zapytanie przez millenet, jakoś nie widzę odpowiedzi na pytanie:

Wiadomość

Szanowny Panie,
 wychodząc na przeciw rosnącym potrzebom naszych Klientów oferujemy
Państwu od dnia 1 sierpnia 2009r. następujące produkty bez prowizji
przez następne 12 miesięcy (w przypadku nowych aktywacji produktów):

- kartę debetową (karta Millennium Visa Konto bez opłaty za wydanie i
użytkowanie w pierwszym roku - oszczędność 20.00 PLN)

- kartę kredytową (karta kredytowa Millennium Visa lub MasterCard bez
pierwszej opłaty rocznej - oszczędność 75.00 PLN)
- limit w koncie (bez opłaty przygotowawczej - oszczędność
przynajmniej 50.00 PLN)
Powyższa oferta jest dostępna dla Państwa do dnia 31 grudnia 2009r.
Mogą z niej skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi nasi Klienci..

Od dnia 1 września 2009r. oferujemy naszym Klientom również:
- Limit w koncie bez odsetek przez 7 dni w każdym miesiącu
- nową kartę Debetową Maestro, która będzie umożliwiała wykonywanie
płatności z zakupy w bezpieczny, wygodny i oszczędny sposób: dokonane
kartą płatności o wartości 250.00 PLN lub więcej w każdym miesiącu
uczynią kartę całkowicie wolną od opłat.

Zmiana Cennika i Regulaminu od dnia 1 sierpnia 2009r. ma związek z
wprowadzeniem przez Bank nowych produktów.

Z poważaniem
Departament Bankowości Elektronicznej
Bank Millennium S.A.
-- -- -- -- -- Orginalna wiadomość-- -- -- -- --
Wysłana: 2009-07-21 12:01:35

Witam,

z związku z wprowadzeniem opłat za prowadzenie kont ROR, chciałbym się
zapytać o sposób zmiany mojego konta na bezpłatne konto lokacyjne
(techniczne) do obsługi kredytu hipotecznego w Państwa banku. W nowym
cenniku tego typu konto jest już uwzględnione.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-22 15:57:51
Autor: hiolka
TOiP Millennium
Nie wiem, śmiać się czy płakać - dostałam dziś DOKŁADNIE TAKĄ SAMĄ ODPOWIEDŹ na swoje zgłoszenie o konwersję wysłane millekontaktem.

Cytując klasyka: "Ja tu widzę niezły burdel!"

Data: 2009-07-22 11:59:59
Autor: msd
TOiP Millennium
Informacja Banku Millenium, przykład:

Pytanie

W związku ze zmianą cennika na bardzo niekorzystny zamierzam
skorzystać z przysługującego mi prawa i złożyć pisemne wypowiedzenie
umowy Rachunku bankowego (wszystkich rachunków). Mam związku z tym
pytanie w jaki sposób będę mógł regulować płatności z tytułu kredytu
hipotecznego (raty, ubezpieczenia). Czy bank przygotuje numery kont na
które będę mógł wpłacać pieniądze?

Odpowiedź

LOL
--