Data: 2009-08-04 21:00:32 | |
Autor: Paweł | |
TOiP Millennium | |
no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:
"W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009, uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, że Bank, jest zobowiązany prawnie do oferowania bezpłatnego konta technicznego Klientom, którzy potrzebują narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa jest w placówkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009. Zapraszamy do dowolnej placówki celem zmiany rodzaju rachunku. Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września 2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie rachunku w miesiącu sierpniu. Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009. Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy zarazem, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne i pomagają Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań. Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne." konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania, a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF. zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP. |
|
Data: 2009-08-05 09:50:16 | |
Autor: andrew23 | |
TOiP Millennium | |
Trochę się już pogubiłem w tym, w zwi±zku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN. Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny. Czy po tej operacji będę wci±ż widział w Millenecie dane dotycz±ce kredytu, harmonogram spłaty, nadchodz±ce płatno¶ci ubezpieczeń itp.? pzdr -- |
|
Data: 2009-08-05 10:41:02 | |
Autor: Cavallino | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik "andrew23" <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0560.00000d0b.4a7939b8newsgate.onet.pl...
Trochę się już pogubiłem w tym, w zwi±zku z tym pozwolę sobie dopytać. Nie. Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na bezpłatny rachunek techniczny. Czy po tej Tak. |
|
Data: 2009-08-05 11:36:08 | |
Autor: andrew23WYTNIJTO | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik "andrew23" <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0560.00000d0b.4a7939b8newsgate.onet.pl...¬le zadałem pytanie, oczywi¶cie nie muszę, ale chcę konwersji żeby unikn±ć opłat. Oczywi¶cie numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne? OK, to bardzo ważne, więc dobrze, że podgl±d w Millenet zostaje. -- |
|
Data: 2009-08-05 11:39:54 | |
Autor: Cavallino | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
¬le zadałem pytanie, oczywi¶cie nie muszę, ale chcę konwersji żeby unikn±ć opłat. Na tym polega konwersja. Jest dokonywana w formie aneksu do umowy o konto osobiste. Reszta jest przezroczysta. Nawet karty kredytowe można dalej mieć powi±zane z tym rachunkiem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata). |
|
Data: 2009-08-05 12:37:08 | |
Autor: andrew23WYTNIJTO | |
TOiP Millennium | |
Użytkownik <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Dzięki za informacje, jako że konto jest wspólne to po powrocie żony z wakacji, uderzymy do oddziału się konwertować. Pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-08-07 02:53:55 | |
Autor: msd | |
TOiP Millennium | |
|