TOiP Millennium

Data: 2009-08-04 21:00:32
Autor: Paweł
TOiP Millennium
no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:

"W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009,
uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, ĹĽe Bank, jest zobowiÄ…zany prawnie
do  oferowania bezpĹ‚atnego konta technicznego Klientom, ktĂłrzy potrzebujÄ…
narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów
depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja
rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa
jest w placĂłwkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku
oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009.
Zapraszamy do dowolnej placĂłwki celem zmiany rodzaju rachunku.
Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana
z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września
2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto
Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie
rachunku w miesiÄ…cu sierpniu.
Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana
zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009.
Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy
zarazem, ĹĽe wszelkie uwagi naszych KlientĂłw sÄ… dla nas cenne i pomagajÄ…
Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy
jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji
w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości
internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań.
Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne."

konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania,
a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz
nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF.
zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko
sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP.

Data: 2009-08-05 09:50:16
Autor: andrew23
TOiP Millennium
Trochę się już pogubiłem w tym, w zwi±zku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny. Czy po tej
operacji będę wci±ż widział w Millenecie dane dotycz±ce kredytu, harmonogram
spłaty, nadchodz±ce płatno¶ci ubezpieczeń itp.?

pzdr

Data: 2009-08-05 10:41:02
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik "andrew23" <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0560.00000d0b.4a7939b8newsgate.onet.pl...
Trochę się już pogubiłem w tym, w zwi±zku z tym pozwolę sobie dopytać.
Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny.

Nie.
Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na bezpłatny rachunek techniczny.

Czy po tej
operacji będę wci±ż widział w Millenecie dane dotycz±ce kredytu, harmonogram
spłaty, nadchodz±ce płatno¶ci ubezpieczeń itp.?

Tak.

Data: 2009-08-05 11:36:08
Autor: andrew23WYTNIJTO
TOiP Millennium
> [...]

Nie.
Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na bezpłatny rachunek techniczny.
¬le zadałem pytanie, oczywi¶cie nie muszę, ale chcę konwersji żeby unikn±ć opłat. Oczywi¶cie numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

>Czy po tej
> operacji będę wci±ż widział w Millenecie dane dotycz±ce kredytu, > harmonogram
> spłaty, nadchodz±ce płatno¶ci ubezpieczeń itp.?

Tak.
OK, to bardzo ważne, więc dobrze, że podgl±d w Millenet zostaje.

Data: 2009-08-05 11:39:54
Autor: Cavallino
TOiP Millennium
Użytkownik <andrew23WYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

¬le zadałem pytanie, oczywi¶cie nie muszę, ale chcę konwersji żeby unikn±ć opłat.
Oczywi¶cie numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

Na tym polega konwersja.
Jest dokonywana w formie aneksu do umowy o konto osobiste.
Reszta jest przezroczysta.
Nawet karty kredytowe można dalej mieć powi±zane z tym rachunkiem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).

Data: 2009-08-05 12:37:08
Autor: andrew23WYTNIJTO
TOiP Millennium
> [...]

Nawet karty kredytowe można dalej mieć powi±zane z tym rachunkiem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).
Dzięki za informacje, jako że konto jest wspólne to po powrocie żony z wakacji,
uderzymy do oddziału się konwertować.

Data: 2009-08-07 02:53:55
Autor: msd
TOiP Millennium