TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?

Data: 2012-08-14 19:32:11
Autor: Mr Misio
TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?
No to kupilem TP-Link TL-WR1043ND

Zaktualizowalem firmware na najnowszy (tylko oczkow gore do tego co byl zainstalowany)

Rezygnuje z alternatywnego FW - skoro starego WRT54GL nikt mi przez lata nie zhackowal i to na nieaktualizowanym od lat firmware (chodzi na tym co byl kupiony) - to moze sa jednak nikle szanse na zhackowanie tp-linka. Nie jestem paranoikiem ;) Ani hardkorowym userem ;)

Do tego widze, ze oryginalny firmware ma wlasciwie wszystko co potrzebuje i wykorzystam, oraz sporo wiecej...

Teraz skonfiguruje sobie go zamiast wrt-ka i zobaczymy jak to chodzi przez jakis czas... JAk bedzie szybko i stabilnie, to bedzie dobrze.

Dzieki za porady (wszystkie), poszezylem troche wiedze.

A jak zakup bedzie wtopÄ… to bede tu czestym gosciem ;))

Data: 2012-08-14 22:18:01
Autor: qwerty
TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?
Użytkownik "Mr Misio"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k0e22r$tgc$1@node1.news.atman.pl...
Do tego widze, ze oryginalny firmware ma wlasciwie wszystko co potrzebuje i wykorzystam, oraz sporo wiecej...

Tylko, że oryginalny soft ma swoje humory. FTP czasem nie działa po stronie WAN itp. Odkąd u siebie wgrałem openwrt jestem zadowolony ze sprzętu (chodź nie ukrywam, że wydajność CPU mogłaby być większa - u mnie router dużo robi).

Data: 2012-08-14 22:30:06
Autor: Mr Misio
Użytkownik qwerty napisał:
[...]

U mnie ruter malo robi. FTP nie bede uzywal. Wlasciwie to pierwsze co to powylaczalem te USB, printservery i inne FTP.

Data: 2012-08-15 08:03:50
Autor: qwerty
TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?
Użytkownik "Mr Misio"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k0ecgf$8d4$2@node1.news.atman.pl...
U mnie ruter malo robi. FTP nie bede uzywal. Wlasciwie to pierwsze co to powylaczalem te USB, printservery i inne FTP.

U mnie to podstawa.

TP-Link TL-WR1043ND bylo: Co zamiast WRT54G?