TPMS

Data: 2019-11-16 06:57:48
Autor: Marcin Debowski
TPMS
https://www.aliexpress.com/item/32825469920.html
Używa ktoś takiego ustrojstwa?

Też dostępne dla samochodów. Ciekawi mnie czy na samej czujce (zewnętrznej, te nakrętki) nie ma jakiś odczuwalnych strat powietrza. --
Marcin

Data: 2019-11-16 12:24:01
Autor: m4rkiz
TPMS
On 2019-11-16 07:57, Marcin Debowski wrote:
https://www.aliexpress.com/item/32825469920.html
Używa ktoś takiego ustrojstwa?

Też dostępne dla samochodów. Ciekawi mnie czy na samej czujce
(zewnętrznej, te nakrętki) nie ma jakiś odczuwalnych strat powietrza.

miałem, nie ma strat, za to warto wymienić wentyle na nowe i krótkie  bo z takich "po przejściach" to jeden mi się naderwał i przepuszczał powoli, to jednak jest ładnych parę gram wirujących ze sporą prędkością

Data: 2019-11-21 00:16:05
Autor: Marcin Debowski
TPMS
On 2019-11-16, m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
On 2019-11-16 07:57, Marcin Debowski wrote:
[...]

Założyłem. Jeżdżę z tym od trzech dni. Na razie wrażenia poozytywne w tym jak dobrze widać wyświetlacz w pełnym słońcu. Wentyle w miarę nowe.

--
Marcin

TPMS