TPSA a WIG20

Data: 2009-05-22 13:37:17
Autor: Fidelio
TPSA a WIG20
Dla indeksu WIG20 spore znaczenie ma kurs tepsy. O ile się nie mylę jest teraz w okolicach swoich historycznych dołków. Pytanie tylko czy w najbliższym czasie pogłębi te dołki, czy odbije. Niedługo dywidenda. Fundamentalnie za dobrze to nie wygląda. Jak myślicie, w którą stronę podąży tepsa?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv6168$k2k$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w listopadzie.

D.

Data: 2009-05-22 11:47:38
Autor: kc
TPSA a WIG20
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Jak myślicie, w którą stronę podąży tepsa?

Wykres mówi mi, że kierunek jest jeden : na południe. Historycznym dołkiem było 9,9 PLN, tak więc jeszcze daleko.

kc

Data: 2009-05-22 13:56:34
Autor: Fidelio
TPSA a WIG20
Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv63cp$66$1inews.gazeta.pl...
[...]

Faktycznie, obecny dołek nie jest dołkiem historycznym tylko z ostatnich 52 tygodni.
No to mamy gdzie spadać.

Data: 2009-05-22 14:02:13
Autor: george
TPSA a WIG20

[...]