TPSA - abonament 28zł - przeniesienie numer do ERA?

Data: 2009-04-28 14:27:57
Autor: amir
TPSA - abonament 28zł - przeniesienie numer do ERA?
 Witam!

W TPSA mam abonament 28zł miesięcznie, nie dzwonie z niego, jest to tylko dla zachowania numeru
właśnie zkusiłem się na przejście na ere gdzie to za 20zł mam stacjonarny numer + gsm numer w tym jeszcze 30min gratis,

wygląda znacznie to lepiej niż w erze, w końcu ten kabel i słup walący się z TPSA będe mogł wywalić

umowa na 12 miesięcy, proszę tylko o opinie uzytkownikow era stacjonarne,

jak to działa, na zasadzie, ze aktywacja jest do jednego nadajnika? jak daleko dziala to od miejsca, gdzie numer stacjonarny zostanie aktywowany, jak wyglada rozliaczanie? jak jestem w strefie nr stacjonarnego to za polaczenie do stacjonarek place 23grosze, a jak nie jestem w zasiegu to juz 59groszy?

dzięki za opinie
pozdrawiam

Data: 2009-04-28 15:57:51
Autor: SDD

Użytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisał w wiadomości news:gt6sok$476$1inews.gazeta.pl...

jak to działa, na zasadzie, ze aktywacja jest do jednego nadajnika? jak daleko dziala to od miejsca, gdzie numer stacjonarny zostanie aktywowany,

Nie do jedneggo nadajnika tylko do obszaru, ktory potrafi zlokalizaoc siec.
Jesli masz siatke nadajnikow, to na zasadzi etrangulacji, radiop-elengacji czy jak to si etam zwie siec potrafi Cie namierzyc - jesli Cie namierzy ze jestes w strefie, to liczy za strefe, a jak poza, to poza.

jak wyglada rozliaczanie? jak jestem w strefie nr stacjonarnego to za polaczenie do stacjonarek place 23grosze, a jak nie jestem w zasiegu to juz 59groszy?

Nie wiem o jakiej ofercie mowisz.
Jesli o ofercie Era Domowa, to jak w strefie, to 35 groszy za 3 minuty, na kommorki 50 gr z aminute.
Poza strefa nie ma wogole mozliwosci odbierania i przyjmowania polaczen.
Jesli mowisz o abonamencie w erze z numerem komorkowym + aktywna usluga Era numer Stacjonarny, to ze strefy  20 groszy a spoza stref - wg Twojej taryfy, ktorej nie znam, gdyz nie mam szklanej kuli.

Musisz pamietac tez, ze jesli masz darmowe minuty, z ktorych ida polaczenia na stacjonarne, to beda one szly niezaleznie od tego, czy jestes w strefie, czy poza strefa, chyba, z emasz oferte, gdzie masz darmowe minuty dostepne tylko w strefie, to wtedy idzie z nich.

Pozdrawiam
SDD

TPSA - abonament 28zł - przeniesienie numer do ERA?