TPSA - ciąg dalszy

Data: 2012-03-06 13:06:54
Autor: MH
TPSA - ciąg dalszy
1) Na usenecie nie wyświeltla mi się odpowiedź Bogdana Idzikowskiego.
   Jest tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7458fb9c3576bc12#

==========

No to przy okazji odpowiadam..
Piszesz :

Nie muszą wmawiać. Przed rozpoczęciem rozmowy lojalnie uprzedzają, że rozmowa
jest nagrywana.
To było jedno. - No i urwa jego co z tego??  A niech se nagrywają. I niechaj to nagranie
przedstawią przed niezawisłym, to se tylko koło pióra narobią !!

===

Piszesz dalej:

Przeczytaliśmy relację jednej ze stron.

By być obiektywnym należy poznać racje drugiej strony. - Relację? Zwariowałeś??.. Przedstawiłem opis wydarzeń. I papiery mam na to.
  Ciekawe co powie "druga" strona ?!  No fakt, ciekawe..  Przeczołgam smyka
jak tralala przed niezawisłym !!

MH

Data: 2012-03-06 14:43:31
Autor: Bogdan Idzikowski
TPSA - ciąg dalszy

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj525e$btp$1inews.gazeta.pl...
[...]

No cóż... Pożyjemy, zobaczymy kto kogo przeczołga.
Neostrady ci nie odcięli. Może zechcą polubownie załatwić?

Data: 2012-03-06 13:58:51
Autor: MH
TPSA - ciąg dalszy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> jak tralala przed niezawisłym !!

No cóż... Pożyjemy, zobaczymy kto kogo przeczołga.
Neostrady ci nie odcięli. Może zechcą polubownie załatwić?

=================

Przeczytaj uważnie główny wątek!! Ja nie mam żadnej neostrady!! Mogną mnie
cmoknąć!!

MH

Data: 2012-03-06 15:15:26
Autor: Bogdan Idzikowski
TPSA - ciąg dalszy

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj556r$4tg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

=================

Przeczytaj uważnie główny wątek!! Ja nie mam żadnej neostrady!! Mogną mnie

Faktycznie. I odwrotnie.

Data: 2012-03-08 00:15:32
Autor: Lorn
TPSA - ciąg dalszy

> [...]

=================

Przeczytaj uważnie główny wątek!! Ja nie mam żadnej neostrady!! Mogną

Bredzisz :>

Data: 2012-03-07 10:25:27
Autor: Neko
TPSA - ciąg dalszy
Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Przeczytaj uważnie główny wątek!! Ja nie mam żadnej neostrady!! Mogną mnie
cmoknąć!!

Jak mi kiedys wylaczyli jedna linie telefoniczna bo sie POMYLILI a system
PONOC NIE UMOZLIWIL IM WLACZENIE TEJ LINII OD RAZU, czyli
naprawienia bledu, bo jak tlumaczyli

MOGA JA WLACZYC Z POWROTEM dopiero po nowym miesiacu
rozrachunkowym (bylo to okolo 2008 roku). Chore, absurd, ale co mialem zrobic?!

w efekcie bylem przez miesiac bez jednej linii telefonicznej, bo ktos
popierdolil kabelki a potem otrzymalem odszkodowanie
uwidocznione na kolejnej FAKTURZE

ODSZKODOWANIE WYNOSILO UWAGA:

5 ZŁ (PIĘĆ ZŁOTYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

za caly miesiac bez mozliwosci korzystania z linii telefonicznej
w moim biurze, przez co biuro bylo MARTWE BO BEZ TELEFONU
STACJONARNEGO.

To kolejna przygoda z TPSA

Data: 2012-03-07 10:32:47
Autor: boukun
TPSA - ciąg dalszy

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4f5729a7$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzisz, ja za to, że musiałem kiedyś dzwonić na infolinię Netii z komórki, wyegzekwowałem potem od nich 5 złotych odszkodowania na kolejnej fakturze...

I niecałem 5 zł kosztowała mnie ta jednorazowa rozmowa z komórki.

boukun

Data: 2012-03-07 10:35:52
Autor: Neko
TPSA - ciąg dalszy
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Jak dlugo walczyles o te 5 zl ?

I jak zaiwestowales ten  nadprogramowy przyplyw srodkow finansowych ? :-)

Data: 2012-03-07 10:41:54
Autor: boukun
TPSA - ciąg dalszy

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4f572c19$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dwa, trzy emaile, albo do tego rozmowa przez infolinię Skype.

To dotyczy mojego prywatnego rozrachunku.

boukun

Data: 2012-03-07 10:31:54
Autor: Neko
TPSA - ciąg dalszy
TPSA w jednym jest dobra.

Ma swietne reklamy TV.

I tylko tutaj blyszczy...

Data: 2012-03-07 10:56:17
Autor: jr
TPSA - ciąg dalszy

[...]

a słyszałes to nagranie? Pamietasz dokładnie, na co sie zgodziłeś?
(mogli oferować umowę wraz ze sprzętem)

jb

==>