TRAFIC 1995cm3 66KW prosze o opinie na temat silnika?

Data: 2010-03-15 22:23:20
Autor: marlenka99
TRAFIC 1995cm3 66KW prosze o opinie na temat silnika?
Witam, bardzo prosze o Wasza opinie na temat tego silnika? Jakie przebiegi zabijaja ta jednostke? Jakie sa plusy i minusy? Bardzo dziekuje za pomoc.

Pozdr.
m.

Data: 2010-03-16 08:50:36
Autor: Lukasz
TRAFIC 1995cm3 66KW prosze o opinie na temat silnika?
Użytkownik "marlenka99" <marlenka99USUNTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hnm8hd$k1p$1inews.gazeta.pl...
Jakie przebiegi
zabijaja ta jednostke?

troszkę nie na temat: w naszym kraju przebiegi rzędu 200tys km zabijają silniki, ja mam busa t4, jak kupowałem miał chyba 240kkm na liczniku, teraz ma chyba coś ponad 310kkm i z silnikiem nie ma problemów, ale w niemczech takie t4 stoją z przebiegiem 500-600kkm i z wyglądu są mniej zużyte niż ta moja, mogę więc tylko się cieszyć i sądzić że przebiegu mam chyba z 700.000km ;P
Z resztą wszystkie 10 letnie samochody mają 200kkm przebiegu, swego czasu szukałem czegoś z większym przebiegiem to znalazłem 1 sztukę! z interesujących mnie egzemplarzy (miała chyba 350kkm, pewnie skręcone z miliona ;p) Zastanawiałem się też nad kupnem trzy-latka, ale po co kupować auto 3 letnie jak ma tyle samo przebiegu co 10-letnie - też blisko 200kkm heheh ;PP
Wiadomo- auto typu matiz może zrobić 10kkm rocznie, ale busa za 100kpln czy innej klasy auto za tyle lub więcej w 99,9% przypadków nie kupuje się aby stało pod domem (a jak tak jest to jeden właściciel ma to auto przez długie lata, ale znajdź starsze auto od 1 właściciela..)

Data: 2010-03-16 08:55:48
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

Chcesz kupic Punto mk1 z pocztku 97' od pierwszego wlasciciela :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-03-16 16:08:06
Autor: Lukasz
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnndg3$ud7$1news.onet.pl...

[...]
pozdrawiam

no niestety takie roczniki rzadko są od 1 właściciela (w punto uwierzę w przebieg 10kkm rocznie, ale np rok temu kupiłem audi a6 1998r z przebiegiem 210kkm, niedawno szukałem bmw e39 530d i wszystkie max 270kkm - mam uwierzyć w to, że tylko ja robię 50kkm rocznie a wszyscy pozostali wydają na auto 200tys zł żeby nim nie jeździć? Busa kupiłem z przebiegiem 240kkm- jak zwykle nie patrzyłem na przebieg- jak silnik odpalił 'na cyk', a widać było że auto stało bo pełno było śmieci z drzewa to wziąłem i się udało (zapłaciłem 7000zł brutto, pewnie ze 4000zł dorzuciłem w ciągu pierwszych 3 miesięcy)

TRAFIC 1995cm3 66KW prosze o opinie na temat silnika?