TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!

Data: 2010-09-01 06:21:12
Autor: apr...
TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!
to się w pałe nie mieści jak temat napaści faszystowskich niemiec na Polskę POtraktował bobrzany prezio, w relacji łonetu o niemcach jest naPISane jedynie to:
..."Podkreślił, że jest to także "ważny kawałek ziemi europejskiej", oraz że Westerplatte jest również ważnym źródłem szczególnego doświadczenia nie tylko dla Polaków i Niemców, ale i całej Europy."...

a dalej tylko o ojro_pejskości

..."- Możemy razem czuć się bezpieczni: jest Europa, wojna jest doświadczeniem historycznym - powiedział Komorowski."...

http://tiny.pl/h7zxz

Data: 2010-09-01 09:15:00
Autor: \\eÂŽsk
TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!
On Wed, 1 Sep 2010 06:21:12 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 Wojna byla prawie 70 lat temu! czego jeszcze chcesz?  krucjaty na berlin? zmobilizuj tych spod krzyza i tych ze  zlotu "s" i ruszajcie na niemca! trzeba pomscic krzywdy !
 az tak potrzebujecie wrogow? to ruszajcie jeszcze na moskwe!
 putin przeciz zabil wam prezydenta! ogloscie mobilizacje pis.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 07:35:31
Autor: apr...
\\e?sk <eu_bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> [...]

 az tak potrzebujecie wrogow? to ruszajcie jeszcze na moskwe!
 putin przeciz zabil wam prezydenta! ogloscie mobilizacje pis.

chcę jedynie prawdy,
za rok ten facio powie, że ta "europejska" wojna to było szczęście dla polaków...
ta wasza POprawność was zgubi,
krzyż i s tyle mnie obchodzą co...
a za krzywdy nam nie zapłacono, to my mamy płacić 65 mld $ za krzywdy wyrządzone przez niemców żydom, dlatego o tym warto pamiętać.
z tą mobilizacją to trafiłeś jak kula w płot, mam to szczęście, że ja mam własny światopogląd nie moderowany przez gwniane gazety, telewizje, kk i ojdyra, kaczory i bobry zajmują miejsce jedynie w ekosystemie.

Data: 2010-09-01 00:57:55
Autor: zbig
On 1 Wrz, 09:35, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
\\e?sk <eu_bigbred...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

własny światopogląd nie moderowany przez gwniane gazety, telewizje, kk
i ojdyra, kaczory i bobry zajmują miejsce jedynie w ekosystemie.

Dlaczego mamy się cofać tylko 70 lat?
trzeba koniecznie wyjśnić kto gdzie stał i jaka była prawda roku 1410.
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz.. Z tymi wilczymi dołami to
podobnao jakaś lipa. Dlaczego IPN milczy???

Data: 2010-09-12 22:50:19
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 09:57, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Dlaczego mamy się cofać tylko 70 lat?

 trzeba koniecznie wyjśnić kto gdzie stał i jaka była prawda roku
1410.<

 ???

W ramach tępienia nieuctwa przypominam ci, że nowe zdanie rozpoczynamy
od wielkiej litery. Profesorze zbiegu,  interpunkcja też się kłania.

Antenka

Data: 2010-09-01 10:56:23
Autor: Tomek

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5krco$nth$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tia... Jesteśmy bezpieczni - z armią zdolną do obrony 1-2% terytorium, bez żadnych rezerw ludzi (no bo nie ma poboru), z przyjaciółmi wokół (rakiety w obwodzie Kaliningradzkim, w tym prawdopodobnie z głowicami jądrowymi, największa europejska armia - białoruska, tuż za płotem), z 16 samolotami zdolnymi do latania, z psychiatrą w roli ministra obrony... Zaiste - możemy spać spokojnie...
Tomek

Data: 2010-09-01 11:50:59
Autor: Tomek
TRAGEDIA 1 WRZE|NIA - skandal !!!
z 16 samolotami zdolnymi do latania,

taki kontrakt podpisal prezes pis bedac premierem. znow w kolano.

To Komorowski to kłamczuszek?

"Podczas przemówienia podkreślał, że jest dumny z polskiego lotnictwa, które rzekomo sam - jeszcze jako minister obrony narodowej - miał wyposażać w samolot wielozadaniowy F-16."

A tak naprawdę:

"Ostatecznie przetarg na zakup tych samolotów rozstrzygnął dopiero następny rząd SLD - PSL. - Formalnie ministrem obrony był wówczas Komorowski, czyli odpowiadał za wszystko, co działo się w resorcie. "

Tomek

Data: 2010-09-01 12:02:02
Autor: Tomek
TRAGEDIA 1 WRZE|NIA - skandal !!!

I jeszcze coœ:

18 paŸdziernika 2007 roku "Gazeta Polska" zamieszcza artykuł Leszka Misiaka pt. "Komorowski i WSI". Bronisław Komorowski w tym czasie jest ministrem obrony i nadzoruje przetarg dotyczšcy wielozadaniowego samolotu i offsetu. Romuald Szeremietiew, były wiceminister ON, publicznie zwraca uwagę, że lepszy offset ma szwedzko-brytyjski koncern oferujšcy nam samoloty JAS-39 Gripena. Uważa ponadto, że mogło dojœć do poważnych nadużyć podczas przetargu i przygotowanych umów offsetowych.

"Odwołano mnie, co opóŸniło rozstrzygnięcie przetargu na samolot. Jestem pewien, że "afera" jaka wybuchła w lipcu 2001 r. była œwietnym pretekstem, aby odsunšć mnie od decyzji w przetargach. Dlaczego? Może warto sprawdzić w jaki sposób rozstrzygnięto te przetargi beze mnie - mówi Szeremietiew. Były wiceminister wyjaœnia: - Obecnie toczy się kilka postępowań karnych przeciwko gen. Pawłowi N. zwišzanych z podejmowanymi przez niego decyzjami w sprawach zakupów uzbrojenia. Jest też wiele głosów krytycznych w sprawie wynegocjowanych przez stronę Polskš warunków offsetowych dotyczšcych tych przetargów. "

Dziœ już wiemy, że Polska straciła ogromne pienišdze na zakupie samolotu wielozadaniowego F-16. W owym czasie jednak Komorowski, po publicznych wystšpieniach Szeremietiewa, natychmiast dymisjonuje Zbigniewa Farmusa  i Szeremietiewa pod pretekstem zarzutów dotyczšcych korupcji. Farmus jest spektakularnie zatrzymany w czasie rejsu promem do Szwecji. Zgodę na akcję wydaje Bronisław Komorowski. Funkcjonariusze UOP zatrzymujš Zbigniewa Farmusa, asystenta Szeremietiewa. Stawiajš mu zarzut łapówkarstwa i korupcji. Zostaje tymczasowo aresztowany. Media piszš o dokumentach dotyczšcych przetargów MON jakie miano znaleŸć w domu Farmusa. Takich informacji udziela prokuratura. Asystent Szeremietiewa trafia do aresztu. W trakcie œledztwa jest straszony szykanami wobec rodziny, grozi mu się represjami wobec bliskich, konta i majštki przyjaciół Farmusa sprawdza, choć nie ma na to zgody, prokuratura. W końcu słyszy - "obcišżysz Szeremietiewa - wyjdziesz". Nie zgadza się. Po pięciu latach zostaje oczyszczony przez sšd z zarzutu łapownictwa. Polska na tej aferze traci kilka miliardów dolarów.

T.

Data: 2010-09-01 15:31:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c7e1752$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z takimi pogladami rzeczywiście nie mozesz spać spokojnie i musza cię dręczyć krwawe upiory.

--
stevep

Data: 2010-09-01 11:39:45
Autor: Canucki
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zapomnial o wojnie polsko-polskiej? (Ktora sam wykreowal) Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-03 12:23:33
Autor: apr...
[...]

teraz wiadomo dlaczego była gadka o euro_pejskości tej wojny, bóbr dziękuje niemcom, potomkom hitlera za solidarność, za akta stasi, jeszcze chyba nie spalone,
..."- Macie udział w naszej walce o wolność. Macie wielki udział w budowaniu tkanki przyjaźni polsko-niemieckiej - dodał Komorowski."...
w przyszłym roku będzie przepraszał za gliwice i westeplatte.

--

TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!