TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!

Data: 2010-09-01 09:15:00
Autor: \\eÂŽsk
TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!
On Wed, 1 Sep 2010 06:21:12 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

to się w pałe nie mieści jak temat napaści faszystowskich niemiec na Polskę POtraktował bobrzany prezio, w relacji łonetu o niemcach jest naPISane jedynie to:
.."Podkreślił, że jest to także "ważny kawałek ziemi europejskiej", oraz że Westerplatte jest również ważnym źródłem szczególnego doświadczenia nie tylko dla Polaków i Niemców, ale i całej Europy."...

a dalej tylko o ojro_pejskości

.."- Możemy razem czuć się bezpieczni: jest Europa, wojna jest doświadczeniem historycznym - powiedział Komorowski."...

http://tiny.pl/h7zxz

 Wojna byla prawie 70 lat temu! czego jeszcze chcesz?  krucjaty na berlin? zmobilizuj tych spod krzyza i tych ze  zlotu "s" i ruszajcie na niemca! trzeba pomscic krzywdy !
 az tak potrzebujecie wrogow? to ruszajcie jeszcze na moskwe!
 putin przeciz zabil wam prezydenta! ogloscie mobilizacje pis.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 07:35:31
Autor: apr...
\\e?sk <eu_bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> [...]

 az tak potrzebujecie wrogow? to ruszajcie jeszcze na moskwe!
 putin przeciz zabil wam prezydenta! ogloscie mobilizacje pis.

chcę jedynie prawdy,
za rok ten facio powie, że ta "europejska" wojna to było szczęście dla polaków...
ta wasza POprawność was zgubi,
krzyż i s tyle mnie obchodzą co...
a za krzywdy nam nie zapłacono, to my mamy płacić 65 mld $ za krzywdy wyrządzone przez niemców żydom, dlatego o tym warto pamiętać.
z tą mobilizacją to trafiłeś jak kula w płot, mam to szczęście, że ja mam własny światopogląd nie moderowany przez gwniane gazety, telewizje, kk i ojdyra, kaczory i bobry zajmują miejsce jedynie w ekosystemie.

Data: 2010-09-01 00:57:55
Autor: zbig
On 1 Wrz, 09:35, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
\\e?sk <eu_bigbred...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

własny światopogląd nie moderowany przez gwniane gazety, telewizje, kk
i ojdyra, kaczory i bobry zajmują miejsce jedynie w ekosystemie.

Dlaczego mamy się cofać tylko 70 lat?
trzeba koniecznie wyjśnić kto gdzie stał i jaka była prawda roku 1410.
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz.. Z tymi wilczymi dołami to
podobnao jakaś lipa. Dlaczego IPN milczy???

Data: 2010-09-12 22:50:19
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 09:57, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Dlaczego mamy się cofać tylko 70 lat?

 trzeba koniecznie wyjśnić kto gdzie stał i jaka była prawda roku
1410.<

 ???

W ramach tępienia nieuctwa przypominam ci, że nowe zdanie rozpoczynamy
od wielkiej litery. Profesorze zbiegu,  interpunkcja też się kłania.

Antenka

TRAGEDIA 1 WRZEŚNIA - skandal !!!