Data: 2010-08-26 17:15:54 | |
Autor: solar | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
W dniu 2010-08-26 13:51, AndrzejM pisze:
Witam. Czy kto¶ co¶ wie na ten temat? Odbyła się ta edycja czy nie? Jak nigdzie nie ma, jak jest u mnie. :) -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie. |
|
Data: 2010-08-26 11:56:38 | |
Autor: AndrzejM | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
On 26 Sie, 17:15, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 13:51, AndrzejM pisze: Dzięki. Nie ma co żałować, że się zrezygnowało ze startu. Wyleczyłem się z 2007. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-08-29 09:02:45 | |
Autor: kml | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i560f1$tbg$1news.onet.pl... W dniu 2010-08-26 13:51, AndrzejM pisze: Witam. Czy kto¶ co¶ wie na ten temat? Odbyła się ta edycja czy nie? Jak nigdzie nie ma, jak jest u mnie. :) ==== Co¶ czuję, że i tak złagodziłe¶ tę relację w stosunku do pierwszej wersji co miała się ukazać :D BTW: kicha _TOTALNA_. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. 12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork. |
|
Data: 2010-08-31 21:15:58 | |
Autor: MadMan | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Thu, 26 Aug 2010 17:15:54 +0200, solar napisał(a):
Jak nigdzie nie ma, jak jest u mnie. :) Tak z ciekawo¶ci - jak sprawa z hamulcami wygl±dała u innych? Czytam dzisiaj relacje z Krakowa, ludzie z tarczami (nawet maj±cy klocki metaliczne) tracili hamulce przed met±. Nawet nowe hamulce. Na przykład to w sobotę rano było nowe: http://zapodaj.net/4633ff0ff183.jpg.html -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-08-31 21:20:32 | |
Autor: solar | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
W dniu 2010-08-31 21:15, MadMan pisze:
Tak z ciekawo¶ci - jak sprawa z hamulcami wygl±dała u innych? Czytam To prawie jak u mnie :) Pierwszego dnia dokładnie tak zjechałem prawie nowe metaliki z przodu. Dodatkowo tarcza uszkodziła tłoczek, więc resztę przejeĽdziłem na zastępczym mechaniku Tektro (wła¶nie wystawiłem na Allegro, jakby kto¶ szukał... :). -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Wieko trumny od strony użytkownika nie jest ozdobne." Stanisław Jerzy Lec |
|
Data: 2010-09-01 10:30:01 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
solar napisał:
http://zapodaj.net/4633ff0ff183.jpg.html Pierwszego dnia dokładnie tak zjechałem prawie nowe metaliki z przodu. No i cholera co z tymi tarczówkami? Tyle lat na rynku, niby coraz odporniejsze, a tu się okazuje że w prawdziwym MTB starczaj± na jeden dzień. Moje też się starły ostatnio w 1 deszczowy górski dzień. Bior±c pod uwagę że parka kosztuje te 30 - ... zł, to na takiej TC generuje się praktycznie kilkaset zł na samych klockach! I co z tego że na Mazowszu starczaj± na sezon, jak w górach na 1 ostry dzień. Wracamy do V-brake'ów? A. |
|
Data: 2010-09-01 10:36:27 | |
Autor: MadMan | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 1 Sep 2010 10:30:01 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):
Wracamy do V-brake'ów? Kup wysokiej klasy ramę lub amortyzator z piwotami. Powodzenia. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-09-01 09:28:23 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Wracamy do V-brake'ów? A po za tym co będzie z obręczą, oponą i dętką które to się nagrzeją od tarcia. No chyba że opanować zjeżdżanie bez hamulców. Jak zjeżdżaliśmy z kolegą do Swierardowa Zdrój koło Szklarskiej to pierwszy raz miałem tak nagrzane hamulce i piastę że syczało od wody. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2010-09-01 11:37:23 | |
Autor: MadMan | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 1 Sep 2010 09:28:23 +0000 (UTC), piecia aka dracorp
napisał(a): Kup wysokiej klasy ramę lub amortyzator z piwotami. Powodzenia. Ja nigdy nie nagrzałem tak że co¶ się stało, no ale mój najbardziej hardkorowy zjazd to Klimczok od schroniska pod Magur± do Szczyrku. GPSies podpowiada że to circa about 500m. Hamowałem do samego dołu, na dole hamulce jęczały :P Jako¶ niedługo póĽniej wymieniłem klocki, bo i tak było ich malutko (wzorek na nich znikn±ł zupełnie). Jak zjeżdżali¶my z koleg± do Swierardowa Zdrój koło Szklarskiej to pierwszy raz miałem tak nagrzane hamulce i piastę że syczało od wody. Hm, piastę? Znaczy tarcza? Podobno ceramiczne obręcze błyskawicznie wytracaj± temperaturę. Sam kiedy¶ kupię zapewne, to sprawdzę (być może znowu na Klimczoku). -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-09-01 10:00:21 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:37:23 +0200, MadMan napisał(a):
Hm, piastę? Znaczy tarcza?No piasta. Jakoś doszła temperatura do niej przez tarczę. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2010-09-01 12:08:09 | |
Autor: MichałG | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
piecia aka dracorp pisze:
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:37:23 +0200, MadMan napisał(a): A co sie dzieje wtedy ze smarem w łozyskach -- Pozdrawiam Michał |
|
Data: 2010-09-01 14:01:41 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 01 Sep 2010 12:08:09 +0200, MichałG napisał(a):
piecia aka dracorp pisze:W sumie nie wiem, nie rozkręcałem jeszcze przedniego koła. Stwierdziłem że dobrze chodzi to nie ruszam. Jak na razie tylko z tyłu mi się smar wypłukuje więc najczęściej tam zaglądam. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2010-09-01 12:16:36 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Ja nigdy nie nagrzałem tak że co¶ się stało, no ale mój najbardziej bo może nie masz za bardzo czego wyhamowywać? Swego czasu my¶lałem, że nie uda mi się zjechać z alpejskiego Hochtor (na karyntyjsk± stronę) - trzykrotnie eksplodowały dętki. Nnno ale do spowolnienia było dobre 150kg masy roweru, bagażu i do¶ć opasłego kierownika. A i stare, połatane dętki sporo do tego dołożyły. Na góralu jako¶ nigdy dętki nie sfajczyłem, choć na obręczach można było jajecznicę gotować. Pozdr -- |
|
Data: 2010-09-01 12:27:48 | |
Autor: MadMan | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 01 Sep 2010 12:16:36 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):
bo może nie masz za bardzo czego wyhamowywać? Faktycznie niewiele było, bo jakie¶ 80 kilo (ja+rower). Swego czasu my¶lałem, że nie uda mi się zjechać z alpejskiego Hochtor (na karyntyjsk± stronę) - trzykrotnie eksplodowały dętki. Nnno ale do spowolnienia było dobre 150kg masy roweru, bagażu i do¶ć opasłego kierownika. A i stare, połatane dętki sporo do tego dołożyły. Alpejskich zjazdów praktycznie nie zaliczałem żadnych. Z Transfogaraskiej zjechałem lajtowsz± czę¶ci±, nie było po co hamować z reguły. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-09-01 11:40:40 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
piecia aka dracorp napisał:
A po za tym co będzie z obręczą, oponą i dętką które to się nagrzeją od No ba, tak działają V-ki. Nie nowina. Z drugiej strony masz opcję że codziennie zmieniasz klocki w tarczy, a jak pójdzie gorzej to i dwa razy dziennie :) Dobrze jeszcze jak masz zapas... OIDP na górskiej, w części deszczowej 3-dniówce tylko Banan nie wojował z hamulcami. Tak, miał V-ki :-) A. |
|
Data: 2010-09-01 13:22:03 | |
Autor: kml | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c7e1f9f$0$22802$65785112news.neostrada.pl... piecia aka dracorp napisał: Zależy jakie klocki. Jak założył grube kabany to nie wojował. Jeżeli miałby wsuwki to by je wydarł momentalnie - pamiętam jak w 40 minut (większość ostry zjazd) zabiłem nówki XTR okładziny. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. 12/08/2010 1 część tesu lampy Stork. |
|
Data: 2010-09-01 14:07:24 | |
Autor: Tomek Banach | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
W dniu 2010-09-01 13:22, kml pisze:
OIDP na górskiej, w części deszczowej 3-dniówce tylko Banan nie Walczyc nie walczyłem ale 3 dnia rano wkręciłem baryłkę a podciągnałem linkę na ramieniu. Zależy jakie klocki. Jak założył grube kabany to nie wojował. Jeżeli sie wie żółte corrateki. Dla równowagi zapaskudziłem linkę od hamulca (żadnego uszczelnienia przy fajce) i klamka słabo odbijała i ciężko chodziła. -- Tomek |
|
Data: 2010-09-01 14:34:12 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia 01.09.2010 13:22 użytkownik kml napisał :
Kool Stopy z ceramik± i masz spokój na lata. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2010-09-01 14:11:27 | |
Autor: Tomek Banach | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
W dniu 2010-09-01 11:28, piecia aka dracorp pisze:
Wracamy do V-brake'ów? Tylko że mają wyższą pojemność cieplną i dużo lepsze chłodzenie. Na szybkich alpejskich zjazdach sakwiarze przepalają dętki ale to zupełnie inne warunki niż mokry teren. -- Tomek |
|
Data: 2010-09-01 12:37:03 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Wracamy do V-brake'ów? aby wymieniać obręcze co kwartał? Odmitologizowywałem zawsze wytrzymało¶ć klocków do tarcz, ale też nie przeginajmy w drug± stronę - te do V też w deszczu lec± błyskawicznie, a to tego bardzo ładnie szlifuj± obręcze. Ostatnio obręcze służ± mi góra 5kkm - nawet w sezonie letnim, już po kilku deszczowych dniach s± wyraĽnie zużyte. Obecnie do większo¶ci hamulców można dostać klocki za 30-40zł, więc i tak z tymi tarczówkami nie jest już tak Ľle. Jak dla mnie największym mankamentem jest brak standaryzacji (i co za tym idzie, brak możliwo¶ci wymiany między ludĽmi i bardzo ubogi asortyment dostępny od ręki w sklepach stacjonarnych, zwłaszcza tych małych, zreszt± podobny problem jest z hakami do ram) - praktycznie do każdego modelu niemal każda firma stosuje inny typ klocka (ba, do takiej Luizy w przeci±gu 10 lat były chyba 3 różne typy). Do niedawna przynajmniej Avid trzymał jako tako standaryzację, ale ostatnio również szlag to trafił. pozdr -- |
|
Data: 2010-09-01 13:20:52 | |
Autor: kml | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c7e0f10$0$22796$65785112news.neostrada.pl... solar napisał: Nigdy ;) Wole drzeć klocki i tarcze niż klocki i obręcze :> -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. 12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork. |
|
Data: 2010-09-01 13:43:49 | |
Autor: MadMan | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Dnia Wed, 1 Sep 2010 13:20:52 +0200, kml napisał(a):
No i cholera co z tymi tarczówkami? Tyle lat na rynku, niby coraz odporniejsze, a tu się okazuje że w prawdziwym MTB starczaj± na jeden dzień. Moje też się starły ostatnio w 1 deszczowy górski dzień. Bior±c pod uwagę że parka kosztuje te 30 - ... zł, to na takiej TC generuje się praktycznie kilkaset zł na samych klockach! I co z tego że na Mazowszu starczaj± na sezon, jak w górach na 1 ostry dzień. Wracamy do V-brake'ów? To jak to jest z t± ceramik± na obręczach? Wyciera się ostro czy jednak nie? -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-09-01 13:51:43 | |
Autor: kml | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn9ds8frhdp1.dlgrower.power.pl... Dnia Wed, 1 Sep 2010 13:20:52 +0200, kml napisał(a): Mikołaj! Mikołaj do tablicy! :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. 12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork. |
|
Data: 2010-09-01 19:14:48 | |
Autor: solar | |
TRANSCARPATIA 2010 | |
W dniu 2010-09-01 10:30, Alfer_z_pracy pisze:
No i cholera co z tymi tarczówkami? Tyle lat na rynku, niby coraz Nie ma letko. Na usprawiedliwienie klocków mogę tylko dodać, że na rowerze spędziłem 11h, non stop w padaj±cym deszczu, strumyczkach i błocie. Nie dziwię się klockom. :) Normalnie wystarczaj± mi na niecały rok. I moja parka kosztuje 60... -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji." ¶w. Escriva de Balaguer y Albas |